دانلود کتاب صوتی ژاکت با صدای الهام صدرالساداتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ژاکت اثر اندرو کلمنتس

دانلود و خرید کتاب صوتی ژاکت

معرفی کتاب صوتی ژاکت

ژاکت اثر اندرو کلمنتس داستانی است که با ترجمه مشترک افسانه سلیمانی مختاری و مرجان ظریف صنایعی و صدای الهام صدر‌الساداتی می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی ژاکت

 فیل در مدرسه با دانیل سیاه پوست دوست می‌شود اما در ماجرایی او دانیل را به دزدیدن یه ژاکت وارداتی برادرش متهم می‌کند در حالی که از حقیقت خبر ندارد. دانیل با خود فکر می‌کند اگر کسی که ژاکت را پوشیده بود یک پسر افریقایی- آمریکایی نبود آیا باز هم فیل چنین حسی نسبت به او داشت؟ و همین گمان را می‌کرد؟

اندرو کلمنتس در این داستان تفکربرانگیز به جنگ نژاد پرستی رفته و کوشیده است که حداقل آن را از دنیای کودکان بزداید. در این داستان یک ژاکت ایتالیایی باعث می‌شود کودکی دبستانی درگیر مفاهیم نژادپرستانه شود. 

 شنیدن کتاب ژاکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به داستان مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره اندرو کلمنتس

اندرو کلمنتس نویسنده امریکایی ادبیات کودکان است که کتاب‌هایش در میان نوجوانان و کودکان بسیار پرطرفدار است و توانسته جوایزی مانند ققنوس و کریستوفر را به دست آورد.

اندرو در کامدن نیوجرسی به دنیا آمد و در نوجوانی به اسپرینگ فیلد نقل مکان کرد. او وقت فراغت کودکی و نوجوانی خود را با ورزش و شنا و پیاده‌روی می‌گذراند و شب‌ها کتاب می‌خواند. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه نورث وسترن در رشته ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد هنرهای ابتدایی از دانشگاه ملی لوئيس به عنوان معلم شروع به کار کرد و عشق خود به مطالعه و کتاب را به دانش‌آموزانش انتقال داد. او با چندین شرکت انتشاراتی همکاری می‌کرد و کتاب‌های کودکان را می‌نوشت، ترجمه می‌کرد و ویرایش می‌نمود. کلمنتس در سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت.

نظرات کاربران

دختر کفشدوزکی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱

عالییی

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان