دانلود کتاب صوتی قله‌ ها و دره‌ ها با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قله‌ ها و دره‌ ها اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی قله‌ ها و دره‌ ها

معرفی کتاب صوتی قله‌ ها و دره‌ ها

کتاب صوتی قله‌ ها و دره‌ ها نوشته اسپنسر جانسون این کتاب به ما یاد می‌دهد چطور کاری کنیم که اوقات خوب و بد به نفع ما باشند و بتوانیم از زندگی بیشتر لذت ببریم.

درباره کتاب قله‌ ها و دره‌ ها

چطور کاری کنیم که اوقات خوب و بد به نفع ما باشند؟ جانسون در این کتاب تاکید می‌کند که قله‌ها و دره‌ها با هم در ارتباطند. کارِ هوشمندانه‌ای که امروز در دره انجام می‌دهید، قله‌ی آینده‌تان را خلق می‌کند. این کتاب روشِ کارآمد برای تبدیل‌کردنِ لحظاتِ بد به خوب و بهتر‌کردنِ شرایط را به شما نشان می‌دهد.

اگر در هنگام مشکلات آرامش خود را حفظ کنید، و بدانید که دره به پایان می‌رسد و کارهایی خلافِ آنچه که شما را در دره قرار دادند انجام دهید. می‌توانید با کار بیش‌تر خدمتگزار باشید و در زندگی بیشتر عشق بورزید.

با این کتاب یادمی‌گیرید که اگر خوبی‌هایی که در لحظاتِ بد نهفته‌اند را کشف کنید، و از آنها به نفع خود در زندگی استفاده کنید، قدردانِ لحظات خوب باشید و آن ها را هوشمندانه مدیریت کنید، متواضع و شکرگزار باشید، هر آنچه که شما را به سمت قله هدایت کرده است را بیشتر انجام دهید می توانید سرانجام شرایط خود را بهتر کنید، آینده‌ی بهتری را با جزئیاتِ ویژه و باورپذیر برای خود تصور کنید که باعث می‌شود از انجامِ کارهایی که شمارا به آن نقطه می‌رساند لذت ببرید. 

اسپنسر جانسون در این کتاب با زبانی داستانی همچون دیگر کتاب‌هایش به خواننده‌ می‌آموزد چطور حتی در چالش‌برانگیزترین موقعیت‌ها، آرام و موفق باشد.

مرد جوان و غمگینی در دره‌ای زندگی می‌کند. او روزی پیرمردی را می‌بیند که روی قله‌ای ساکن است. ابتدا مرد جوان نمی‌داند که با یکی از مرفه‌ترین و موفق‌ترین افراد دنیا آشنا شده است. اما با برخورد و صحبت بیشتر با پیرمرد، متوجه می‌شود که می‌تواند اصول فوق‌العاده و ابزار عملی او را در زندگی خود به کار ببندد و پیشرفت کند...

شنیدن کتاب قله‌ها و دره‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب قله ها و دره ها 

روزگاری پسری باهوش در یک دره با ناراحتی زندگی می‌کرد، تا اینکه به دیدار مردی رفت که برفراز قله زندگی می‌کرد.

او وقتیکه کوچک‌تر بود، در دره با شادمانی زندگی می‌کرد. در چمنزارها بازی و در رودخانه شنا می‌کرد. این دره تنها جایی بود که او می‌شناخت و تصور می‌کرد، قرار است کل عمر خود را در آنجا زندگی‌کند.

بعضی روزها دره ابری بود و بعضی روزها آفتابی، اما در زندگی روزمرهٔ او نظم و یکنواختی‌ای وجودداشت که به او احساس آرامش و راحتی می‌داد.

پسر هرچه بزرگ‌تر می‌شد، بیش‌تر متوجه عیب‌ها و نقص‌ها می‌شد تا خوبی‌ها و درستی‌ها. او در حیرت بود که چرا قبل از این متوجه این همه عیب و ایرادی که در دره است نشده‌بود.

باگذشتِ زمان، مرد جوان به‌طرز عجیبی غمگین شد، اما دلیل آن را نمی‌دانست.

او در دره سعی کرد به شغل‌های متفاوتی مشغول شود، اما هیچ‌کدام از آن‌ها، شغلی که امیدش را داشت و می خواست نبود.

در یکی از آن شغل‌ها، رئیسش همیشه او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش می‌کرد و هرگز متوجه کارهای درست او نمی‌شد؛ و در شغل دیگرش، فقط کارمند بود و به نظر می‌رسید برای هیچ‌کس اهمیتی ندارد که او سخت کار می‌کند یا نه. کمک‌های او اصلا به چشم نمی‌آمد، حتی برای خودش.

روزی مردِ جوان با خود فکر کرد که بالاخره کار مورد علاقه‌اش را پیدا کرده‌است. او احساس می‌کرد که قدردان زحماتش هستند و حس رقابت و تلاش در او زنده شده بود. او با افراد بالیاقت و توانایی همکار بود و به محصولات شرکت افتخار می‌کرد و آنقدر تلاشِ خود را در کارش زیاد کرد که سرانجام مدیرِ بخشِ کوچکی از شرکت شد.

اما متاسفانه، احساسِ امنیت شغلی نمی‌کرد.

شرایط زندگیِ شخصی‌اش نیز بهتر از کارش نبود. ناامیدی‌هایش یکی پس‌از دیگری پدیدار می‌شدند.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

Khatere R. Z
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

تو این شرایط واقعا این کتاب ها لازمه! کتاب موفقیت و روانشناسی در قالب یک داستان که بسیار تاثیر گذار بود گویندگان عالی و شمرده حرف میزدن

مهدی عبادی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

محتوای کتاب عالی و قابل لمس با اوضاع کنونی جامعه. ترجمه روان خوب و تعلیق عالی👌 تیم گویندگان بسیار خوب عمل کردند و خوانش ها واقعا خوب بود

مهرانه
۱۴۰۲/۰۲/۱۲

کتاب خیلی خوبیه ،دوستان حتما حتما گوش کنید

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان