دانلود کتاب صوتی خود دیگر با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خود دیگر اثر تاد هرمان

دانلود و خرید کتاب صوتی خود دیگر

معرفی کتاب صوتی خود دیگر

کتاب صوتی خود دیگر اثر تاد هرمان است. این کتاب را انتشارات ره‌آورد مدیریت با ترجمه زهره نوروزی منتشر کرده و احسان اطهری آن را خوانده است.

 نشریه «ره‌آورد مدیریت» در سال ۱۳۹۵ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. در هر شماره چکیده چندین کتاب روز مدیریت به همراه یادداشت اختصاصی بزرگ‌ترین نویسندگان مدیریت و کسب‌وکار مانند ست گادین، سایمون سینک و هنری مینتزبرگ منتشر می‌شود. در حال حاضر نشریه «ره‌آورد مدیریت» با تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه یکی از محبوب‌ترین نشریه‌های مدیریت کشور است.

درباره کتاب صوتی خود دیگر

خودِ دیگر ابزاری است که شما با بهره‌گیری از آن در هر شرایطی می‌توانید قهرمان درون‌تان را بیدار کنید. تاد هرمان توضیح می‌دهد که خود دیگر چطور کار می‌کند و اثربخشی آن چگونه است. با پرورش و فعال کردن خود دیگر، می‌توانید بیش‌ترین تاثیر را در زندگی حرفه‌ای خود داشته باشید. آگاهی از تناسب میان خود دیگر با نقش‌های مختلفی که دارید، به شما فرصت می‌دهد که نیروی خلاقه خود را آشکار کنید. وقتی که می‌بینید خود دیگر چطور کمکتان می‌کند تا با نگاهی مثبت‌تر با چالش‌های طبیعی که پیش روی همهٔ ما قرارمی‌گیرد، به مبارزه برخیزید، فعال‌سازی آن باعث می‌شود بتوانید شیوه‌ای ساده‌تر و قدرتمندانه‌تر برای غلبه بر ترس در پیش بگیرید.

شنیدن کتاب خود دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه علاقه‌مندان به خودشناسی و پیشرفت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خود دیگر

برای فعال‌کردن خودِ دیگرتان، کار را با ارایهٔ تعریفی از غایت مطلوب‌تان شروع کرده و از آن نقطه گام‌به‌گام به عقب برگردید تا به این ترتیب بتوانید راهبرد و مسیر رسیدن به آن هدف برای خودتان طراحی کنید. هدف را جلوِ چشم‌تان داشته باشید و از همین نقطه شروع کنید و مشخص کنید برای رسیدن به آن، چه اقداماتی باید صورت گیرد.

با این کار می‌توانید طرح یا سیستم‌تان را به «بزنگاه‌های» مشخصی تقسیم کنید. این نقاط، همان فرصت‌ها، اقدامات، رویدادها، شرایط یا انتظاراتی هستند که بیش‌ترین اثر مستقیم را بر موفقیت نهایی‌تان خواهند داشت. بزنگاه‌ها، به نقاطی بحرانی گفته می‌شود که در آن، پیشرفت شما در معرض بیش‌ترین خطر قرار می‌گیرد. به عنوان مثال:

- پرتابی سرنوشت‌ساز در بازی

- درخواست فروش

- سخنرانی در مقابل افراد

- سرمایه‌گذاری

- آزمون دادن

- ارایهٔ سوابق کاری

بسیاری از مردم می‌پندارند در این بزنگاه‌ها، آن‌طور که باید خوب عمل نمی‌کنند؛ حقیقت این است که همه این‌گونه برداشت می‌کنند، حتی افراد موفق.

برای رسیدن به موفقیت، باید ببینید اخیراً عملکردتان در این بزنگاه‌ها چه‌گونه بوده است و صادقانه پاسخ دهید که آیا بهترین عملکرد ممکن را داشته‌اید یا نه؛ سپس برای آن‌چه از این اطلاعات دستگیرتان شده است، چاره‌ای بیندیشید. به یادداشته باشید که بزنگاه‌های هر کس متفاوت از دیگران و مختص به خودش خواهد بود. بعضی‌ها از سخنرانی در جمع دیگران واهمه دارند، برخی هم برای ارایهٔ پیشنهاد فروش، ارتباط با دیگران یا ملاقات با شخصی برای نخستین‌بار با خودشان کلنجار می‌روند. همهٔ این‌ها، ریشه در ویژگی‌های شخصیتی، توانایی‌ها، مهارت‌ها، دیدگاه‌ها، باورها و بسیاری مسایل دیگر دارد. دریابید که بزنگاه‌های شما چیست و کجاست؟ آن‌گاه دلایل عملکرد ضعیف خودتان را در این بزنگاه‌ها بررسی کنید و برای حل آن بیندیشید.

اگر می‌خواهید پنج پل پیشرفت را بر روی لایهٔ «اقدام» اِعمال کنید، از دو پل «ترک کردن» و «کاستن» استفاده کنید. لایهٔ «اقدام»، دربرگیرندهٔ اعمال، واکنش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها، دانش شما و همهٔ توانایی‌هایی است که با خود به «عرصه درگیری» می‌آورید. «چه‌گونه ظاهر می‌شوید؟» «چه عملی انجام می‌دهید؟» «چه‌گونه رفتار می‌کنید؟» «چه انتخاب‌هایی دارید؟» اگر همهٔ این‌ها را از صافیِ پل «ترک کردن» و «کاستن» عبور دهید، ممکن است متوجه شوید که برخی چیزها نمی‌گذارند به آن‌چه می‌خواهید دست یابید.

همهٔ آن‌چه در این‌جا گفته می‌شود، برای آن است که به لایهٔ «اقدام» نگاه کنید تا ببینید چه‌گونه بر روی نتایج اثر می‌گذارد؟ درست همانند آن‌چه در جهان عادی انجام می‌دهید، پاسخ‌هایتان باید صریح و شفاف باشد؛ دقیق باشید؛ رویدادهای قابل انتظار و غیرمنتظرهٔ حین بزنگاه‌تان را شرح دهید. به یاد داشته باشید که هم‌اکنون در حال جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز هستید و پس از آن خودِ دیگری خواهید ساخت که به‌گونه‌ای متفاوت ظاهر می‌شود که شاید برخلاف روند جاری در جهان عادی شما باشد.

با انجام همهٔ این کارها، ممکن است درک بهتری داشته باشید از این‌که چه‌گونه قرار است در «عرصه درگیری» ظاهر شوید و بدانید چه نتایجی در انتظارتان خواهد بود و دلیلش چیست؟ برای اطمینان از کشفِ درستِ زیرو بم جهان‌تان، باید عوامل کارآمدی یا عملکرد ضعیف‌تان را بررسی کنید، عوامل پنهانی که اجازه نمی‌داد خودِ قهرمان‌تان با تمام توانایی‌ها، مهارت‌ها و استعدادهای‌تان خودش را نشان دهد؛ اکنون زمان آن رسیده است که دشمن را بشناسید.

نظرات کاربران

شایان د
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

این کتاب برای من که همیشه استرس شغلیم و دارم و یک لحظه نفس آروم نمیتونستم بکشم خیلی مفید بود و تو لحظه هایی که تحت فشارم خیلی بهتر می‌تونم خودم رو پیدا کنم و به موفقیت نزدیک تر شم

موسوی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

نه تنها برای فروشنده ها و مدیرها لازمه بلکه برای همه ضروریه که این کتاب رو بخونن برای اینکه به موفقیت دست پیدا کنن و شرایطشون رو بهتر کنن

حسین
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

مثل سوپرمن ناجی کسب و کارتان باشید

نازنین
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

یک کتاب روانشناسی که باعث می‌شه صفت‌های برنده بودنت رو بشناسی، تقویت کنی و استفاده‌شون کنی

صحرا
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

تو این کتاب نقل قول‌‌های زیادی از آدم‌های بزرگ هست که علاوه بر خود متن، جذابیت ادامه دادن رو بیشتر می‌کنه

گلی وزیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

شخصیت برنده خودت رو پیدا کن کاملا چاره سازه

مصطفی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

بسیار عالی و کاربردی هست . توصیه می کنم به دوستان عزیز

کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

این کتاب عالی است و از ساختن تخیلی خود دیگر درونی از نظر روانشناسی صحبت می کند و اینکه برای خود سمبلی برگزینید که وقتی آنرا می بینید خود برترتان فعال شود مانند کلارک کنت و سوپرمن که با زدن

- بیشتر
رضوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

مغزمان داستان وار می‌اندیشد، ذاتا این گونه است تا جهان پیچیده پیرامون را درک کنیم.

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان