دانلود کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم اثر نازنین آذرسا است که با صدای خود نویسنده می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم

در این کتاب صوتی ما یاد می‌گیریم چگونه در همه شرایط زندگی افکار خود را به سمت و سوی مثبت بکشانیم حتی در مواقعی که تمامی ادله ما را به سوی منفی بودن و منفی فکر کردن می‌کشاند. اینکه چگونه در هر شرایطی از زندگی مثبت فکر کنیم شاید از نظر خیلی‌ها سخت و نشدنی بیاید اما ما در این کتاب به شما می‌آموزیم که آنچه مانع از رخدادن مثبت‌اندیشی در همه شرایط می شود در واقع موانع فکری ماست و به راحتی می‌توانیم با دانستن یک سری نکات و اصول ساده همیشه مثبت‌اندیش باشیم

 شنیدن کتاب چگونه افکار مثبت داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگربه دنبال مثبت اندیشی و رسیدن به خواسته‌های خود طبق اصول جذب هستید این کتاب را بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی چگونه افکار مثبت داشته باشیم

داشتن افکار مثبت به کنترل استرس و بهبود سلامتی‌تان کمک می‌کند. با مطالبی که گفته می‌شود سعی کنید بر گفتگوهای منفی درونی‌تان غلبه کنید.

نیمه‌ی پر لیوان را می‌بینید یا نیمه‌ی خالی آن را؟ پاسخ شما به این سوال نشان‌دهنده‌ی دیدتان به زندگی، رفتارتان نسبت به خودتان و تعیین کننده‌ی خوش‌بینی یا بدبینی شما است؛ و حتی ممکن است سلامتی روحی و جسمی‌تان را تحت تاثیر قرار دهد.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که ویژگی‌های شخصی، مثل خوش‌بینی یا بدبینی دامنه وسیعی از سلامت و میزان شادی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تفکر مثبت که به طور مستقیم ناشی از خوش‌بینی فرد است، کلید اصلی مدیریت استرس محسوب می‌شود و مدیریت کارآمد استرس، ارتباط مستقیم با سلامتی دارد. اگر تاکنون تفکر منفی داشته‌‌اید و با بدبینی به مسائل نگاه کرده‌اید، ناامید نشوید؛ می‌توانید روش‌های تفکر مثبت و خوش‌بینی را یاد بگیرید.

درک تفکر مثبت و گفتگوی درونی

تفکر مثبت به این معنی نیست که سر خود را زیر برف فرو ببرید و از جریانات زندگی و یا وقایع ناخوشایند بی‌اطلاع باشید. تفکر مثبت به معنی برخورد مثبت‌تر و سازنده‌تر با حوادث ناخوشایند زندگی است.

تفکر مثبت معمولا با گفتگوی درونی شروع می‌شود. این صحبت هم‌چون جریانی بی‌پایان از افکاری‌ است که هرگز بیان نشده‌ و در ذهنتان جاری‌ است. این افکار که بی‌اختیار به ذهنتان می‌آیند می‌توانند مثبت و یا منفی باشند. بخشی از این افکار از منطقتان می‌آیند. برخی دیگر از این افکار ممکن است ناشی از تصور غلطی باشد که به علت کمبود اطلاعات در ذهنتان شکل می‌گیرد.

اگر این افکاری که در ذهن‌تان جریان دارد بیشتر منفی باشد، احتمالا نگرش‌تان به زندگی منفی خواهد بود. اگر بیشتر این افکار مثبت باشند، همانند کسی که تفکر مثبت را تمرین می‌کند، نگرش‌تان به زندگی مثبت خواهد بود.

فواید افکار مثبت بر سلامتی

محققان همواره به پژوهش بر روی تفکر مثبت و خوش بینی و تاثیر آن بر سلامتی می‌پردازند. منفعت‌هایی که تفکر مثبت بر سلامتی دارد شامل:

افزایش طول عمر

کاهش سطح استرس

کاهش سطح افسردگی و پریشانی

افزایش مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی

افزایش سلامت فیزیکی و روانی

کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی

مدیریت بهتر در زمان‌های سخت و پر استرس

هنوز علت این موضوع مشخص نیست که چرا افراد با تفکر مثبت از این منافع سلامتی بهره می‌برند. فرضیه ما این است که با دید بهتر به زندگی و با تفکری مثبت، توانایی برخورد با شرایط سخت و پر استرس افزایش می‌یابد که باعث کاهش تاثیرات منفی استرس بر سلامتی می‌شود. همچنین گفته می‌شود که افراد مثبت و خوش‌بین، سبک زندگی سالم‌تری دارند؛ فعالیت‌های فیزیکی بیشتری دارند، رژیم غذایی سالمی را دنبال می‌کنند و الکل و دخانیات در زندگی‌شان جایی ندارد.

نظرات کاربران

BEHROUZSiushi POST
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

سلام .فیدیبو گوینده ات را عوض کن .به عنوان صدابرداری که۲۵ سالم کارم راعاشقانه دوست دارم پیشنهاد جدی میکنم این گوینده را خیلی صاقانه حذف کنید.

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۸۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۸۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان