دانلود و خرید کتاب قول و قرارهای روزانه دومونیک برتولوچی ترجمه هانیه تیماج‌چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قول و قرارهای روزانه اثر دومونیک برتولوچی

کتاب قول و قرارهای روزانه

معرفی کتاب قول و قرارهای روزانه

کتاب قول و قرارهای روزانه اثری از دومونیک برتولوچی است که با ترجمه هانیه تیماج‌چی می‌خوانید. این کتاب یکصد راه را برای ایجاد احساس شادی در زندگی شما پیش پایتان قرار می‌دهد. این اثر با متن دوزبانه منتشر شده است.

درباره کتاب قول و قرارهای روزانه

پیدا کردن احساس شادی در زندگی، کاری است که گاه سخت و دشوار می‌نماید. ما همیشه در معرض اخبار قرار می‌گیریم و اتفاقات مختلفی که برایمان رخ می‌دهند می‌توانند زندگی ما را تحت الشعاع قرار دهند. اما اگر بدانیم که چه چیزهای ساده‌ای می‌توانند موجبات شادی ما را فراهم کنند، هرگز از آن دریغ نمی‌کنیم. 

دومونیک برتولوچی در کتاب قول و قرارهای روزانه، یکصد راه را پیش پای ما قرار می‌دهد تا به وسیله آن شادی را به زندگی خود دعوت کنیم. این کتاب نقل قول‌های کوتاه و الهام‌بخشی دارد که می‌توان در مدت زمان اندک مطالعه کرد و با به کار بستنش در زندگی، خوشی را به چشم دید. 

کتاب قول و قرارهای روزانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب قول و قرارهای روزانه را به تمام دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب قول و قرارهای روزانه

People often say to me: "You seem so happy and cheerful; don't you ever have a bad day?"

Of course I do, I wouldn't be human if I didn't. But what I don't do is let the way I feel about my day change the way I feel about myself.

مردم اغلب به من میگویند: "شما خیلی خوشحال و سرحال به نظر میآیید؛ آیا هرگز روز بدی ندارید؟"

البته که دارم، اگر این گونه نبود که انسان نبودم. اما آنچه که من انجام نمیدهم این است که به احساسم نسبت به روزی که داشته‌ام اجازه دهم که احساسم نسبت به خودم را تغییر دهد.

***

If there is anything I've learned in my forty- something years, it's that nobody else can make me feel good or bad about myself. It is up to me to decide how I want to feel and I've decided that, regardless of the details at any given time, I'm going to feel good.

اگر در چهل و اندی سال گذشته چیزی آموخته باشم، این است که هیچ کس نمیتواند باعث شود که من احساس خوب یا بدی نسبت به خودم داشته باشم. این که من میخواهم چه احساسی داشته باشم به خود من بستگی دارد، پس تصمیم گرفتم بدون توجه به جزئیات در هر زمان، احساس خوبی داشته باشم.

***

I decided to feel good about myself. This decision has stood me in good stead throughout my life. It gave me the courage to stand up for myself the next time I was bullied-this time at work. It motivated me to end a relationship that many said I should stay in but that I knew wasn't right for me and it fueled me with the energy I needed to walk away from a high-flying career and follow the road that led me here today.

تصمیم گرفتم نسبت به خودم احساس خوبی داشته باشم. این تصمیم در تمام طول زندگی من همچنان پابرجا بوده است. این شجاعت را به من داد که دفعه بعد که مورد آزار و اذیت قرار گرفتم - این بار در محل کار – به حمایت از خود برخیزم. این به من انگیزه داد تا به رابطه‌ای پایان دهم که بسیاری میگفتند باید در آن بمانم اما میدانستم که برای من مناسب نیست و با انرژی لازم برای دور شدن از یک حرفه بلندپرواز و دنبال کردن راهی که من را به اینجا و امروز هدایت میکرد، اقداماتی انجام دهم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان