دانلود کتاب صوتی راز تیم‌ها با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز تیم‌ها اثر مارک میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی راز تیم‌ها

نویسنده:مارک میلر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی راز تیم‌ها

کتاب صوتی راز تیم‌ها نوشته مارک میلر است. این کتاب به شما آن‌چه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند را یاد می‌دهد تا بتوانید کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن هدایت کنید و به نتایج دلخواهتان برسید.

درباره کتاب راز تیم‌ها

استفاده از همان شخصیت‌های دیگر کتاب پرفروش میلِر، راز!، و یک شخصیت جدید، فرمانده بازنشسته نیروهای ویژه، در این اثر به منظور کمک به رهبران و اعضای تیم برای ساخت تیم‌هایی با سطح عملکرد بالا است. پیام اساسی این است که استعداد، مهارت‌ها و اجتماع برای تیم‌های موفق ضروری هستند و رهبران و ناظران و راهنمایان آموزشی تیم برای ساخت چنین تیم‌هایی، لازم است هر سه مورد را توسعه دهند.

این کتاب یک پیام بنیادی در ادبیات تیم و عملکرد اکثر سازمان‌ها ارائه می‌دهد. بیشتر کتاب‌هایی که درباره تیم‌ها نوشته شده‌اند، روی مواردی مانند شفاف‌سازی درباره هدف تیم و وظایف اعضای تیم تمرکز دارند، نه درباره اهمیت ایجاد احساس اجتماع در یک تیم. میلِر پیشنهادات واقعی برای ساخت تیم ارائه می‌دهد، جایی که افراد یکدیگر را عمیقا می‌شناسند، با میل به یکدیگر خدمت می‌کنند و خالصانه به یکدیگر اهمیت می‌دهند. خواننده متوجه ارزشی که علاقه واقعی و دلسوزی به تیم می‌آورد، می‌شود و اینکه پیوند آن با موفقیت هر تیم چقدر محکم است.

اجازه دهید این کتاب الهام‌بخش شما و گروه‌تان باشد تا به مدیریت، سهام‌داران، فروشندگان، شرکا و مشتریان‌تان چیزی فراتر از انتظارشان بدهید. فرقی ندارد عضوی از یک شرکت بزرگ یا سازمان غیرانتفاعی یا یک شرکت کوچک با چند کارمند باشید، اصول و تمرین‌های این کتاب را به کار ببرید تا به محل کارتان جان ببخشید.

آماده شوید تا توان مدیریت خود را چندین برابر کنید، از استعداد افرادتان بهره بگیرید و نتایج قابل‌توجهی به وجود آورید.... برای یک سفر شگفت‌انگیز آماده شوید!

شنیدن کتاب راز تیم‌ها را یه چه کسانی پیشنهاد  می‌کنیم 

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کینم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان