دانلود و خرید کتاب قطره ای از چشمه ای مفید فیاضی نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قطره ای از چشمه ای اثر مفید فیاضی نوری

کتاب قطره ای از چشمه ای

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قطره ای از چشمه ای

کتاب قطره ای از چشمه ای نوشتهٔ مفید فیاضی نوری است. انتشارات میراث ماندگار این کتاب را برای آشنایی با «حسن حسن‌زادهٔ آملی» روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قطره ای از چشمه ای

کتاب قطره ای از چشمه ای برای آشنایی با «علامه حسن‌زادهٔ آملی» نوشته شده است. این کتاب ابتدا شما را با ویژگی‌های شخصی و درسی حسن‌زادهٔ آملی آشنا می‌کند و سپس درمورد ارتباط او با انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ می‌گوید. فصل سوم این کتاب «چشم برزخی یا چشم باطن‌بین» نام گرفته است. «حسن حسن‌زاده طبری آملی»  در ۲۱ بهمن ۱۳۰۷ به دنیا آمد و در ۳ مهر ۱۴۰۰ از دنیا رفت. او مشهور به «علامه حسن‌زادهٔ آملی» بود. گفته شده است که او فیلسوف متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی بود. علاقه‌مندانش او را «علامه»، «ذوالفنون» و «علامهٔ دهر» نامیده‌اند و گفته‌اند که در ادبیات، علوم غریبه، هیئت و طب اسلامی تبحر داشت؛ همچنین اشعاری به زبان‌های فارسی، طبری و عربی سروده بود. حسن‌زادهٔ آملی در سومین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان چهرهٔ ماندگار برگزیده شد.

خواندن کتاب قطره ای از چشمه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد عالمان دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قطره ای از چشمه ای

«یکی از شاگردان محفل علمی و تبلیغی آیت‌االله حسن‌زاده آملی در شهر آمل گفت، روزی به همراه عده‌ای از دوستان در خدمت آیت‌االله حسن‌زاده راه می‌رفتیم چون روی پل معروف، دوازه پله، رسیدیم، ناگهان علامه به سرعت چند قدمی راه رفتند و چند بار فرمودند، ماه مزاحم دارد، ماه مزاحم دارد. فردای همان روز، روزنامه‌ها نوشتند که در فلان نقطه از کره زمین کسوف ماه رؤیت شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان