دانلود کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از  آرنولد شوارتزنگر اثر جرج ایلین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر

نویسنده:جرج ایلین
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۵۰ درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر

کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب وکار از آرنولد شوارتزنگر از مجموعه ۵۰ درس رادیو مثبت اثر جرج ایلین است.

در این کتاب صوتی ۵۰ درس کسب‌وکار از آرنولد شوارتزنگر، تاجر، سیاستمدار، بازیگر، فعال محیط زیست، ورزشکار و بدن‌ساز اتریشی آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب اهل آمریکا خواهید شنید که توسط گروه ترجمه رادیو مثبت به فارسی برگردانده شده و سبحان اکرامی آن را صوتی کرده است.

جرج ایلین در مجموعه ۵۰ درس به سراغ بزرگان عرصه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار رفته و از هر کدام ۵۰ درس را انتخاب کرده تا با شما به اشتراک بگذارد. بهره بردن از تجربیات و آموزه‌های افراد موفق در حوزه‌های مختلف همیشه همانند چراغ راه برای کسانی است که در سر آرزوها و اهداف بزرگ دارند. در این مجموعه داستان زندگی و چالش‌ها و فراز و فرودهای زندگی کسانی را خواهید شنید که در عرصه‌های گوناگون اجتماعی به قله موفقیت دست پیدا کرده‌‌اند. با آنها همراه خواهید شد تا درباره آن چه پشت سر گذاشته‌اند تا به جایگاه کنونی‌‌شان برسند، بدانید. هرکدام از این افراد از زندگی درس‌هایی آموخته‌اند و تجربه‌هایی اندوخته‌اند که از آنها معلمانی خبره در حوزه کاری خود ساخته است. معلمانی که اگر پای صحبتشان بنشینید و از آن چه می‌گویند به بهترین شکل استفاده کنید، مطمئنا با گام‌های استوارتر و خطای کمتری در راه پیشرفت خود گام خواهید برداشت.

شنیدن کتاب ۵۰ درس زندگی و کسب وکار از آرنولد شوارتزنگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن درس‌های این کتاب صوتی را به همه جوانانی که در سر امید موفقیت و پیشرفت در زندگی را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آرنولد شوارتزنگر

آرنولد آلویس شوارتزنگر زاده سی‌ام ژوئیه ۱۹۴۷ ، مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، و برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار ایالت کالیفرنیا بوده است. او پیش از این‌ها در سمت مشاور بدنسازی رئیس جمهور نیز فعالیت کرده است. درسال ۲۰۰۶، آرنولد به عنوان محبوب‌ترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد. او در مجله تایم دوبار در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ در لیست بانفوذترین افراد سال قرار گرفت . شوارتزنگر هفت بار در مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) قهرمان شده و یکی از پرافتخارترین قهرمانان این رشته است.

نظرات کاربران

حیدری
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

جذابیت نداشت

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان