دانلود و خرید کتاب خلاقیت و گنج درون وحید رسولیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاقیت و گنج درون اثر وحید رسولیان

کتاب خلاقیت و گنج درون

معرفی کتاب خلاقیت و گنج درون

کتاب خلاقیت و گنج درون نوشته وحید رسولیان است. این کتاب به شما یاد می‌دهد فاصله بین شما و اهداف شما در زندگی صد قدم است و ۹۹ قدم آن باید در ذهن شما برداشته شود و یک‌قدم در دنیای بیرون.

درباره کتاب خلاقیت و گنج درون

نویسنده در این کتاب شرح راهی را به شما می‌گوید که قدم‌به‌قدم طی کرده است تا به موفقیت برسد. این کتاب به شما اطلاعات جامعی درباره نقش ضمیر ناخودآگاه در خلاقیت و توانایی می‌دهد. همه‌چیز در دنیای انسان از اندیشه او شروع می‌شود. و شما هرآنچه را که بیندیشید، خلق می‌کنید و همهٔ زندگی شما، روحیه شما، روان شما، احساس شما، معاشقهٔ شما، اتومبیل شما، پول در جیبتان، خانه‌تان، معنویت و تقوای شما و بهشتی که هم در این دنیا و هم در آن دنیا می‌سازید همه را با لحظه‌لحظه‌های اندیشه‌تان خلق می‌کنید و می‌سازید. بنابراین بسیار مهم است که چگونه فکر می‌کنید؟

اما باید بدانی که نفس اندیشه و فکر در دنیای انسان یک واحد مستقل نیست. اندیشه‌ای که در کارگاه فکر هنرمند تولید می‌شود، درحدود ۶۰ هزار رشته فکری تولید و به جهان هستی منتشر می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند خلاقیتتان را پیدا کنید و به دنبال موفقیت بروید.

خواندن کتاب خلاقیت و گنج درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی موفق هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلاقیت و گنج درون

مثلاً وقتی شما تصویر یک گل زیبا را نقاشی می‌کنید، هرلحظه یکی از کارهایی که ضمیر ناخودآگاه انجام می‌دهد ساختن دو بال «اعتمادبه‌نفس و باور به خود» و دیگری «ساختن روح و روان و روحیه هنرمند» است.

وقتی هنرمند تصویر این گل را می‌بیند یک نسخه از این تصویر به سیستم خودآگاه هنرمند می‌رود و آنجا پردازش می‌شود.

«آه گلی را دیدم زیباست»، عشق است، معاشقه است، زیبایی است و عین این تصویر یک نسخه‌اش به سیستم ضمیر ناخودآگاه هنرمند ارسال می‌شود و این کامپیوتر بعد از پردازش برای هنرمند یک روحیه می‌سازد. گل، آرامش و زیبایی، همهٔ این‌ها ناخودآگاه صورت می‌گیرد.

فکر نکنید وقتی یک گل می‌بینید باید بلند شوید و فریاد بزنید «آی من خوشحالم!» چون یک گل دیده‌ام، نه!، چون به‌طور ناخودآگاه چشمه‌های جوشان و فروزانی در عمق وجودتان شروع به جوشیدن می‌کنند.

دیگر چه‌کاری انجام می‌دهد؟ همزمان با پردازش این گل یک باور هم می‌سازد که چقدر زندگی زیباست!

وقتی خوشحالی و باور داری که زندگی زیباست فکر شما به‌عنوان یک هنرمند این‌گونه اندیشه‌های خلاقانه تولید می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر در کارگاه تولید فکر هنرمند با آمدن دو نوع ماده اولیه زیبا که یکی شادمانی است و دیگری باوری که از زندگی داری محصول زیبایی تولید می‌شود بنام یک فکر زیبا، یک فکر مثبت، یک فکر خلاق، یک اندیشه هدفمند، یک اندیشهٔ زیبایی‌آفرین، یک اندیشهٔ امیدآفرین، یک اندیشهٔ سلامتی آفرین، یک اندیشهٔ ثروت آفرین و درنتیجهٔ این اندیشه‌هاست که زندگی یک هنرمند را طراوت می‌بخشد، شکوه و عظمت می‌بخشد و قلب هنرمند را پر از عشق می‌کند و باورهای هنرمند را پر از شخصیت و اعتمادبه‌نفس می‌کند.

دیگر چه‌کاری انجام می‌دهد؟

کار سومی که ضمیر ناخودآگاه می‌کند این است که تمام وجود هنرمند را هدایت می‌کند.

و چهارمین و مهم‌ترین کاری که این بال در دنیای هنرمند می‌کند این است که ارتباط شما را با کل جهان هستی برقرار می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۶۴۸۳۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

نسبت به سایر کتاب هایی که در زمینه ضمیر ناخودآگاه نوشته شده بسیار روان و قابل فهم بود .و فکر کنم چون ترجمه ای نیست روان و قابل فهمه 👌🏻فصل یک و دو به کارکرد های ضمیر ناخودآگاه اشاره کرده

- بیشتر
کاربر ۱۸۹۲۸۹۹
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

سلام عرض میکنم خدمت شما فرهیخته عزیز ،کتاب خلاقیت و گنج درون واقعا تاثیر گذار و ارزشمند هست یعنی به عبارت دیگر با مطالعه این کتاب راه صد ساله را یک شبه طی میکنید این یک شعار نیست بلکه واقعیت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳۲۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۴۰۰
تومان