دانلود و خرید کتاب درمان عملی انیتا گادهیا اسمیت ترجمه الهام فلاح‌منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان عملی اثر الهام فلاح‌منش

کتاب درمان عملی

معرفی کتاب درمان عملی

کتاب درمان عملی نوشته انیتا گادهیا اسمیت است که با ترجممه الهام فلاح‌بخش و رضوان امیرزرگر و بهزاد شوقی است. کتاب درمان عملی به خرد برای رابطه، سلامتی، عزت نفس و معنویتتان می‌پردازد.

درباره کتاب درمان عملی

کتاب درمان عملی برای یاری شما در مقابله با چالش‌هایی که ممکن است در هفت حوزه‌ زندگی‌تان مواجه شوید طراحی شده است: روابط، آرامش عاطفی، سلامتی، عزّت نفس، کامیابی و رشد معنوی.

نوشتن این کتاب در دوره‌‌ای دوازده ساله صورت گرفته است. اگر آن را مطالعه کنید، گامی در راستای رونق زندگی‌تان برداشته‌اید. ممکن است این کتاب را از اوّل تا آخر بخوانید، امّا می‌توانید از آن برای کسب مختصر خردی که نیاز دارید نیز بهره ببرید. 

این کتاب را کنارتان بگذارید تا بتوانید وقتی مشکلاتی در زندگی‌تان مطرح می‌شوند به آن رجوع کنید. این کتاب ساده، کاربردی و درکش آسان است. خرد توانایی تمییز تفاوت، اغلب میان خوب و بهترین است. بسیاری از این اصول درمانی حاصل دهه‌ها کار رشد شخصی نویسنده و کار حرفه‌ای با بیماران در روش روان درمانی خودش است. حقیقت واحدی نیست که برازنده‌ هر موقعیتی در زندگی باشد؛ کلید حفظ تعادل است. به جملات ضد و نقیض زیادی در این کتاب برمی‌خورید. ممکن است جایی در زندگی یک مفهوم کاربردی باشد. بعدها ممکن است عکس این مفهوم کاربردی باشد. این فقط به جایی که در مسیر زندگی‌تان هستید بستگی دارد. 

ذهنتان را باز نگه‌دارید، از آنچه در پیشرفت یاری‌تان می‌کند بهره ببرید و لذت ببرید! 

در این کتاب می‌خوانید می‌توانید رفتار احمقانه کسی را با مشارکت در آن همیشگی کنید. فقط چون کسی به تو توپی می‌اندازد به این معنا نیست که تو باید آن را بگیری. فقط چون کسی رفتار بدی با تو دارد به این معنا نیست که تو هم باید رفتار بدی با او داشته باشی. می‌توانید درگیر نشدن را انتخاب کنید. حرف مردم را قطع نکنید و بگذارید حرفشان را بزنند. زمانتان را با مردمان سختگیر بسنجید. کنترل حد و حدود کلید سلامت عقل است. اگر کسی تو را می‌رنجاند یا می‌آزارد، زمانت را با او محدود کن تا واکنش‌پذیر نشوی.خویشتن‌داری کن، تعمق کن و سپس پاسخ بده. مشخصه هم‌وابستگی استفاده از توانت برای مراقبت از دیگران به بهای خودت است نه استفاده از آن برای لبالب کردن خودت. 

آیا می‌خواهی دیگری بهتر شود تا تو نشوی؟غرق در افکارت شدن روشی برای انزوا و فرار از خودت است. حتّی وقتی با دیگران هستی، اگر تلاش نکنی با آن‌ها ارتباط برقرار کنی از خود منزوی می‌شوی. یکبار آن را بگو و سپس رهایش کن. یک حرف را چند بار تکرار نکن. اگر همچنان به گفتنش ادامه دهی، نق می‌زنی. تأثیری که رابطه بر تو می‌گذارد مهم است نه اینکه رفتار آن‌ها چگونه است یا کیستند. اگر قرار باشد اشتباهی را که در گذشته در حق کسی مرتکب شده‌ای جبران کنی به تو فرصتی داده خواهد شد. مجبور نیستی باعثش شوی. خودش اتفاق خواهد افتاد.

این‌ها مفاهیم مهمی هستند که زندگی شما را تغییر می‌دهند، این کتاب را بخوانید و از آن لذت ببرید.

خواندن کتاب درمان عملی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی ارام و موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب درمان عملی

پرداختن به چیزی که متعلق به تو نیست ممکن نیست. بگذار دیگران مسئولیت مسائل خودشان را بر عهده گیرند.

نیازی نیست هر کسی هر چیزی را بداند.

مردم تنها قدرتی که تو به آن‌ها می‌دهی را دارند.

یک روش خوب برای پاسخ ندادن این است که بگویی، "این را در نظر نگرفته بودم."

وقتی کسی آنچه را می‌خواهی انجام نمی‌دهد، مخالف تو نیست.

آنچه برای شخصی مفید است ممکن است برای دیگری نباشد. وقتی با دیگران کار می‌کنی به این نکته توجه کن. انعطاف‌پذیر باش و میانه رو باش.

عمل مغایر انجام کار جدید و متفاوتی است که به انجامش عادت نداری. حتّی اگر متفاوت فکر نمی‌کنی، می‌توانی متفاوت رفتار کنی.

مردم به یک دلیل می‌توانند وارد زندگیت شوند. آن‌ها می‌خواهند چیزی به تو بیاموزند.

می‌توانی رفتار احمقانه کسی را با مشارکت در آن همیشگی کنی. فقط چون کسی به تو توپی می‌اندازد به این معنا نیست که تو باید آن را بگیری. فقط چون کسی رفتار بدی با تو دارد به این معنا نیست که تو هم باید رفتار بدی با او داشته باشی. می‌توانی درگیر نشدن را انتخاب کنی.

حرف مردم را قطع نکن و بگذار حرفشان را بزنند.

زمانت را با مردمان سختگیر بسنج. کنترل حد و حدود کلید سلامت عقل است. اگر کسی تو را می‌رنجاند یا می‌آزارد، زمانت را با او محدود کن تا واکنش‌پذیر نشوی.

خویشتن‌داری کن، تعمق کن و سپس پاسخ ده.

مشخصه هم‌وابستگی استفاده از توانت برای مراقبت از دیگران به بهای خودت است نه استفاده از آن برای لبالب کردن خودت. آیا می‌خواهی دیگری بهتر شود تا تو نشوی؟

غرق در افکارت شدن روشی برای انزوا و فرار از خودت است. حتّی وقتی با دیگران هستی، اگر تلاش نکنی با آن‌ها ارتباط برقرار کنی از خود منزوی می‌شوی.

.

.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان