دانلود کتاب صوتی امضای چشم تو با صدای مهران دوستی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی امضای چشم تو اثر یدالله گودرزی (شهاب)

دانلود و خرید کتاب صوتی امضای چشم تو

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی امضای چشم تو

کتاب صوتی امضای چشم تو نوشتهٔ یدالله گودرزی (شهاب) است. مهران دوستی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک مجموعه شعر معاصر و ایرانی.

درباره کتاب صوتی امضای چشم تو

کتاب صوتی امضای چشم تو یک مجموعه شعر معاصر و ایرانی را در بر گرفته است؛ اشعاری عاشقانه و لطیف که موزون و قافیه‌دار هستند. می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

شنیدن کتاب صوتی امضای چشم تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره یدالله گودرزی (شهاب)

یدالله گودرزی (شهاب) شاعر، پژوهشگر، مترجم و ترانه‌نویسی ایرانی است. تحصیلاتش را در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی و ادبیات عرب تا مرحلهٔ دکترا ادامه داد و از محضر استادانی چون محمدرضا شفیعی کدکنی، قیصر امین‌پور، اصغر دادبه، محمود شایگانفر و پروین گنابادی بهره برد؛ همچنین به فراگیری خوشنویسی تا مرحلهٔ ممتاز پرداخت. غیر از سرودن شعر، به نوشتن مقالات متعدد در موضوع نقد شعر پرداخته است. در دههٔ ۱۳۷۰ وارد کار مطبوعاتی شد و مسئولیت ادبی برخی از مجلات را بر عهده گرفت. او مسئول صفحات شعر برخی از روزنامه‌ها و مجلهٔ «سروش» بوده و سردبیری مجلهٔ «صدای ماندگار» را به مدت سه سال بر عهده داشته است. مجموعه شعر «امضای چشم تو» اثر اوست.

بخشی از کتاب صوتی امضای چشم تو

«منم که گام می‌زنم همیشه در مسیر تو

بدون تو کجا رود کسی که شد اسیر تو

همیشه سرپناه تو حریم دست‌های من

همیشه سایبان من نگاه سر به زیر تو

تمام آنچه هست در اتاق گوش می‌شود

به گوش تا که می‌رسد صدای چون حریر تو...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان