دانلود و خرید کتاب تربیت صحیح فرزند با متدهای روز مجتبی امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تربیت صحیح فرزند با متدهای روز اثر مجتبی امینی

کتاب تربیت صحیح فرزند با متدهای روز

معرفی کتاب تربیت صحیح فرزند با متدهای روز

مجتبی امینی در این کتاب درباره روش‌های تربیت صحیح فرزند با متدهای روز با پدر و مادرها سخن می‌گوید. تاکید او در این کتاب بر ایجاد اعتماد به نفس به عنوان یکی از موثرترین عوامل برای جهت‌دهی مثبت به احساسات فرزند است.

درباره کتاب تربیت صحیح فرزند با متدهای روز

فرزند انسان نتیجه آمال و آرزوهای او است؛ زیرا که او ثمره حیات انسان محسوب می‌شود که به عنوان جانشین در روی زمین باقی میماند. شایسته است که این نماینده واقعی انسان، به خصوصیات ویژه‌ای آراسته گردد، و نمیتوان به این هدف رسید مگر اینکه فرزند را به آداب نیکو تربیت نمود. برای رسیدن به این هدف، خود والدین باید اهل تحقیق و مطالعه باشند تا بر اساس تحقیق و بررسی‌هایشان، آنچه را که می‌خواهند به فرزندشان بیاموزند، درستی آن را باور داشته باشند. متأسفانه بسیاری از اطلاعاتی که والدین دارند بر اساس القائات محیطی و تعصبات والدین خودشان به آنها رسیده است و باید توجه داشت که این اطلاعات ممکن است نادرست و همراه با خطا باشد. محیط، اولین معمای کودک است که تمام القائات فکری و فرهنگی و آموزشی خود را به کودک ارائه می‌کند؛ زیرا پس از سه چهار سال، وقتی با کودک سخن می‌گوییم، متوجه می‌شویم که کودک، درست به زبانی سخن می‌گوید که والدین، اطرافیان و به طور کلی محیط تربیتی او به او القاء کرده است. پس می‌توان گفت که محیط پرورشی کودک، اطلاعات فرهنگی خود را بر ذهن و قلب کودکان به طور اجباري القا می‌کند. چنین القایی نه تنها در مورد زبان، بلکه در موارد دیگر نظیر فرهنگ و اقتصاد و ... دین نیز وجود دارد.

القائات و یادگیری مذهبی، از شایعترین القائات محیط پرورشی کودک است. به لحاظ اینکه، کودکی که در یک خانواده مسلمان به دنیا آمده باشد، بر اثر تربیت والدین آن خانواده، مسلمان تربیت می‌شود و کودکی که در یک خانواده مسیحی به دنیا آمده باشد، بر اثر تربیت آن خانواده، مسیحی خواهد گردید و همین طور یهودی و ... 

مجتبی امینی در این کتاب سعی کرده است راهکارهای صحیح تربیت فرزند را از دیدگاه اسلام و بزرگان دین به شما یادآور شود.

خواندن کتاب تربیت صحیح فرزند با متدهای روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 والدین و مربیان کودک مخاطبان این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۴۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۶,۸۴۵
تومان