دانلود و خرید کتاب شخصیت پول ساز وحید رسولیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شخصیت پول ساز اثر وحید رسولیان

کتاب شخصیت پول ساز

معرفی کتاب شخصیت پول ساز

کتاب شخصیت پول ساز اثری از وحید رسولیان است که در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این اثر قرار است در تغییر ذهنیتمان به ما کمک کند و ذهن ما را آماده ثروتمند شدن و پول سازی کند. 

درباره کتاب شخصیت پول ساز

شخصیت پول ساز چه نوع شخصیتی است؟ اگر به کتاب‌هایی که در حوزه موفقیت و خودیاری نوشته شده‌اند، نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تمام آن‌ها یک توصیه واضح و مشخص برای ثروتمند شدن دارند و آن این است که ما باید ذهنیت خود را تغییر دهیم. در حقیقت اگر ما باور داشته باشیم که نمی‌توانیم به ثروتی که می‌خواهیم برسیم، یا اطمینان داشته باشیم که قرار نیست پولدار شویم، هرگز این اتفاق برایمان رخ نخواهد داد. 

اما آیا تغییر ذهنیت به همین سادگی است؟ آنچه در این کتاب می‌خوانید، راهکار عملی تغییر ذهنیت است. با مطالب کتاب به صورت مرحله به مرحله پیش بروید و از نتیجه آن شگفت زده شوید!

کتاب شخصیت پول ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مخاطبان کتاب شخصیت پول ساز تمام کسانی هستند که دوست دارند ذهنیت خود را تغییر دهند و در مسیر ثروتمند شدن گام بردارند. 

بخشی از کتاب شخصیت پول ساز

جوانی از لحاظ سلامتی قلب مشکل داشت. او در منزل بیحال و مریض افتاده بود، نه میتوانست حرکت کند و نه کار ی انجام دهد و نه تفریح کرده و از زندگی لذت ببرد. خانواده‌اش که بسیار نگران حال او بودند، تصمیم گرفتند که جوان را نزد متخصص قلب ببرند. پزشک پس از معاینه‌اش دریافت که این جوان به گونه‌ای بهتر هم میتواند زندگی کند. او ناگهان بر سر جوان فریاد کشید که «چرا این‎گونه زندگی میکنی؟» «چرا با این قلب خسته و مریض مدارا میکنی؟» «تو میتوانی یک قلب سالم را جایگزین این قلب مریض کنی». جوان با توصیه‌های پزشک و با استفاده از تکنولوژی پزشکی مدرن امروزی قلب بیمار خود را با یک قلب سالم عوض کرد. 

پس از مدتی، دوران نقاهت این جوان سپری شد و به تدریج به پیاده روی و بعد به استخر و سپس به کوه رفت. سرانجام به زندگی عادی بازگشته و به دنبال شغل مناسب بود. کم‌کم به فکر ازدواج افتاد؛ چراکه او دیگر به سامان بخشیدن به زندگی‌اش می‌اندیشید و تلاش میکرد که هرلحظه از زندگی خود لذت ببرد. 

یک سؤال: چه اتفاقی در دنیای این جوان افتاد؟ 

بله تحول در قلب این جوان رخ داد؛ یعنی قلب سالم جایگزین قلب مریض شد. 

بهتر است بدانید که مهمتر از قلب انسان شخصیت اوست و حتی تپش قلب هم از شخصیت انسان دستور میگیرد. به این شکل انسان دریافت که توانایی دارد تا تحولات چشمگیری در دنیا ایجاد کند؛ این تحولات میتوانست در عرصه‌های مختلف ازجمله در صنعت و تکنولوژی در کشاورز ی و ماشین آلات و حتی در تمام جهان هستی شکل بگیرد؛ سابق بر این انسان توانایی تحول در شخصیت وجودی خودش را نداشت و این تغییرات تنها برای دنیای بیرون از خودش بود. امروزه انسان میتواند برای خودش و شخصیتش کار مفیدی انجام دهد و دریافته است که اگر توانایی دارد قلب مریض را از سینه خود بردارد و قلب سالم را جایگزین آن کند، میتواند شخصیت دارای اختلال خودش را هم برداشته و با یک شخصیت جدید و مفید جایگزین کند؛ چراکه تمام اندیشه‌های انسان از شخصیت او دستور میگیرد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۹۲۸۹۹
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

وجود هر انسانی برای ما یک فرصت محصول میشود چنانچه ما بتوانیم با شخصیت زیبایمان با انسان ها ارتباط برقرار کنیم می توانیم به ثروت برسیم باید به زیرساخت ها توجه بیشتری کنیم چرا که ابزار سفر برای ما هستند در این

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۴۰۰
تومان