دانلود و خرید کتاب دانش مالی رفتاری علمی ضروری برای همگان ایچ کنت بیکر ترجمه آیت انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش مالی رفتاری علمی ضروری برای همگان اثر ایچ کنت بیکر

کتاب دانش مالی رفتاری علمی ضروری برای همگان

معرفی کتاب دانش مالی رفتاری علمی ضروری برای همگان

دانش مالی رفتاری علمی ضروری برای همگان کتابی نوشته ایچ. کنت بیکر، گری فیلبک و جان آر. نافسینگر است که با ترجمه آیت انصاری در نشر گنجوربه چاپ رسیده است.

 درباره کتاب دانش مالی رفتاری، علمی ضروری برای همگان

در کتاب دانش مالی رفتاری: علمی ضروری برای همگان توضیحی مختصر اما مفید در مورد مباحث گسترده مرتبط با دانش مالی رفتاری ارائه شده است. مطالب این کتاب به شیوه مستقیم پرسش و پاسخ قابل فهم برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان نوشته شده است. ساختار کتاب در شش فصل، هریک شامل سوالی مرتبط با مبحث فصل شکل گرفته است. این چارچوب امکان جستجوی مبحث مورد علاقه فرد بدون نیاز به مطالعه سراسری کتاب را فراهم می‌سازد.

 خواندن کتاب دانش مالی رفتاری، علمی ضروری برای همگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست‌دارند دانش مالی خود را ارتقا دهند مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره نویسندگان کتاب دانش مالی رفتاری، علمی ضروری برای همگان

إیچ. کِنت بِیکِر، CFA، CMA، استاد تمام دانشگاه در زمینه مالی دانشکده تجارت کوگود دانشگاه آمریکن است که تجربه مدیریت دانشکده مالی و املاک و مستغلات و سرپرستی قطب علمی مالی را در سابقه کاری خود دارد. وی پیش از پیوستن به دانشگاه آمریکن سابقه عضویت هیئت علمی و ریاست دانشکده تجارت در هر دو دانشگاه جورج‌تاون و مریلند را دارد. سابقه مشاوره و آموزش بیش از ۱۰۰ سازمان و ریاست انجمن مالی جنوب در سابقه کاری پرفسور بیکر به چشم می‌خورد. چاپ بیش از ۱۷۵ مقاله ژورنالی داوری شده و تالیف یا تدوین ۳۲ کتاب، شامل چندین جل در زمینه دانش مالی رفتاری، از جمله دانش مالی رفتاری: سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، و بازارها، و دانش مالی رفتاری: بازیگران، خدمات، محصولات، و بازارها بخش دیگری از سوابق علمی ایشان است. کتاب رفتار سرمایه‌گذار: روانشناسی طرح‌ریزی و سرمایه‌گذاری مالی در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین کتاب ایالات متحده آمریکا در زمینه تجارت: بخش دانش مالی/ سرمایه‌گذاری فردی را به خود اختصاص داد. تله‌های پیش رو در سرمایه‌گذاری: هدایت خطاهای سرمایه‌گذار و سوگیری‌های رفتاری (۲۰۱۷) برنده جایزه کتاب برگزیده سال ۲۰۱۷ در زمینه دانش مالی فردی و مدال برنز جایزه کتاب تجاری آکسیوم در سال ۲۰۱۸ در زمینه دانش مالی فردی/ طرح‌ریزی بازنشستگی/ سرمایه‌گذاری شد. وی موفق به دریافت جوایز متعددی در زمینه تحقیقات، آموزش، و خدمات شامل مدرس/ محقق سال دانشگاه شده است. پرفسور بیکر دارای مدرک BSBA (مدیریت) از دانشگاه جورج‌تون، MBA (مالی)، Med (مدیریت آموزشی)، و DBA (مالی) از دانشگاه مریلند، و MS (روش‌های کمی)، MA (آموزش و توسعه کسب و کار)، PhD (مدیریت آموزشی و توسعه سازمانی)، و PhD (مشاوره و پیشرفت دانشجویی) از دانشگاه آمریکن است. تفریحات وی در اوقات فراغت نواختن و ضبط حرفه‌ای پنج ساز و گشت و گذار است.

گرِگ فیلبِک، CFA، FRM، CAIA، CIPM، PRM، دارای جایگاه استادی تمام ساموئل پی. بلک III در زمینه مالی و مدیریت ریسک در دانشکده بِرِند دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا واقع در إری بوده و مدیریت دانشکده تجارت بِلَک۳۲ را به عهده دارد. پیش از این وی پست معاون ارشد کاپلان شوییزر و دیدارهای علمی دانشگاه میامی (اوهایو) و دانشگاه تولِدو را به عهده داشته است. همچنین در دانشگاه تولدو وی دستیار مدیر مرکز تجارت خانواده بوده است. تالیف یا تدوین هشت کتاب و انتشار بیش از ۹۵ مقاله ژورنالی علمی از دیگر پژوهش‌های پرفسور فیلبک است. انجام مشاوره و آموزش در سراسر دنیا از دیگر اقدامات علمی پرفسور فیلبک است. در حال حاضر به عنوان مدیر جامعه CFA پیتسبورگ بوده و پیش از آن مدیر جامعه CFA تولدو و انجمن مالی جنوب بوده است. دریافت جایزه تاثیرگذاری عملی از دانشکده تجارت بلک در سال ۲۰۱۵، جایزه آموزش شاخص در دانشکده iMBA در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲، و جایزه ریجنتس دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا واقع در إری به پاس انتخاب به عنوان محقق برجسته در سال ۲۰۱۱، و دریافت جایزه توسعه عالی از افتخارات ایشان است. وی دارای مدرک کارشناسی (مهندسی فیزیک) از دانشگاه ایالتی موری و کارشناسی ارشد در رشته آمار محض از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و مدرک DBA (مالی) از دانشگاه کنتاکی است. پرفسور فیلبک به عنوان عضو رسمی تخصصی پارلمان بوده، مدیر شایسته شاخص نوع مایرز-بریگز است و ۱۲ سال تجربه در پخش رادیو را در سابقه خود دارد.

جان آر. نافسینگر مدیر موقوفی ا ویلیام إیچ. سوارد در تجارت بین‌الملل دانشکده تجارت و خط‌مشی اجتماعی دانشگاه آلاسکا واقع در انکریج (UAA) است. پیش از پیوستن به UAA در سال ۲۰۱۴ وی استاد تمام دانشگاه ایالتی واشنگتن بوده و عضو هیئت علمی دانشکده نیهول از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ بود. همچنین وی در دانشگاه مارکت در مقام استادیاری مشغول بوده است. پرفسور نافسینگر نویسنده اصلی و همکار ۱۱ کتاب تجارت مالی، کتاب درسی، و کتاب مدارس است. کتاب‌های او به ۱۱ زبان مختلف ترجمه شده‌اند. کتاب وی با نام روان‌شناسی سرمایه‌گذاری به ویراش ششم خود رسیده است و کتابی معروف در میان مشاوران سرمایه‌گذاری است. به عنوان یکی از متخصصان پیشتاز دانش مالی رفتاری، از پرفسور نافسینگر به دفعات دعوت به سخنرانی در این زمینه و سایر زمینه‌ها می‌شود. وی یک محقق پرتلاش نیز هست و ۶۴ مقاله در مجلات علمی معتبر و تخصصی به چاپ رسانده است. با وجود اینکه شهرت وی بیشتر در زمینه دانش مالی رفتاری است، در زمینه مسئولیت مالی اجتماعی نیز بسیار شناخته شده است. وی دارای مدرک کارشناسی (مهندسی برق) از دانشگاه ایالتی واشنگتون، MBA از دانشگاه چاپمن، و دکتری تخصصی (مالی) از دانشگاه ایالتی واشنگتون است. او در اوقات فراغت خود در مسابقات سه‌گانه مردان آهنین شرکت می‌کند.


نظرات کاربران

کاربر ۵۰۱۷۶۱۸
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

نکات خیلی مهمی ارائه داده. اشتباه تایپی زیاد داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
چنین افراردی به دنبال نوسان بیشتر و عدم اطمینان در سرمایه‌گذاری هستند تا به سود پیش‌بینی شده دست پیدا کنند. اغلب سرمایه‌گذاران به عنوان ریسک گریز شناخته می‌شوند، به این معنا که به دنبال عایدی کمتر با ریسک مشخص هستند تا عایدی زیاد و ریسک نانشناخته. به بیان دیگر، ترجیح سرمایه‌گذاران ریسک-گریز کخ با دو گزینه سرمایه‌گذارای دارای عایدی مورد انتظار مشابه اما ریسک متفاوت روبرو هستند گزینه با ریسک کمتر است.
کاربر ۳۷۶۲۵۱۴

حجم

۲۹۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۶ صفحه

حجم

۲۹۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان