دانلود رایگان کتاب صوتی احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟ با صدای نفیسه شافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟ اثر نفیسه شافی

دانلود و خرید کتاب صوتی احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟

گوینده:نفیسه شافی
انتشارات:رادیو ری‌را
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟

مقاله احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟ با صدای نفیسه شافی منتشر شده است. احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟ یکی از مقالات حوزه سلامت رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟

تقریبا دو دهه از تجربه وقوع همه‌گیری جهانی با ویروسی از خانواده کرونا گذشته بود، که کووید ۱۹ از روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ در جهان شیوع پیدا کرد. درحالی که هنوز بخش گسترده‌ای از دنیا درگیر این همه‌گیری و خسارات جانی و مالی و حتی سیاسی ناشی از آن است، پژوهش‌گران به این فکر می‌کنند که چقدر طول می‌کشد تا در آینده‌ی نزدیک، یک عضو دیگر از خانواده‌ی این ویروس ظهور کند. این یادداشت صوتی را بشنوید تا درباره یافته‌های نگران کننده‌ی پژوهش‌گران بیشتر بدانید.

 شنیدن مقاله صوتی احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مقالات حوزه سلامت مخاطبان این مقاله‌اند.

 بخشی از مقاله  احتمال ظهور یک کووید دیگر چقدر است؟

با این که پژوهشگران علاقه دارند مسائل زیستی را به طور واضح و دقیق دسته بندی کنند، در طبیعت چنین تمایز‌های دقیقی وجود ندارد. ژن‌ها و کدگذاری ژنوم ویروس‌ها بعد از آلوده کردن میزبان خود بار‌ها تغییر می‌کند. آن‌ها روش‌های جدید و هوشمندانه‌ای برای باز کردن سلولها، خودداری خروج از سیستم ایمنی بدن یا حتی پرش به حیوانات جدید را به کار می‌برند و گونه‌ها و سویه‌های جدیدی را پدید می‌آورند.

نکته گیج کننده این است که اعضای گروه‌های مختلف می‌توانند داخل بافت مشترکی در میزبان تجمع کنند و این ابزار جدید و کارآمد را جابه جا کنند. در نتیجه ترکیب‌های قدرتمندتری به وجود می‌آیند که قابلیت گسترش ویروس را افزایش می‌دهند. دنبال کردن این مراودات کار آسانی نیست. پژوهشگران همچنان در حال تحقیق روی خاستگاه دقیق سارس - کوو -۲ هستند

نظرات کاربران

MANSOUR 1239
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

در واقع برای انسان و همینطور جهانیان هر چیز که مانع زندگی باشد و علتی برای مرگ .راهی برای درمانش پیدا می‌کنند تا بتوانند زندگی سالم داشته باشند .امروزه جهان در زمینه تکنولوژی و راه های زیادی برای فرار از

- بیشتر

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان