دانلود و خرید کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ آدلاید لنکستر ترجمه کتایون طاهری رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ اثر آدلاید لنکستر

کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ

معرفی کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ

شرکتی به اندازه کافی بزرگ اثری از آدلاید لنکستر و امی آبرامز است که در انتشارات گرایش تازه به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ

در این کتاب شما  درباره کارآفرینی زنان می‌خوانید. نویسندگان در این اثر به شما می‌گویند که چگونه زنان می‌توانند کسب و کارهای عالی خلق کنند و زندگی شادتری بسازند.

لنکستر و آبرامز در این کتاب مثال‌هایی از ۱۰۰ بانوی کارآفرین برای شما می‌زنند. زنانی که قصد دارند الهام‌بخش شما باشند تا شجاعت لازم را به دست آورید و شرکت مورد علاقه خودر را مطابق تعاریف خودتان بنا کنید.

بهتر است شرکت شما به اندازه کافی بزرگ باشد تا هرآنچه نیاز دارید را به شما بدهد! به جای اینکه از خودتان بپرسید که شرکتتان چگونه در مقابل بقیه رقبا پول بیشتری جمع کند، بیندیشید که شما تا چه اندازه از شرکتی که بنا کرده‌اید، راضی هستید.

کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ به مخاطبان و به‌خصوص بانوان کمک می‌کند تا بر دشواری‌های کارآفرینی غلبه کنند و بتوانند کسب و کاری راه بیندازند که به راستی برایشان کار کند و به چشم‌اندازشان در زندگی نزدیک باشد.

 خواندن کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب به تمامی کسانی که می‌خواهند پا به عرصه شروع یک کسب وکار بگذارند یا کسانی که می‌خواهند شرکت خودشان را به صورت هدفمند و عاقلانه‌ای  به رشد و ارتقای بالاتری برسانند، پیشنهاد می‌شود.

 بخشی از کتاب شرکتی به اندازه کافی بزرگ

هنگامی که صحبت از کارآفرینی به میان می‌آید تنها یک مسئله باید در نظر گرفته شود، اینکه شما باید عاشق کارتان باشید. کسب وکارتان باید هم نیازهای شخصی و هم نیازهای شغلی شما را پوشش دهد و برایتان علاوه بر درآمد، رضایتمندی نیز به ارمغان آورد.

کسب‌وکاری که در نظر دارید نباید موهوم و وحی‌گونه باشد؛ بلکه باید مسئله‌ای واضح و مشخص را در ذهن نمایان کند. اکنون در دنیای پر از بایدها و نبایدها در فضای کسب‌وکار قرارگرفته‌ایم و نیاز به حرکتی انقلابی در راستای ایجاد کسب‌وکار جدیدمان داریم. اکثر کارآفرینان نمی‌دانند که می‌توانند کارهای خودشان را در راستای نیازهایشان، سلامتشان و زمانشان اولویت‌بندی کنند.

آنها نمی‌دانند که به راحتی می‌توانند به بعضی از امور کاری در کسب‌وکارشان «نه» بگویند و امور را طبق اولویت به پیش ببرند. آنها معتقدند موفقیت این‌گونه تعریف می‌شود که علیرغم هزینه‌های زیادی که در بردارد، سریع‌تر عمل کنند و هر چه سریع‌تر کسب‌وکارشان را به رشد برسانند. درنتیجه این کارآفرینان مدام در مقابل خواسته‌های خودشان کوتاه می‌آیند. رسالت ما در این راستا این است که تمام این دیدگاه‌ها را عوض کنیم.

از زمان اولین انتشار این کتاب در سپتامبر ۲۰۱۱ ما در بازخوردهایی که از افراد زیادی گرفتیم، مورد لطف و توجه آنها واقع شدیم. در تمامی ایمیل‌ها و نوشته‌هایی که در فیسبوک و توییتر در مورد کتاب ما نظر داده بودند، همه از واژگانی مثل الهام‌بخش، ارزش‌آفرین، دلگرمی دهنده، انگیزه‌بخش و تازه کننده دیدگاه‌ها اسم برده بودند.

نظرات کاربران

اردلان
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

مطالعه این کتاب را به بانوان کارآفرین پیشنهاد میکنم. با تشکر از انتشارات گرایش تازه و خانم طاهری بابت ترجمه روان

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

معمولاً تصور شده که کسب‌وکار، یک بازی مردانه است، اما زنان کارآفرین زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که موفق هستند و از راهی که انتخاب کرده‌اند، احساس رضایت فکری می‌کنند؛ بدون اینکه در این مسیر مجبور به تغییر شخصیت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان