دانلود و خرید کتاب شاهراه کارآفرینی رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شاهراه کارآفرینی

کتاب شاهراه کارآفرینی نوشته رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی است و با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. این کتاب درس‌های طلایی از موفق‌ترین کارآفرینان دنیا است.

درباره کتاب شاهراه کارآفرینی

کیم و رابرت کیوساکی دو نویسنده و کارآفرین موفق در این کتاب قصد دارند ریزه‌کاری‌های تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را به شما ارائه دهند. شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین واقعی باید از مسیری سنگلاخ و سخت عبور کنید و سختی‌ها و مشکلات را بهترین معلمان خود بدانید و همیشه در این مسیر تشنۀ یادگیری باشید. دنیای کارآفرینی را می‌توان عرصۀ چالش‌های تمام نشدنی دانست که ساکنان آن کسانی هستند که به معنای واقعی دنیا دیده و باتجربه بوده و به سادگی در زندگی شکست نمی‌خورند. به طوریکه اتفاقات و مشکلاتی که در نظر عموم مردم یک فاجعه است برای آنها یک اتفاق روزمره به حساب می‌آید.

اکنون زمان مناسب برای شروع به فکر کردن در مورد اینکه چه عادت‌ها و دیدگاه‌های جدیدی می‌خواهید برای خود ایجاد کنید است. این کتاب به شما کمک می‌کند هدفتان را دنبال کنید و به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید. 

خواندن کتاب شاهراه کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاهراه کارآفرینی

انگیزه: وقتی مستقل هستید، هیچ کس اواسط سال کار شما بازبینی نمی‌کند تا به شما بگوید که چگونه کار کنید یا برنامه‌ای برای سه ماهه بعدی تنظیم کند. هیچ کس تماشا نمی‌کند که شما وظایف خود را انجام دهید یا خیر. درست است: شما خودتان پاسخگو هستید. اگر از خود انگیزه لازم را دارید، این کار بسیار راحت‌تر می‌شود - شما بر آنچه باید انجام شود تمرکز می‌کنید و اجازه نمی‌دهید کمبود ساختار بر شما تأثیر منفی بگذارد. اگر در انگیزه داشتن مشکل دارید و همه ما گهگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، به خاطر داشته باشید که چرایی و دلیل شما بسیار مهم است.

شور و علاقه: اگر کاری را که دوست دارید دوست ندارید، چرا آن را انجام می‌دهید؟ به عنوان یک کارآفرین، باید علاقه‌مند به کار خود باشید، شما به طور خاص آن را انتخاب کرده و آن را ساخته‌اید. بعلاوه، اشتیاق کاملاً مسری است - این عاملی مهم در جذب دیگران به عملکرد شما، نحوه فروش محصول / خدمات، ارتباط با مشتریان و همچنین سرمایه‌گذاری دیگران در ایده‌های شما است.

سه رفتار مخرب

به طور کلی این پنج ویژگی کارآفرینی است که به شما در موفقیت در تجارت کمک می‌کند؛ اما در مورد چالش‌ها چطور؟ در مورد رفتارهایی که مانع موفقیت شما می‌شوند چطور؟

اکنون زمان مناسب برای شروع به فکر کردن در مورد اینکه چه عادت‌ها و دیدگاه‌های جدیدی می‌خواهید برای خود ایجاد کنید است. برخی از کارهایی که می‌توانید شروع به انجام آنها کنید (یا دست از انجام آنها دست بردارید) موانع موفقیت شما هستند؟

برای بسیاری، این مشکلات از ذهن خود آنها شروع می‌شود؛ بنابراین من می‌خواهم شما را به چالش بکشم تا جلوی این رفتار را امروز بگیرید:

-دست از کلنجار رفتن با خود، افکار و اعمال خود بردارید!

اغلب اوقات، ما محدودیت‌هایی را برای خود ایجاد می‌کنیم که مانع از زندگی در رؤیاهای خود می‌شوند. خواه رؤیای شما آزادی مالی باشد، پریدن از هواپیما باشد، لاغر شدن یا گسترش دایره اجتماعی خود باشد، ما گاهی اوقات به خود سرکوبی می‌کنیم و غالباً، حتی بدون آنکه متوجه شویم.


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
برای حقوق و دستمزد ۴۰ سال آینده را کار کنند. این راهی است که اکثر مردم انتخاب می‌کنند، زیرا آموزش‌ها و باورها سنتی است. این کاری است که والدین آنها نیز انجام د
کاربر ۵۳۵۷۴۷۳

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان