دانلود و خرید کتاب ملکه زندگی خودت باش نسیم کارخانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملکه زندگی خودت باش اثر نسیم کارخانه

کتاب ملکه زندگی خودت باش

معرفی کتاب ملکه زندگی خودت باش

ملکه زندگی خودت باش کتابی در حوزه موفقیت و خودیاری برای  بانوان نوشته نسیم کارخانه و رمضان صادقی مقدم است که در انتشارات نظری به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ملکه زندگی خودت باش

این کتاب با زنان سخن می‌گوید و آنها را به داشتن عزت نفس و اعتماد به نفس و خودباوری بیشتر تشویق می‌کند. این کتاب از زنان می‌خواهد نقش و جایگاه خود را بشناسند و برای خود به عنوان انسان، زن و مادر ارزش و اهمیت قائل شوند. امید را از دست ندهند، خود را ببینند، خود را در همه زمینه‌ها ارتقا دهند و... در ادامه گوشه‌هایی از زندگی اوپرا وینفری به عنوان یکی زنان موفق جهان برای نمونه آورده شده است و اهدافی که یک زن موفق باید در راه انها قدم بردارد برشمرده شده‌اند.

 خواندن کتاب ملکه زندگی خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه زنان و دختران علاقه‌مند به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب ملکه زندگی خودت باش

اپرا گِبل وینفری در مزرعه‌ای دوردست در کازیسکوی می‌سی‌سی‌پی چشم به جهان گشود. مادر او، «ورنیتا لی» و پدرش «وِرنون وینفری» بود. نام واقعی اپرا، «اُرپا» برگرفته از انجیل بود، اما به خاطر اینکه تلفظش مشکل بود، از همان بدو تولد، اُرپا به اوپرا تبدیل شد. اپرا از بعد از تولد دور از پدر و مادرش بود، زیرا والدین او از هم طلاق گرفتند و سرپرستی نوزاد به مادربزرگش واگذار شد.

بازی و سرگرمی موردعلاقهٔ اپرا، از همان دوران کودکی، اجرای برنامه برای حیوانات مزرعه بود. مادربزرگش برای تربیت او زحمت زیادی کشید و تلاش‌های او سبب شد اپرا در دو سالگی مهارت خواندن را فرا بگیرد. از همان دوران کودکی، مهارت اپرا برای صحبت کردن در جمع مثال‌زدنی بود؛ چنان‌که روزی در کلیسا از رستاخیز مسیح در روز عید پاک برای جمع صحبت کرد.

جالب است بدانید، اپرا وینفری در همان روز اول مهدکودک نامه‌ای به مربی خود می‌نویسد و از او می‌خواهد به کلاس اول برود زیرا فکر می‌کند مهد کودک برایش مناسب نیست. جالب‌تر این است، بعد از طی آن سال به‌طور جهشی به کلاس سوم می‌رود. او در شش سالگی، به شمال آمریکا پیش مادر و دو برادر ناتنی‌اش می‌رود تا در محله‌ای فقیرنشین و خطرناک در میلاوکی ۲ زندگی کند. اپرا در دوازده سالگی نزد پدرش فرستاده می‌شود. در کنار پدر روزهای خوشی را پشت سر می‌گذارد و طعم شادی و امنیت را می‌چشد و در همان زمان شروع به سخنرانی در اجتماعات و کلیساها می‌کند. جالب است، در همان مقطع یک بار برای سخنرانی، پانصد دلار دریافت کرد. از آنجا به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند از مهارت سخنوری خود کسب درآمد کند.

بعد از مدتی زندگی کردن با پدر، دوباره پیش مادرش بازمی‌گردد و از امنیتی که نزد پدرش داشت، جدا می‌شود. زندگی شهری فقیرانهٔ اپرا وینفری، تاثیرات نامطلوبی روی دوران نوجوانی‌اش می‌گذارد، چراکه در نه سالگی مورد تجاوز یکی از افراد امین خانواده خود قرار می‌گیرد و این مساله بر تعداد مشکلاتش می‌افزاید. متاسفانه، این تجربهٔ ناخوشایند باز هم در زندگی اپرا تکرار می‌شود. مادرش کارهای خدماتی و نظافت منازل را انجام می‌داد و وقت کافی برای نگهداری از اپرا را نداشت. بعد از گذراندن سال‌های سخت و تلخ، اپرا دوباره برای زندگی نزد پدرش به نشویل برمی‌گردد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۲۹۵۲۲
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

اتلاف وقت... تمامی مطالب به صورت کامل تر در اینترنت موجود هست. عنوان تجاری... کاش بیشتر به محتوا دقت بشه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان