دانلود کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

معرفی کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

یک دقیقه برای خودم کتاب دیگری است از دکتر اِسپِنسِر جانسون، نویسنده کتاب معروف چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد است. این کتاب نیز مانند کتاب‌های دیگر اسپنسر جانسون در قالب داستانی جذاب و گیرا برای شما از موفقیت فردی و شادی و تعادل در زندگی سخن می‌گوید. 

 درباره کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم

بزرگترین دلیل موفقیت در کار و زندگی، موفقیت درونی‌ است. زمانی که از خودتان خوب مراقبت کنید، خشم کمتری دارید و شادتر هستید. وقتی شادتر باشید بهتر کار می‌کنید و با اطرافیان خود هم بهتر رفتار می‌کنید.

کتاب یک دقیقه برای خودم ساده و عمیق، این بالابردن فرهنگ مراقبت از خود و دیگران را در قالب داستانی جذاب شرح می‌دهد. با شنیدن این اثر برای یک دقیقه هم که شده فکر خواهید کرد که چگونه می‌توانید تحرک بیشتر، شادی بیشتر و حال بهتر را در خود ایجاد کنید.

تاجری به دنبال بزرگترین موفقیت فردی می‌گردد  او می‌خواهد در کار و در خانه شادتر باشد. تعادل بیشتری در زندگی می‌خواهد .به نظر می‌رسدکه عمو می‌داند چطور هم خودش و هم دیگران را شاد کند. پس با عمو تماس می‌گیرد و از او می‌خوهد یکدیگر را ببینند. برای روز بعد یک قرار ملاقات می‌گذارند....

همه ما از اینکه چه چیزی برای ما خوب است آگاه هستیم. ولی با عجله و شتاب‌زدگی از این موضوع غافل می‌شویم و به اندازه کافی از خود مراقبت نمی کنیم. وظیفه ما این است که برای تغییرات مثبت در زندگی تلاش کنیم. اینکه چند بار در روز یک دقیقه برای خود وقت بگذاریم و با خودمان باشیم، یکی از راه های تغییر مثبت است.

با استفاده از یک دقیقه‌هایی که برای خود وقت می‌گذاریم، زندگی را برای خود و دیگران بهتر کرده و زمانی که یک دقیقه از همه چی دست می کشیم و فقط به مسیر نگاه می کنیم، معمولا راه مناسب‌تری را اتنخاب می‌کنیم.

 وقتی روزی چند بار یک دقیقه برای خود صرف کنیم، احساس خوبی خواهیم داشت و این موضوع همان دلیلی است که باعث خوشحالی ما می شود.

کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم برای یادآوری این نکته به هر یک از ما است که یک دقیقه بایستیم، نگاه کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم از خود و دیگران مراقبت کنیم.

 شنیدن کتاب یک دقیقه برای خودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتابند.

 درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون در ۱۹۳۸ به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.  او فیزیکدان و نویسنده‌ آمریکایی است که معمولا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مثل چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ و مدیر یک دقیقه‌ای شناخته شده است. کتاب‌های جانسون به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل داده‌اند، زیرا در تفهیم مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان به کمک تمثیل مهارت زیادی دارد. جانسون در سن هفتادوهشت سالگی و پس از مبارزه‌ای طولانی با سرطان لوزالمعده درگذشت.


معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کتابی عالی با گویندگی فوق العاده

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عاشق این جور کتاب ها هستم که میاد موضوع کتاب را در قالب گفت و گوی دو یا چند نفره بیان میکنه. کتاب ۱۲ ستون موفقیت اثر جیم ران هم این مدلیه. من که خیلی لذت بردم با گویندگی فوق العاده.

mahdieh
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

از قبل اطلاعاتی از مراقبت از خودم داشتم ولی هنوزم انتظار داشتم بقیه من رو بیشتر از خودم دوست بدارن و ازم مراقبت کنن. اشتباه بود. همون‌طور که در حین سقوط هواپیما، اول باید ماسک رو روی صورت خودمون بذاریم

- بیشتر
کاربر ۷۴۰۴۸۵
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

من فقط نمونه کتاب رو گوش کردم ، واقعا جذبش شدم و توصیه میکنم ارزش خواندن و گوش دادن داره واقعا !

کاربر ۳۱۲۹۰۱۱
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

گویندگی و تنظیم فوق العاده عالی بود انگار که یه نمایشنامه گوش میدی و البته که نویسنده چقدر زیبا یاد داد که چه راحت نمی‌تونیم مواظب خودمون باشیم 💮

Mohadese hp
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

خیلی کتاب جالبیه پیشنهاد میکنم بخونین صدای گوینده‌ها هم خیلی خوب بود

کاربر 7785423
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

عالی بود

کاربر 2833019
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

کتاب سبب گردید که نیازهای دلخواه و ضروری خودرا ندیده نگیرم و با تامین به موقع آنها حال بهتری داشته باشم و با دیگران رفتار پسندیده داشته باشم

کاربر ۱۶۴۲۹۹۷
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

سلام خدمت دوستان می تواند کمک کند که مسیر درست رسیدن به آرامش پیدا کنیم کتابی که به نت برداری منجر بشود به نظر من دارای امتیاز است کتاب با دقت بخوانید و حس خوبی برایتان خواهد داشت

کاربر 3556228
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

کتاب ارزنده ومفیدی است

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان