دانلود کتاب صوتی باغ با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باغ اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی باغ

نویسنده:جان گوردون
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باغ

کتاب صوتی بـاغ نوشته جان گُوردون است که با ترجمه سالومه خدابخشی منتشر شده است. این کتاب حـکایتی مـعنوی دربـاره‌ی شـیوه‌هـای غـلبه بـر تـرس، دلواپسی و اسـترس است. 

درباره کتاب باغ

تحقیقات جدید نشان می‌دهند چطور تنهایی، انزوا و تکنولوژی همگی در سلامت روان ما نقش دارند. عوامل دخیل بسیاری وجود دارد که نحوه‎ی تفکر و احساس ما در یک بازه‌ی زمانی روزانه را تحت تأثیر قرار می‌دهند و ما به یک رویکرد جامع و همه‌جانبه نیاز داریم که شامل ذهن، جسم و روح می‌شود تا به آنهایی که در تقلا هستند کمک کند. در بسیاری از موارد، ذهن ما نیازی به تعمیر ندارد. بلکه روح ما نیاز به التیام دارد.

چه خود شما با ترس، استرس و دلواپسی سر و کار داشته باشید؛ چه یکی از اعضای خانواده‌تان با آن دست به گریبان باشد؛ هر یک از ایده‌های این کتاب می‌تواند برای شما یا افرادی که دوست‌شان دارید و به آنها اهمیت می‌دهید مفید باشند.

در این حال و هوا بیاید قدمی در بـاغ بزنیم و با الگوی معنوی متشکل از استراتژی‌های عملی برای غلبه بر ترس، استرس و دلواپسی آشنا شویم. این داستان به شما باور، عشق و امید بیشتری می‌دهد تا بتوانید با آرامش و شادی بیشتری زندگی کنید.

داستان کتاب در مورد دوخواهر و برادر دوقلو است که وارد باغ آقای اروین شده و با پنج نیرویی آشنا می‌شوند که به وسیله آنها بر ترس و استرس‌شان غلبه کردند.

شنیدن کتاب باغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال راهی برای آرامش و غلبه بر ترس هایتان هستید این کتاب را از دست ندهید. 

نظرات کاربران

مهسا رضاپور
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

کتاب راجع به دو تا نوجوان که تو بحبوحه زندگیشون به مشکل میخورن پیرمرد همسایه با روایت داستان‌های مختلف و اینکه همه ما هر روز در نبرد با شیطان هستیم اونا رو ترقیب میکنه ادامه بدن و نترسن بنظرم خوب

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان