دانلود و خرید کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید علی کشاورز معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید اثر علی کشاورز معتمدی

کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید

معرفی کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید

کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید نوشته علی کشاورز معتمدی و مرتضی اکبری است. این کتاب که از مجموعه کتاب‌های شفق کریپتو است، هفت نکته کلیدی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تا کسب درآمد را به مخاطبان می‌آموزد.

درباره کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید

دنیای ارزهای دیجیتال و رمزارزها دنیای جالبی است که به سرعت توجه مردم را به خود جلب کرده است. علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و مباحث اقتصادی از مزایای آن سخن می‌گویند و افراد عادی می‌توانند از آن کمک بگیرند تا به این ترتیب درآمدی اضافه‌تر یا سرمایه‌ای برای خود داشته باشند. اما مانند هر چیز دیگر، آموزش و یادگیری می‌تواند به ما کمک کند که در این مسیر بهتر گام برداریم.

علی کشاورز معتمدی و مرتضی اکبری در کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید، هفت نکته کلیدی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تا کسب درآمد را با مخاطبان درمیان می‌گذارند. به این ترتیب با خواندن مطالب این کتاب می‌توان هم با دنیای رمزارزها آشنا شد و هم در مسیر کسب درآمد قرار گرفت.

این کتاب هفت فصل دارد. در فصل اول با ارز دیجیتال یا همان چیزی که به نام ارز رمز می‌شناسیم، آشنا می‌شویم. فصل دوم به بیان تاریخچه بیت کوین می‌پردازد که به نوعی پادشاه ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. فصل سوم به این سوال پاسخ می‌دهد که آلت کوین چیست؟ و فصل چهارم از ارزهای دیجیتال و رمز ارزهای معروف و شناخته شده در سراسر جهان می‌گوید. فصل پنجم به مبحث ابزارهای نگهداری ارزهای دیجیتال اختصاص دارد و در فصل ششم با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا می‌شویم. فصل هفتم هم روش‌های افزایش درآمد در بازار ارزهای دیجیتال را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید کار با ارزهای دیجیتال را فرا بگیرید و شروع به کسب درآمد و سرمایه از این راه کنید و به دنبال کتاب‌هایی برای آشنایی با ارز دیجیتال می‌گردید، این کتاب مناسب شماست.

بخشی از کتاب ارزهای دیجیتال را از اینجا شروع کنید

ده سال در یک سال

مسیر تکنولوژی در زمان (تلفن همراه، اینترنت، بلاکچین)

چه اتفاقی میافتد اگر یک روز صبح از خواب بیدار شویم و در حالی که گوشی تلفن همراهمان را برمیداریم تا ببینیم که در جهان و شبکه اجتماعی اطرافمان چه اخبار تازه‌ای رخ داده، متوجه شویم که خط‌های ارتباطی تلفن همراه و اینترنت دیگر کار نمیکند؟

فقط به این فکر کنید که ۲۲ سال قبل، کمتر از یک درصد مردم جهان به اینترنت دسترسی داشته و آنلاین بوده‌اند، اما اکنون تصور آن دوران مشکل است. زمانی که اینترنت نداشتیم، دورانی که بدون توجه مداوم به صفحه‌های گوشی تلفن همراه، تبلت و لپتاپهایمان نگاه کنیم، زندگی میکردیم.

امروز میخواهیم پیشگویی کنیم! در چند سال آینده همین اتفاق در ارزهای دیجیتال قابل لمس خواهد بود که ما چگونه بدون ارزهای دیجیتال زندگی میکردیم؟

 crypto currency ها نیز ارزهای دیجیتال هستند، اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمز ارز نیست. پولهای دیجیتال مانند پولهای فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند، اما میتوانند برای استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند. مثلا میتوان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکه اجتماعی قرار داد. پولهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان "پولهای غیر متمرکز دیجیتال" شناخته میشوند. 

موفقیت بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز راه را هموار کرد. بسیاری از آلت کوینها در تلاشند تا محدودیتهای بیت کوین را شناسایی کرده و آنها را پوشش دهند، زیرا آلت کوینها برای موفقیت در برابر بیتکوین باید مزیت رقابتی داشته باشند.

از انواع آلت کوینها میتوان به ارزهای دیجیتال مبتنی بر ماینینگ، توکنهای امنیتی، توکنهای سودمند و توکنهایی با قیمت ثابت "استیبلکوین" اشاره کرد.

درحال حاضر علاوه بر بیت کوین، برخی از آلت کوینها نیز قابل استخراج میباشند. "اتریوم" بزرگترین آلتکوین قابل استخراج میباشد.

نظرات کاربران

Hedieh :)
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

به نظرم میتونه اولین کتابی باشه که در زمینه ارزهای دیجیتال میخونید چون مفاهیم بسیار ساده و ابتدایی و روان بیان شدن. میتونه منبع خوبی باشه برای شروع مطالعه در این زمینه. مفید بود. فقط کاش به جای pdf؛ epub بود

- بیشتر
کاربر 7814633
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

سلام این کتاب , اولین کتابی است که باید برای ورود به دنیای کریپتو بخوانید . خیلی خوانا و رسا بود ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان