دانلود کتاب صوتی جادوی باور با صدای محسن زرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی باور اثر کلود مایرون بریستول

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی باور

معرفی کتاب صوتی جادوی باور

کتاب صوتی جادوی باور نوشته‌ی کلود مایرون بریستول کتابی در حوزه‌ی خودیاری است. نام این کتاب خود معرف ایده‌ی اصلی کتاب است. نویسنده در آن با تاکید بر اهمیت باور داشتن به بیان نکاتی برای رسیدن به شغلی بهتر، درآمدی بیشتر و به طور کل موفقیت بیشتر پرداخته است. این کتاب در حال حاضر جزو کتاب‌های پرفروش حوزه‌ی خودیاری است.

نسخه صوتی این کتاب با صدای محسن زرآبادی توسط انتشارات رادیو مثبت منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره و خلاصه کتاب صوتی جادوی باور

کتاب صوتی جادوی باور نوشته‌ی کلود ام. بریستول نویسنده‌ی موفق کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و موفقیت است. این کتاب صوتی با صدای محسن زرآبادی به مدت چهار ساعت و ۵۵ دقیقه ضبط شده است.

کلود بریستول در این کتاب صوتی در نه فصل به بررسی اثر باور بر روی زندگی افراد پرداخته است. فصل اول این کتاب شامل روایت‌هایی پیرامون اثبات این ضرب‌المثل قدیمی لاتین است که می‌گوید: «اگر باور داشته باشید که آن را دارید، به دستش خواهید آورد.». بریستول در این فصل به بیان موقعیت‌هایی از زندگی شخصی‌اش که در آن‌ها به میزان اثرگذاری باور پی برده است می‌پردازد. پس از بیان اهمیت باور داشتن، بریستول از خواننده‌ی کتاب خواهش می‌کند که از آموزه‌های این کتاب در راستای اهداف مضر و شر استفاده نکند و کتاب را عمیق بخواند.

پس از بیان و شرح ایده‌ی اصلی، کلود بریستول در هشت فصل بعد کتاب با تکیه بر مفاهیم کاملا علمی درباره‌ی ناخودآگاه و چگونگی اثرگذاری قدرت تلقین و چگونه اثر گذاشتن بر روی خمیرمایه‌ی ذهن صحبت می‌کند و نکاتی درباره‌ی اینکه چگونه می‌توان افکار را به واقعیت تبدیل کرد مطرح می‌کند و در نهایت نتیجه می‌گیرد که «باور باعث رخ دادن اتفاقات می‌شود» (فصل نهم کتاب). خلاصه‌ی تمام این فصول که شامل مثال‌های زیادی برای درک بهتر مساله است را می‌توان در یک جمله بیان کرد و آن این نکته است که اگر برای مدت طولانی بر روی فکری تمرکز کرده و آن را برای خود تکرار کنید، در نهایت آن را باور می‌کنید و باور داشتن در نهایت افکار شما را به واقعیت تبدیل می‌کند.

نویسنده سه تمرین اصلی را به عنوان تمرین اولیه برای استفاده کردن از این علم خمیرمایه‌ی ذهن مطرح می‌کند. تمرین اول تکنیک آینه است که در آن لازم است با نگاه کردن در چشمان خود در تصویر آینه‌ایتان به بیان و تکرار شفاف چیزی که می‌خواهید بپردازید. تمرین دوم تکنیک کارت است که در آن باید هدف‌های خود را برروی کارت‌هایی بنویسید و تعدادی از آن را همراه خود داشته باشید و تعدادی دیگر را در نقاط مختلف خانه قرار دهید تا همواره جلوی چشمتان باشد. و تمرین سوم این است که از جملات تاکیدی استفاده کنید. در این تمرین چیزهایی که می‌خواهید را بارها و بارها با خود تکرار خواهید کرد تا راه رسیدن به آن‌ها را پیدا کنید.

با توجه به این که کتاب صوتی جادوی باور در اواخر دهه ۱۹۴۰ میلادی نوشته شده است، و قدمت بسیار بیشتری نسبت به سایر کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و موفقیت دارد، می‌توان از آن به عنوان یکی از اولین کتاب‌های اثرگذار این حوزه یاد کرد. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که نوشته‌های بریستول در این کتاب با دانسته‌هایی که امروزه در قرن ۲۱ درمورد مغز به دست آمده است قابل توضیح است. به عقیده‌ی برخی، پرفروش بودن این کتاب حتی سال‌ها پس از انتشار اولیه آن خود گواهی است بر اینکه آموزه‌های این کتاب آموزه‌های مفید و اثرگذاری هستند.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی جادوی باور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به دنبال داشتن زندگی موفق هستید، اگر به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در مسیر زندگیتان هستید، اگر از آن دسته افرادی هستید که با بهره‌گیری از کتاب‌های خودیاری برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش می‌کنید و یا اگر به دنبال پیشرفت کسب و کار خود هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید این کتاب صوتی با صدای محسن زرآبادی را بشنویم؟

هرچند که مدت زیادی از نگارش کتاب صوتی جادوی باور توسط کلود مایرون بریستول گذشته است، این کتاب نسبتا کوتاه چنان ساده و در عین حال با مفاهیم جاری در زندگی انسان و مثال‌های منطبق بر زندگی هر یک از ما نوشته شده است که هنوز می‌توان برای یادگیری آموزه‌هایی در حوزه‌ی خودیاری به آن مراجعه کرد و بارها و بارها آن را شنید و هربار به نکات مهمی برای تبدیل افکار خود به واقعیت و دستیابی به موفقیت پی برد. علاوه بر این بریستول مثال‌های کاربردی فراوانی در این کتاب ذکر کرده است که با به کار گیری هر کدام از آن‌ها بیشتر به قدرت و اثرگذاری باور پی خواهید برد.

درباره کلود مایرون بریستول

کلود مایرون بریستول نویسنده‌ی مطرح کتاب‌های حوزه موفقیت، وکیل، مدرس و خبرنگار متولد اول ژانویه سال ۱۸۹۱ بوده است. کلود بریستول در رشته‌‌ی حقوق تحصیل کرده و بعدتر در حوزه‌ی خبرنگاری به فعالیت خود ادامه داد. در دوران خبرنگاری برای مدتی خبرنگار پلیس و سردبیر کلیسا در یک روزنامه بزرگ شهری بود. ایده‌ی اصلی کتاب صوتی جادوی باور نیز در همین دوران که بریستول با افراد و کتاب‌های مختلفی از فرقه‌های مختلف در ارتباط بوده است در ذهن او شکل گرفته است.

کلود بریستول در سال ۱۹۴۸ پرفروش‌ترین اثر خود با نام «جادوی ذهن» را منتشر کرد. زمانی که بریستول به عنوان سرباز در جنگ حضور داشت، حقوقی نداشت و این مساله باعث شکل‌گیری آرزو ثروتمند بودن در او شد. بعدتر روزی یک بانکدار که یکی از نوشته‌های بریستول در روزنامه‌ای محلی را خوانده بوده است با او تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که برای همکاری به آن‌ها بپیوندد. درخواستی که شروع مسیر بریستول در حوزه‌ی تجارت و سرمایه‌گذاری بود. کلود مایرون بریستول در ۱۷ دسامبر سال ۱۹۵۱ در شصت سالگی چشم بر دنیا بست. تمام کتاب‌های بریستول در مورد استفاده از قدرت ذهن برای ایجاد تغییر در زندگی و رسیدن به موفقیت است زیرا به عقیده‌ی او فکر منبع اصلی همه‌ی ثروت‌ها، موفقیت‌ها، سودهای مادی، اکتشافات و اختراعات بزرگ و همه‌ی دستاوردها است. کتاب‌های او به عنوان کتاب‌های موفق حوزه‌ی خودیاری به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

ترجمه‌های فارسی جادوی باور

کتاب جادوی باور توسط مترجمین متعددی به فارسی برگردان شده است. از جمله این مترجمین می‌توان به محسن مجدی‌کیا، عباس سلیمانی، تیم ترجمه رادیو مثبت و مریم پورگلوی اشاره کرد. در این بین ترجمه‌ی خانم مریم پورگلوی از جمله پرفروش‌ترین ترجمه‌های موجود این کتاب است.

نظرات کاربران

کاوشگر
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

خیلی صدای گوینده رو دوست داشتم و حس باور و اطمینان رو القا میکرد ...

S.ms
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

باور کنید و شک نکنید که این کتاب فوق العاده است پر از انرژی مثبت، تلقین ها و جملات کوتاه انگیزشی..مطالعه این کتاب میتونه بسیار راهگشا باشه... ترجمه خیلی خوبه.. متن بسیار روانه و لحن گوینده به شما انرژی و

- بیشتر
کاراگاه شب
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

عالی بود من خیلی از نویسنده اش تشکر می کن و همین طور از گوینده اش ممنون

ario barzan
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

عالیه اگع عمل کنیم

ماهرخ
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

گویندگی فوق العاده بارهاو بارها این کتاب رو ارزشمند تر کرده

sogol
۱۴۰۱/۰۸/۱۴

محتوای کتاب عالی و عالیتر از اون گوینده متن هست ادم دلش میخواد بارها این کتاب رو بخونه،من بخاطر پیشنهاد دوستان کتاب رو خریداری کردم و فوق العاده عالی و کاربردیه.. سپاس بیکران از طاقچه

حمیده وهاب‌زاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

کتاب خوبی بود . حسابی انرژی گرفتم . با افتخار برای چند نفر از عزیزانم هدیه میدم

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

کتابی بسیار مفید و کاربردی ممنون از طاقچه

کاربر ۳۲۱۷۲۹۱
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

باور به اتفاق افتادن یک مسئله ی غیر قابل کتمان هستش، وقتی باور داری تلاش می کنی، اگر باور نداشته باشی گامی بر نمی داری.

Babak
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

عالی بود

زمان

۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۷۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۷۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان