دانلود کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۲.۶از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات

کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات را با گردآوری و صدای نازنین آذرسا بشنوید.در این کتاب صوتی ارتباط داشتن افکار و انرژی مثبت با نیروی جهان هستی و کائنات توضیح داده می‌شود.

درباره کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات

با شنیدن کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات می‌آموزیم که چطور در زندگی این انرژی‌ها را به سوی خود جذب کنیم و چطور نیروهای منفی اطرافمان را دفع کنیم. آنان که به قانون جذب و کائنات اعتقاد و باور دارند می‌دانند که انرژی مثبت چه تاثیر شگرفی در زندگی آن‌ها خواهد گذاشت و در واقع تعیین‌کننده سرنوشت آنها است. حال اینکه چطور می‌توان این نیروها را به کمک گرفت مبحثی است که نازنین آذرسا در این کتاب صوتی به آن پرداخته است. پس آن را بشنوید و در آن تامل کنید.

شنیدن کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و دنبال کنندگان مباحث انرژی مثبت و منفی مخاطبان کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات هستند.

در بخشی از کتاب صوتی انرژی مثبت و کائنات می‌شنویم

همه‌ی اشیاء دارای ارتعاش هستند. هر چه را که می‌بینید، می‌شنوید و لمس می‌کنید، به دلیل اینکه پیوسته در حال جنبش است، ارتعاشی از خود ساطع می‌کند. اگر هم به قدری به آن نزدیک شوید که در حوزه ارتعاشی آن قرار بگیرید، دانسته یا ندانسته تحت تاثیر ارتعاش آن قرار خواهید گرفت. این قوانین در مورد حوزه‌ی فکر هم صادق است. اگر سلول مغز مرتعش شود، موجی از انرژی الکتریکی از خود می‌پراکند که به دنبال مکانی برای مستقر شدن است. اگر شما در حوزه ارتعاش سلول‌های مغز کسی قرار بگیرید و در ارتعاش سلول‌های مغزتان با این فرد هماهنگ و سازگار باشید، ارتعاش فکری وی را دریافت کرده و این ارتعاش به صورت مثبت یا منفی روی ذهنتان تاثیر می‌گذارد. حالا برای اینکه ببینید با استفاده از این ویژگی، چگونه می‌توانیم انرژی مثبت جذب کنیم، مقاله زیر را بخوانید.

هر فکر یا احساسی دارای ارتعاشی است که قابل اندازه گیری است. این ارتعاشات اگر به اندازه‌ی کافی زیاد شود، می‌تواند به نیروی مقصود و هدف متصل شوند. این مرحله موقعیت شیرینی‌ است که شادی و نشاط را در آن حس می‌کنید و زندگی رویایی‌تان به واقعیت تبدیل می‌شود.

شاید دکتر وین دایر (Wayne Dyer) این مطلب را به خوبی در کتابش با عنوان نیروی مقصود (The Power of Intention) به خوبی نشان داده است: «اینکه نمی‌توانید بعضی چیزها را در درون خود ببیند، نتیجه‌ی این انتخاب است که هر چیزی را چطور در دنیای خود پردازش می‌کنید. شما بر اساس آنچه که در درون می‌بینید به دنیا می‌نگرید، اگر نتوانید چیزی را در درون خود ببینید در دنیای پیرامون هم نمی‌توانید آن را ببینید. اگر می‌دانستید که شما، جلوه‌ای از روحِ جهانیِ مقصود هستید، آن را می‌دیدید. شما سطح انرژی‌تان را وَرای وجود هر مانعی در اتصال‌ با نیروی مقصود افزایش می‌دهید. تنها چیزی که شما را از هر چیز خوبی که دنیا برای‌تان حفظ کرده محروم می‌کند، ناسازگاری‌ احساسی خود شما است. اگر موفق شوید این موضوع ساده را درک کنید، موانعی را که سر راه رسیدن به مقصود وجود دارد، از میان برمی‌دارید.»

۱۰ نکته‌ی قابل توجه که می‌خواهیم آنها را با هم یاد بگیریم:

۱. نسبت به افکارتان آگاه باشید

یک جمله‌ی مشهور وجود دارد که می‌گوید:

افکار، ماهیت خارجی به خود می‌گیرند. پس بهترین‌ها را انتخاب کنید.

هر فکری که به ذهن شما خطور می‌کند، بر شما اثر می‌گذارد. زمانی که مثبت و شاد و زنده فکر می‌کنید، این افکار ماهیت خارجی به خود می‌گیرند. این امر یک شبه اتفاق نمی‌افتد، شاید هم بیفتد. هر کدام از ما با دیگری متفاوتیم. با یک فکر کوچک مثبت شروع کنید و بعد همان را ادامه دهید. زمانی که فکری منفی به ذهن‌تان خطور می‌کند، برای اینکه به شما سری زده، تشکر کنید و بعد آن را بفرستید برود پی کارش. هر چه این کار را بیشتر انجام دهید، بیشتر شاهد حضور افکار مثبت خواهید بود....

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۱۳۹۵۷
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

دوستان کتاب جالبی بود و گویندگیش مشکلی نداشت در ضمن ۶ هزار تومن پول دادید برای این کتاب نه پول بلیط یه کنسرت

کاربر ۳۵۳۴۵۲۶
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

این صدا و صوت به هیچ عنوان مناسب نیست و افتضاحه

reyhan..
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

این خانم نباید گوینده میشدن همه جا نظرات نسبت بهشون منفی هست

کاربر ۶۱۳۴۳۵۱
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

صدای گوینده خیلی بدهست

کاربر ۶۳۵۱۱۹۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

گوند اصلا خوب نیست کسل کننده است از کتاب و موضوع چیزی نمفهمی

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

برای وقت خودتون ارزش قائل باشید

آتوسا
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

صدا و لحن گوینده به شدت روی اعصابم بود و اصلا قابل تحمل نبود، خیلی دوس داشتم این کتاب رو گوش بدم ولی متاسفانه به خاطر صدای گوینده نتونستم

Bahar
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

گویندگی این خانوم بی نهایت بد و آزار دهنده است لطفا از صدا و گویندگی ایشون برای خوانش کتاب‌ها استفاده نکنید که اثر خوبی نداره

سپیده
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

کتابی بود که تو شرایط الانم واقعا بهش نیاز داشتم، خیلی هم عالی بود

maryam
۱۴۰۰/۰۷/۰۸

سلام این کتاب رو حدود دو سه ماه قبل خریداری کردم ولی هر وقت خواستم گوش بدم باز نمیشه و خطا میده چه وضعیه اخه

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان