دانلود کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید با صدای محسن زرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

نویسنده:جیم ران
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید نوشته جیم ران است، این کتاب درباره کنترل کردن زندگی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد تاثیرگزاری بزرگترین مهارتی است که باید یاد بگیرید.

درباره کتاب کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

بخش اصلی دنیا از شما شروع می‌شود. یکی از کلید های اصلی تغییر دادن زندگی‌تان این است که روی خودتان بیشتر کار کنید تا روی کارتان. اگر واقعا می‌خواهید آدمای جذاب را جذب کنید، اگه می‌خواهید آدم‌های درجه‌ی یکی در کنارتان داشته باشید، نکته‌ی کلیدی اینکه خودتان یه آدم درجه‌ی یک باشید. انگیزه دادن به خودتان، کلید اصلی موفقیت می‌باشد.

ایده‌ها زندگی را عوض می‌کنند. ایده‌ای که امروز دارید و بر اساس آن عمل می‌کنید، می‌تواند برای رسیدن به رویاهایتان خیلی موثر باشد. فقط یه ایده‌ی خوب می‌تواند شما را به نوک قله ببرد و همین طور ایده‌های اشتباه می‌توانند شما را برای همیشه از مسیر موفقیت خارج کند.

تاثیرگذاری و رهبری بزرگ‌ترین چالش حال حاضر می‌باشد. رهبری یعنی توانایی جذب کردن یه نفر با نعمت‌ها و مهارت‌ها و فرص‌ ها برای اینکه کنار شما باشند. پدر مادر بودن بهترین فرصت است برای تاثیر گذاشتن.

دانش این کتاب به شما کمک می‌کند تا به بزرگ‌ترین هدف‌هایتان برسید. و در این کتاب صوتی راز های ارتباط تاثیرگذاری را می‌شنوید و مهارت‌های رهبری که برای موفقیت نیاز دارید را یاد می‌گیرید. 

شنیدن کتاب کنترل زندگیتان را بدست بگیرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و شاد پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

amireslami
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

عالیه این کتاب

alefzed
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

مطالب انسجام کافی رو ندارند و این باعث سردرگمی مخاطب میشه.شاید با رعایت همین نکته ارزش این اثر چند برابر میشد چند تا جمله به یادگار از این کتاب بر میدارم: *کافی رو حداکثر تلاش ما مشخص میکنه.برای یک نفر ۱ تومن

- بیشتر
کاربر ۲۹۷۵۹۹۷
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

فصل آخر واقعا تاثیر گذار بود

OMID shah
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

پیشنهاد دانلود دارم دوستان .عالی

کاربر 6599473
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

خوب بود

davood63
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

کتاب بدی نبود ولی گویند اصلا خوب نبود و سرد بود

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان