دانلود کتاب صوتی دقیقا چطور بفروشید با صدای علیرضا سخنور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دقیقا چطور بفروشید اثر فیل ام جونز

دانلود و خرید کتاب صوتی دقیقا چطور بفروشید

نویسنده:فیل ام جونز
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دقیقا چطور بفروشید

کتاب صوتی دقیقا چطور بفروشید نوشته فیل ام جونز، از مشهورترین آثار این نویسنده است. این کتاب یک دستورالعمل کامل موفقیت برای تمام فروشنده­‌ها است. فیل.ام جونز سه گانه­ موفقیت خود را بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ منتشر کرد. این کتاب ها به ترتیب دقیقا چه بگویید؟، دقیقا چطور بفروشید؟ و دقیقا از کجا شروع کنید؟ نام دارند. جونز در این مجموعه کتاب‌ها، با استناد به جدیدترین تحقیقاتش در بازاریابی و فروش، راه موفقیت در فروش را به شنوندگان یاد می‌دهد.

درباره کتاب دقیقا چطور بفروشید

در دنیای امروزی، موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از شغل­‌ها با فروش و بازاریابی حرفه­‌ای ارتباط مستقیم دارد. همه­ ما توسط انواع برندها، شرکت های خدماتی، سازمان ها و... محاصره شدیم و مسائل مربوط به آن‌ها به قسمتی از گفتمان روزانه­ ما تبدیل شده است. از آنجایی که بازار و شرایط فروش همیشه ثابت نیستند، برای استوار ماندن در تمام شرایط لازم است که فروشنده‌ها مهارت‌های خود را ارتقا داده و برای شرایط بی‌ثبات نیز آماده باشند.

برخی از فروشنده‌ها شغل خود را همواره متکی بر عوامل بیرونی می­‌دانند و هر تغییری در بازار برای آن ها نوعی تهدید و خطر به حساب می‌­آید. برخی دیگر از فروشنده­‌ها در روند یافتن مشتری و راضی کردن او برای فروش در خود ضعف احساس می‌­کنند. دسته  دیگری از فروشنده­‌ها به صورت اتفاقی وارد حوزه فروشندگی شده­‌اند. آنها احساس می­‌کنند برای این کار ساخته نشده و یا استعداد آن را ندارند. برخی دیگر از فروشنده­‌ها نیز بارها راه‌­های مختلفی را برای موفق‌تر شدن امتحان کرده‌­اند اما همچنان خود را فروشنده­ موفقی نمی­‌دانند. این کتاب یک راهنما درباره عوامل موثر بر فرآیند تصمیم گیری است و به شما اجازه می‌­دهد که از طریق توانمندسازی افراد سازمان، محصول یا خدماتتان به موفقیت بیشتری برسید. داشتن توانایی یا استعداد، به تنهایی برای تضمین موفقیت در فروش کافی نیست. در طول سال‌ها نمونه‌های بیشماری از فروشنده‌های بسیار توانمند، به یک دلیل ساده شکست خوردند: آن ها نمی­‌دانستند چطور بفروشند.

با این کتاب فروش را یاد بگیرید.

شنیدن کتاب دقیقا چطور بفروشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در زمینه فروش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان