دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد به نفس اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد به نفس

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب صوتی اعتماد به نفس؛ دست یابی به آن و زندگی با آن، اثری از باربارا دی آنجلیس، نویسنده و روان شناس مشهور است. این تمام هر آنچه را که لازم است درباره اعتماد به نفس بدانید به شما می‌گوید و کمکتان می‌کند اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه هادی ابراهیمی و صدای فرناز مرکباتی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی اعتماد به نفس

اعتماد به نفس که با نام خودباوری هم شناخته می‌شود، یکی از شرایط و ویژگی‌های روانی است. فردی که اعتماد به نفس دارد با نظر به تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهای خود در موفقیت انجام کارها به‌طور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد. کسی که این ویژگی را دارا است به راحتی می‌تواند در راه توسعه حیات خود و پیشرفتش قدم بردارد و به موفقیت برسد. بسیاری از روانشناسان معتقدند که اعتماد به نفس در کودکی در وجود افراد شکل می‌گیرد. اما آیا راهی برای افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در بزرگسالی وجود دارد؟ آیا کسانی هستند که بتوانند بر مشکل کمبود یا عدم اعتماد به نفس خود غلبه کنند و مسیر زندگی خود را تغییر دهند؟

بارابارا دی آنجلیس در کتاب اعتماد به نفس همه چیز را درباره اعتماد به نفس به شما می‌گوید. او به تمام مخاطبان کتاب کمک می‌کند تا با روش‌هایی آشنا شوند که اعتماد به نفس را به آنان هدیه کند و از کاربردهای این ویژگی و تاثیر آن بر زندگی حرف می‌زند. ابتدای کتاب تعریفی دقیق از اعتماد به نفس و خودباوری حقیقی ارائه شده است. علاوه بر این، ابزارهای لازم را برای خلق اقتدار شخصی، اعتماد به نفس و عشق و شور و حرارت در اختیارتان قرار می‌دهد تا به این ترتیب هم در شغل و کار و هم در روابطتان تغییراتی مثبت ایجاد کنید. 

اعتماد به نفس به شما کمک می‌کند تا خوشبختی و موفقیتی را که در زندگی به دست آورده‌اید، حفظ کنید. کمکتان می‌کند تا بر مشکل به تاخیر انداختن غلبه کنید و یاد بگیرید زندگی کنید. زندگی گه از اقتدار و همچنین شور و حرارت سرشار باشد. در این زندگی می‌توانید با نیروی بیکرانی که در وجودتان دارید، مرتبط شوید. به خودباوری برسید و بر ترس‌هایتان غلبه کنید و بدون نیروی فلج کننده آن‌، زندگی کنید. 

کتاب صوتی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی اعتماد به نفس را به تمام کسانی که دوست دارند اعتماد به نفس خودشان را بالا ببرند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر همچنین برای دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودشناسی، مفید و کاربردی است.

درباره باربارا دی آنجلیس 

باربارا دی آنجلیس، ۴ مارچ ۱۹۵۱ به دنیا آمد. او روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ آمریکایی در زمینه رشد شخصی است. در دانشگاه سیرا تا مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی تحصیل کرده است و برای مقطع دکترا در دانشگاه کلمبیا پسیفیک درس خوانده است. 

آثار و کتاب‌های باربارا دی ‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. کتاب‌های او در سراسر جهان بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته‌اند و به بیش از بیست زبان مختلف ترجمه شده‌اند. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان، رازهایی درباره زنان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد.

نظرات کاربران

vincenzo
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

عالیه عالی

کاربر ۳۵۹۲۰۲۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

من کتاب چاپی اش رو خوندم اصلا خوب نبود هیچ گونه راهکاری برای بهتر شدن و افزایش اعتماد به نفس نداده بود و در آخرای کتاب کلا از بحث منحرف میشد و به سمت دیگه ای میرفت و بیشتر انگار داشت

- بیشتر
luca
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

کتاب هیچ گونه راهکار ریشه ای و عمیق برای کمبود اعتماد بنفس نداره ، مثل مادری هست که فقط بصورت سطحی میگه برو تو دلش درست میشه برای من مفید نبود

کاربر ۵۵۴۰۵۳۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

زیادم جالب نبود خیلی کوتاه بود

کاربر
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

خوب بود

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان