نظرات درباره کتاب قدرت شروع ناقص و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت شروع ناقص اثر جیمز کلیر

نظرات کاربران درباره کتاب قدرت شروع ناقص

۳٫۶
(۳۱۸)
NasiTan
لطفا به طاقچه بی نهایت اضافش کنین
کاربر ۴۶۳۶۰۳۱
لطفا این کتاب به بی نهایت اضافه کنید
Samira.zavie
تکرار مداوم یک سری مطالب در بیشتر فصل‌ها منو خیلی اذیت می‌کرد انگار که حرفی برای گفتن نداشته باشه. منتها در کل ازش خوشم اومد و مطالب جالبی رو ارائه میده
talis
این کتاب فوق العادس ، اصلا حرف های روتین و زرد نمیزنه و خیلی عالیه این کتاب رو باید حفظ کرد🥺 بهترین کتاب توی این حوزه هست.
ارسلان
این مجموعه مقالات همچون سایر آثار جیمز کلییر فوق العاده عالی و کاربردی هستند حتما پیشنهاد میکنم یکبار در زندگی خود پیاده‌سازی کنید.
کاربر 3008255
عالی و کاربردی
کاربر 4903036
کاربردی است
zahra
کتاب خوبی در زمینه‌ی مدیرت زمان هستش که به من یاد داد (شروع کن حتی کم برای شروع کردن نیاز نیست عالی باشی ولی برای عالی شدن باید شروع کنی ، شروع کن حتی وقتی فکر میکنی بدیهیات شروع کردن مهیا نیست، پایبند باش به برنامت حتی اگه نمیتونی تمومش کنی، بقیه‌‌ی چیزا رو حذف کن، رو هدفت تمرکز کن، بدهی زمانی واسه خودت نساز)
دختر کتابدوست
اینم از اون کتاباست که میتونه توی هر مرحله زندگی چراغ راه ما باشه. و هر لحظه که احساس نیاز کردی میتونی بری سراغش
محمد جواد
عالی بود
samkopolo
وقتی درگیر روزمرگی شدی و تمرکز روی کار نداری ، یا توی سردرگمی گیر کردی بهترین کتاب برای ایجاد بهبوده . جلد کتاب کاملا مفهوم اصلی رو می رسونه ، شروع کردن از نقطه ای که هستی و بهبود دادن اون تو رو به جایی که میخوای نزدیک میکنه . نباید منتظر نقطه ای شد که عالی باشیم و شروع کنیم همین حالا شروع کن و کم کم بهبود بده حتما نباید به نقطه بهینه برسی نزدیکش ام بشی خیلی بهتر از این نقطه است .
فائزه قائمی
این کتاب یاد میده بر کمال‌گرایی غلبه کنیم و به دنبال آن دچار اهمال کاری نشویم. ما از نسل دخترانی هستیم که باید دور از هرگونه اشتباهی می‌بودیم.
girl1390
خب چند نکته راجب به این کتاب خیلی مهمه ۱_ این کتاب مجموعه ای از مقالات آقای کلیر( نویسنده خرده عادت ها یا همان عادت های اتمی) است که به صورت یک کتاب درآوردند و کلا این کتاب در واقع در خارج وجود نداره ۲_این کتاب بهت کمک میکنه تا بتونی از یک روزت یا به عبارتی از زندگیت درست استفاده کنی و به قول کتاب بتوانی نهایت بهره‌وری را در یک روز داشته باشی ۳_ به این دسته کتاب ها حتما باید عمل کرد واگرنه خواندش بی فایده است
مبینا^^
کتابای انگیزشی زیادی خونده بودم که اونقدری روم تاثیر نداشتن ولی قدرت شروع ناقص سبک زندگیم رو تغییر داده و کمکم کرد هرروز،روز مفیدی باشه برام^^
کاربر 4797101
سلام من کتاب رو از کتابخانه گرفته بودم و خوندمش به نظرم بسیار عالی بود پیشنهاد میکنم بخونید الان دیدم طاقچه هم این کتاب رو داره.
الیزابت دارسی
به عنوان یه فرد که علاقه زیادی به کتاب های روانشناسی ندارم میشه گفت تنها کتابی بود که با علاقه بهش ادامه دادم🌻
سید محسن موسوی
فوق‌العاده!!!
کاربر 7461968
کتاب خوبیست
کاربر ۳۱۷۵۹۶۸
کامل نخوندم هنوز ولی نکات خیلی خوبی داشت تا الآن
Fati Zari
این کتاب شامل مقاله هایی پیرامون راهکارهایی درباره "بهره وری" بهتر و بیشتر از زندگیمونه نکته جالبش اینه که نیاز نیست به صورت پیوسته بخونیدش، گردآوری مقاله های این نویسنده در قالب کتاب چیزی بود که به عنوان پوینت منفی ازش گفته بودن و نمیذاشت سمت این کتاب برم اما وقتی که خوندمش بنظرم اتفاقا جالب اومد هر بخش دیدگاه یا راهکار متفاوتی -چه از تجربیات نویسنده و چه از افراد تاثیرگذار پیرامونش- داره و حتی ممکنه جاهایی نکاتی یادداشت کنید که بعد ازشون استفاده کنید اواسط کتاب ممکنه به تکرار بخورین اما باز در ادامه اکی میشه بنظرم از اون کتابای کاربردی بود که به یک بار خوندنش میارزه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان