دانلود کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان اثر اگ ماندینو

دانلود و خرید کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان

معرفی کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان

بزرگترین فروشنده جهان اثری از اُگ ماندینیو است که به شما کمک می‌کند زندگیتان را با ده آموزه کهن که هزار سال قدمت دارند، تغییر دهید.

با این کتاب صوتی پرفروش خواهید آموخت که با رازهایی که از طومارهای کهن به دست می‌آورید، چگونه زندگی خود را متحول کنید. کتاب بزرگترین فروشنده جهان یکی از انگیزشی‌ترین،کاربردی ‌ترین و مشوق‌ترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت است.

طرح داستان این کتاب بدیع و مبتکرانه و سبک نگارش آن جذاب و گیرا است. پیام داستان هم تکان‌دهنده و الهام‌بخش است.

اُگ ماندینیو می‌گوید هرکدام از ما، گذشته از حرفه خود، یک فروشنده‌ایم. ما برای یافتن شادی فردی و آسودگی‌خیال، باید ابتدا خودمان را به خودمان بفروشیم. اگر این کتاب را به دقت گوش کنید، دریابید، و به آن اهمیت دهید، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین فروشنده‌ خود باشید.

 شنیدن کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب بزرگترین فروشنده جهان

حفیض از میان ستون‌هایی از عقیق سیاه رنگ که برای نگه داشتن سقف‌هایی از جنس طلا و نقره افراشته شده بودند، عبور کرد. در قصر او مبلمان و دیوار‌های ساخته شده از پوسته¬ی لاکپشت و منبت شده با الماس، همراه با تزئینات حیرت‌آورِ ابریشم بافت، جلوه¬گر بودند. نخل‌هایی عظیم در محفظه‌های برنزی با وقار روییده بودند و از الماس برای جلب‌توجه با آنها در رقابت بودند. هیچ‌کس نمی‌توانست از کاخ حفیض دیدن کند و شک داشته باشد که او بی‌تردید شخصی بسیار توانگری است...

«تا وقتی که موفق نشوم، تلاش می‌کنم. من بیهوده به این دنیا نیامده‌ام، شکست هم برایم مفهومی ندارد. من گوسفندی نیستم که چوپان من را کنترل کند. من یک شیر هستم و با گوسفندها صحبت نمی‌کنم، راه نمی‌روم، و غذا نمی‌خورم. سرنوشت من به سلاخ‌خانه‌ی شکست منتهی نمی‌شود. تا وقتی که موفق نشوم، تلاش می‌کنم.»

نظرات کاربران

saeed dodangeh
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

این کتاب رابارهاوبارهاگوش دادم وهنوزهم ازشنیدنش لذت میبرم عالیست حتماگوش دهید.

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان