دانلود و خرید کتاب کارآفرینی با طعم عشق سعیده دلال علی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآفرینی با طعم عشق اثر سعیده دلال علی‌پور

کتاب کارآفرینی با طعم عشق

معرفی کتاب کارآفرینی با طعم عشق

کتاب کارآفرینی با طعم عشق نوشته سعیده دلال علی‌پور است که به زندگی ۱۰ کارآفرین برتر تبریزی می‌پردازد. این کتاب برای تمام فعالان حوزه کسب و کار کتابی جالب و کاربردی است.

درباره کتاب کارآفرینی با طعم عشق

اینکه ما اکنون چگونه زندگی می‌کنیم مهم نیست. چه در بالاترین سطح از موفقیت هستیم و چه در راه موفقیت سخت تلاش می‌کنیم و چه روزهایمان یکی پس از دیگری بدون تغییر و پیشرفت سپری می‌شوند، می‌دانم همگی حداقل در یک وجه مشترک هستیم و آن اینکه همه ما می‌خواهیم خودمان و زندگیمان را به ایده‌ال‌ترین سطح از خواسته‌هایمان برسانیم. یعنی ما به عنوان اشرف مخلوقات با این تمایل درونی که همانا رشد و پیشرفت دائمی‌ است پابه عرصه وجود می‌گذاریم، اما برخی از ما روزها و شب‌های خود را بدون تغییر سپری می‌کنیم بی آنکه بدانیم چگونه می‌توانیم زندگی خود را بهبود بخشیم. سال‌هاست اغلب جوانان کشور با بهانه‌هایی مثل نداشتن سرمایه کافی، عدم حمایت خانواده، نبود تحصیلات عالیه و ده‌ها دلیل دیگر دست روی دست گذاشته و سال‌های پرانرژی خود را پشت درهای ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در صف انتظار شغلی هر چند کم درآمد تلف می‌کنند. بی‌آنکه به این نکته مهم توجه کنند که ایام جوانی فقط یکبار در طول دوره زندگی آدمی‌ اتفاق می‌افتد. البته این به آن معنی نیست که چنین افرادی تمایل به کسب موفقیت و بالارفتن پله‌های ترقی ندارند، بلکه اکثر آنها یا راه رسیدن به موفقیت را نمی‌دانند و یا این مسیر را اشتباه طی می‌کنند. نویسنده کتاب کارآفرینی با طعم عشق که سال‌ها تجربه خبرنگاری و گزارشگری از مسائل و مشکالت استان آذربایجان شرقی را در پرونده کاری خود دارد با مصاحبه با تعدادی از کارآفرینان پیشکسوت و نیز جوان استان خود در قالب داستان و خاطره سعی کرده قسمتی از زندگی پرفراز و نشیب آنها را با خوانندگان به خصوص جوانان جویای کار و موفقیت به اشتراک بگذارد و نشان دهد برخی از این کارآفرینان حتی تحصیلات ابتدایی هم ندارند اما با عزم و اراده خستگی ناپذیر و تلاش و پشتکار شبانه روزی خود قدم در راهی گذاشتند که آرزوی خیلی از ماها است. این افراد نمی‌دانند چنین کارآفرینانی برای رسیدن به پول و ثروت و چشیدن شیرینی زندگی چه روزهایی از جان و خانواده خود مایه گذاشتند و چه شب‌ها را که با ایده پردازی‌ها و تصویرسازی‌های خود به روز رساندند. شومپیتر پدر علم کارآفرینی می‌گوید: کارآفرینان افرادی هستند در بین جامعه که با خطرپذیری، اقدام به نوآوری کرده و با نوآوری آنها روشها و راه حلهای جدید جایگزین راهکارهای ناکارآمد و کهن قبلی می‌شود.

خواندن کتاب کارآفرینی با طعم عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کارآفرینی با طعم عشق

در سال ۱۳۳۲ در روستای فیروزسالار گوگان از توابع شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی به دنیا آمدم. پدرم پارچه فروش بود و از همان ابتدای کودکی سعی می‌کرد ما را به سمت تولید و تجارت سوق دهد. البته من خودم هم علاقه‌ای به یک جا نشستن و حقوق ثابت گرفتن نداشتم و معتقد بودم وقتی حقوق بگیرم ته روزیام را می‌بندم و به این حد قانعم؛ درحالیکه در تجارت و تولید، قانع بودن مفهومی‌ ندارد، هرچقدر بخواهی می‌توانی پیشرفت کنی و راه رزق و روزی همواره باز است و پیشرفت هر کس بستگی به کشش و قدرت او دارد. بعد از خدمت سربازی در کارگاه قالیبافی خودمان شروع به قالیبافی کردم. بعد از مدتی فعالیت شبانه روزی و بدست آوردن مقداری سرمایه، در بازار به خرید و فروش فرش پرداختم. از همان ابتدا از کار خرید و فروش فرش خوشم نمی‌آمد. به نظر من در تجارت فقط خودت سود می‌بری و به بقیه بهره‌ای نمی‌رسانی. چون بیشتر به فعالیت در عرصه تولید علاقه داشتم، برای همین حین اینکه در کار خرید و فروش فرش بودم، شغلهای مختلف را بررسی کردم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۷۰۰
تومان