دانلود کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت با صدای پورنگ بهادر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت اثر باب  پراکتور

دانلود و خرید کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت

معرفی کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت

کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت اثری از باب پراکتور است که با صدای پورنگ بهادر می‌شنوید. این کتاب پیام مهمی برای ما دارد: برای ثروتمند شدن باید دانش آن را بیاموزیم.

درباره کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت

چرا بسیاری از افراد به ثروتی که می‌خواهند می‌رسند و برخی دیگر نه؟ رمز موفقیت آنان چیست؟ فرصت‌هایی که از آسمان می‌بارند یا تلاش‌های افراد؟ آیا ما در زمان و مکان غلط قرار گرفته‌ایم؟ جریان از چه قرار است؟ 

باب پراکتور، معتقد است که برای ثروتمند شدن باید دانش آن را به دست بیاوریم و این دانش از طریق تغییر در نگرش ما حاصل می‌شود. بیایید برای لحظاتی به این موضوع بیندیشیم: آیا ما هم جز این دسته افراد هستیم که فکر می‌کنیم برای تغییر در زندگی باید محل کار، محل زندگی و یا شغل‌مان را عوض کنیم؟ هرچند این‌ها می‌توانند تغییرات را به وجود بیاورند اما عامل اصلی در درون ما نهفته است: برای آغاز تغییر در زندگی باید از درون خود شروع کنیم. تا زمانی که تصمیم نگیریم افکار و طرز فکرمان را تغییر دهیم، هیچ اتفاق متفاوتی رخ نمی‌دهد. پس شاید بتوان اینطور بیان کرد که برای تغییر دادن زندگی، لازم نیست کار خاص و متفاوتی انجام دهیم، بلکه باید همان کارهای قدیمی را با حالتی متفاوت انجام دهیم.

باب پراکتور در کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت از ما می‌خواهد که نگرش خودمان را تغییر دهیم. این حرف، تقریبا همان حرف مشترکی است که همه به آن اشاره دارند. برای تغییر لازم است خودمان را عوض کنیم. ما باید این موضوع را بپذیریم که در زمان و مکان درست و مناسب قرار داریم و همین پذیرش، قدم بزرگی برای تغییر در نگرش ما است. ما باید بیاموزیم که چه اتفاقاتی باعث سرعت گرفتن حرکت ما در مسیر ثروت می‌شود و چه رخدادهایی ما را از این مسیر دور می‌کند و آسیب زا است. اما خبر خوب این است که به محض این که در مسیر موفقیت قرار بگیریم، زندگی‌مان برای همیشه تغییر می‌کند و متحول می‌شود. 

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است: بخش اول در مورد کارهایی صحبت می‌کند که برای موفق شدن لازم و ضروری است. بخش دوم همان راهکارها را به سطح عمل می‌برد و شیوه صحیح عملی کردن این کارها و بایدها را آموزش می‎‌دهد.

کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به دنبال ثروتمند شدن هستند، کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت را اثری جذاب و کاربردی می‌دانند. این کتاب برای تمام افرادی که دغدغه‌های مالی و اقتصادی، خواب و خوراکشان را از آن گرفته، مناسب است. 

درباره باب پراکتور

باب پراکتور در حدود شصت سال از زندگی خود را به عنوان سخنران و مربی توسعه شخصی فعالیت کرده است. هدف او کمک به مردم در ایجاد یک زندگی بهتر است. در ایران مردم باب پراکتور را به دلیل حضورش در فیلم راز به عنوان یکی از مربیان می‌شناسند.

نظرات کاربران

یک کاربر 35248
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

پیشنهاد میکنم حتماً مطالعه کنید.خیلی کاربردیه. تشکر میکنم از مترجم محترم

درسا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

اصلا چیز خاصی نمیگه ، به نظرم کتاب های دیگه از نویسندگان دیگه رو بخونید بیشتر بهتون کمک میکنه مثل کتاب جادوی فکر بزرگ دیوید شوارتز

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان