دانلود و خرید کتاب مصاحبه بازاریابی لوئیس لین ترجمه کیارش عباس‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مصاحبه بازاریابی

لوئیس لین در کتاب مصاحبه بازاریابی، ۵۰ پاسخ به سخت‌ترین سؤالاتی که هم مصاحبه‌شوندگان و هم مصاحبه‌کنندگان با آنها مواجه می‌شوند، می‌دهد و به این ترتیب مخاطبانش را برای یک مصاحبه تاثیرگذار آماده می‌کند. 

این اثر را با ترجمه کیارش عباس زاده، سپیده اسماعیلی و ملیکا دلیران می‌خوانید. 

درباره کتاب مصاحبه بازاریابی

برای آغاز یک شغل جدید باید چه کار کنیم؟ آیا راهی است که در یک مصاحبه بدرخشیم و بتوانیم تضمین کنیم که شغل از آن ما است؟ شاید همه ما از فکر تصاحب یک موقعیت شغلی ارزشمند به هیجان بیاییم و خودمان را برای یک مصاحبه تاثیرگذار آماده کنیم. اما خیلی از اوقات ممکن است اضطراب اجازه ندهد در مصاحبه قوی عمل کنیم و گاهی اوقات، حتی دقیق نمی‌دانیم که در یک مصاحبه شغلی با چه سوالاتی روبه‌رو می‌شویم و ممکن است غافلگیر شویم. حال اگر یک بازاریاب باشید و سعی در ارائه کالا و یا خدمات داشته باشید و با سوالاتی روبه‌رو شوید که پاسخشان را نمی‌دانید، اوضاع ممکن است بدتر هم بشود.

بهرحال، تمام این موانع را می‌توان با کسب تجربه و البته مطالعه و بالا بردن اطلاعات و آگاهی از میان برداشت. از همین رو، لوئیس لین در کتاب مصاحبه بازاریابی، پنجاه‌تا از سخت‌ترین سوالاتی را که در یک مصاحبه شغلی ممکن است بشنوید، مطرح کرده و البته پاسخشان را هم داده است. فرقی نمی‌کند مصاحبه کننده باشید یا مصاحبه شونده. در هر دو صورت این کتاب یک اثر مفید است که ذهنتان را آماده می‌کند. 

کتاب مصاحبه بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر در پی یافتن شغل مورد علاقه خود هستید و هنوز آن را نیافتید و هربار ناامیدتر از قبل از مصاحبه بیرون می‌آیید، کتاب مصاحبه بازاریابی را بخوانید و اینبار، موفقیت را به چشم مشاهده کنید. 

بخشی از کتاب مصاحبه بازاریابی

هوندا ادیسه، مینی ونی است که اتاق و امکانات زیادی را برای خانواده فراهم میکند، در حالی که شرکتهای رقیب آن مثل تویوتا سیانا و کاروان دوج گراند، علاوه بر آن یک اسبابب‌ازی اسپرت و یک موتور قدرتمند را نیز در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.

بیانیه جایگاه‌یابی نقش مهمی در سازمان بازاریابی ایفا میکند. بازاریابها از بیانیه جایگاه‌یابی، چه این یک بروشور باشد و چه متن در صفحه وب، برای راهنمایی در توسعه و پیشرفت شغلی خود استفاده میکنند، در حالت ایده‌آل، کلیه ابزار بازاریابی پیام اصلی بیانیه جایگاه‌یابی را تقویت میکنند.

مصاحبه کننده به دنبال چیست؟

هنگام درخواست از داوطلبها برای ایجاد بیانیه جایگاه‌یابی، مصاحبه کننده توانایی یک داوطلب را در این موارد ارزیابی میکند:

• ارتباط با مشتری

• مشخص کردن تعهد برند (یا سود محصول) و ارائه کردن یک دلیل روشن برای باور آن

• درک رقابت با شرکتها و سازمانهای رقیب

نحوه آشنایی با سؤالات

در ذهنتان با استفاده از این الگوی بیانیه جایگاه‌یابی، به سؤالات پاسخ دهید.

الگوی بیانیه جایگاه‌یابی

برای [کاربر نهایی هدف]

کسی که میخواهد / نیاز دارد [دلیل قانع کننده برای خرید]

[نام محصول] یک [دسته محصول] است که [مزیت اصلی] را فراهم میکند.

برخلاف [رقیب اصلی]، [نام محصول] [تمایز کلید]

این الگوی جایگاه‌یابی که به طور گسترده‌ای پذیرفته شده، توسط جفری مور، نویسنده کتاب عبور از پرتگاه، کتابی در مورد بازاریابی محصولات با فناوری پیشرفته تهیه شده است. مانند هر قالب یا چارچوبی، این به معنای راهنما یا چک لیست است. استفاده دقیق از الگو در طول مصاحبه ممکن است بسیار رسمی، خسته کننده یا دانشگاهی به نظر برسد.

نظرات کاربران

reyhane
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

لطفا این کتاب رو هم به بی نهایت اضافه کنید 🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان