دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس عاطفه رضوی و گیتی خوشدل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در واقع مجموعه‌ای از چهار اثر این نویسنده با نام‌های بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو عصای معجزه‌گر تو است، در مخفی توفیق و نفوذ کلام است که در یک کتاب گرد آمده و با ترجمه گیتی خوشدل و صدای عاطفه رضوی منتشر شده است. اساس سخن نویسنده در این کتاب تفکر مثبت و اندیشیدن به خواسته‌‌های ذهنی است که با این اعتقاد و هوشیاری ذهن به خواننده آموزش می‌دهد چگونه با آگاهی بر رفتار و کنش‌هایش به خواسته‌ها رسیده و برای زندگی بهتر تصمیم‌گیری و تلاش کند. انتشارات ماه‌آوا نسخه صوتی این اثر را با صدای عاطفه رضوی و گیتی خوشدل منتشر کرده است.

خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین که مجموعه‌ای از چهار اثر برگزیده این نویسنده است به خوانندگان می‌آموزد چگونه با تغییر افکار و کلمات می‌توان زندگی را دگرگون کرد و آموزه‌هایی ساده و روان همراه با تجربیاتی از زندگی مردمان عادی با لحنی صمیمی و دوستانه را در خود نهان دارد. اسکاول شین باور دارد هر آنچه که انسان در ذهن نیمه هوشیار خود داشته باشد و آن را مجسم کند در زندگی‌اش نقش بسته و هویدا می‌شود. این نمود بیرونی افکار نشانه‌هایی در ذهن‌آگاهی انسان دارد که در این کتاب به خوبی آموزش داده شده است. اسکاول شین ذهن نیمه هوشیار را چون بخار و برق قدرت مطلق می‌داند، قدرتی بدون مسیر و جهت که هر فرمانی به آن داده شود همان را انجام می‎‌دهد، بدون قدرت فهم و استنباط. او ذهن هوشیار را ذهن نفسانی و فانی خوانده و می‌گوید که ذهن هوشیار بر ذهن نیمه‌هوشیار اثرگذار است و با مرگ و فقر و تنگدستی ارتباط برقرار کرده و آن را منتقل می‌کند. اسکاول شین در کتابش با بیان سخنانی از عیسی مسیح مثال‌هایی ساده و دوستانه به صورت کاملا صریح بیان می‌کند که هر آنچه که در ذهن خود داشته باشی در گذر زمان به همان بدل خواهی شد. اگر تنگدستی و فقر را باور داشته باشی به زودی به آن تبدیل می‌شوی و اگر در جهت فردی توانگر و نیرومند را بیافرینی خداوند به زندگی‌ات برکت داده و به ثروت و زندگی مرفه رو می‌آوری.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین درباره موضوعات متافیزیکی و ماوراءالطبیعه است به گونه‌ای که با بیانی ساده و روان و لطافت گفتار خواننده را از افکار منفی دور و به مثبت اندیشی وا‌می‌دارد. این کتاب مناسب افرادی است که در رویداد‌های پر هرج و مرج زندگی گیر افتاده و دچار سردرگمی شده‌اند و با تعابیر مذهبی و چاشنی طنز آدمی را از سردرگمی نجات داده و مسیر تفکر صحیح را یاد می‌دهد. با شنیدن این کتاب در هر زمان و مکان که به آن مراجعه کنید لذتی وصف‌ناشدنی نصیبتان شده و از آن بهره‌های جدیدی می‌برید.

چرا باید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس با صدای عاطفه رضوی را بشنویم؟

فلورانس اسکاول شین که خود تسهیلگر مذهبی بوده و با بیان روان و شیرین در تلاش برای ساختن زندگی مردمان بوده است با شفا بخشیدن هزاران تن از مردمان سعی در گشودن گره‌های زندگی داشته و یار و یاور بزرگ در این امر بوده است. این نقاش و نویسنده و خطیب ماوراءالطبیعه در صدد بهبود زندگی مردم کتاب‌های متعددی نوشته است که چهار اثر بزرگش به صورت مجموعه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته و کتاب حاضر را تشکیل داده است. با اینکه این کتاب پس از مرگ نویسنده انتشار یافته است اما همچنان راه‌گشای بسیار بزرگی برای مردم بوده و به گونه‌ای با مثبت‌اندیشی معجزه را تحقق می‌بخشد. کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین در بردارنده تمام موضوعاتی است که مردم در هر زمان و مکان ممکن است با آن روبه‌رو شوند و برای تمامی افراد با هر ذهنیت و تفکری راهگشاست.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین متولد ۲۴ سپتامبر سال ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا بود. او در یک خانواده‌ی کهن فیلادلفیایی به دنیا آمد و سالیان دراز به عنوان نقاش و تصویرگر در روزنامه آمریکایی مشغول به فعالیت بود. فلورانس در میانه زندگی به فرقه‌ی اندیشه نو جنبشی عرفانی و نوظهور در قرن ۱۹ میلادی پیوست و پیرو آموزش‌های متعدد به نویسنده‌ی متافیزیکی تبدیل شده و با سخنرانی‌های بسیار سعی در درمان هزاران تن از مردم پیرامون خود داشت و در ترویج این فرقه اقداماتی انجام داد. وی در تلاش برای شفا بخشیدن مردم آنها را در از بین بردن دشواری‌هایشان یاری می‌نمود.

سخنرانی‌های بی‌شمار فلورانس اسکاول شین پیام معنویت را به مردم می‌رساند و بزرگترین ویژگی این خطیب و سخنران متافیزیکی شخصیت ساده و بی‌تکلف و شوخ‌طبع وی بود. فلورانس اسکاول شین در دورانی که نقاشی و تصویرگر بود با هنرمند نقاشی با نام اورت شین آشنا شد و این آشنایی به ازدواج انجامید و پس از ۱۴ سال زندگی مشترک مسیر زندگی این دو نفر را در یکدیگر جدا نمود و پس از جدایی بود که فلورانس فعالیت‌های متافیزیکی را آغاز کرد و در سال ۱۹۲۵ اولین کتاب خود با نام بازی زندگی را نوشت. انتشار این کتاب موجب محبوبیت وی شد و از این طریق بود که مردم با وی آشنا شده و به خواندن و شنیدن سخنانش روی آوردند. قانون جذب که در آن زمان که آموزه‌های فلوانس اسکاویل شین مورد توجه قرار گرفت با این نام شناخته نمی‌شد، همچنین قدرت کلام و گفتار وی از آموزه‌های دین مسیحیت و فلسفه مصر باستان نشات گرفته است. وی معتقد است محدودیت در اهداف آدمی وجود ندارد و هرآنچه باعث ناراحتی و رنجش آدمی است. به خاطر تفکرات منفی و نا‌امیدکننده است. فلورانس اسکاول شین در سن ۶۹ سالگی بر اثر بیماری در نیویورک دار فانی را وداع گفت. وی در ۷ اکتبر سال ۱۹۴۰ درگذشت و کتاب چهار اثر او در سال ۱۹۸۹ انتشار یافت.

نکات کلیدی کتاب

در بخش اول کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین که بازی‌ زندگی و راه این بازی نام دارد، نویسنده درباره قانون توانگری اشاره می‌کند که انسان با اراده و ایمان راسخ و کامل می‌تواند به آنچه که می‌خواهد دست یابد. در بخشی از این کتاب نویسنده به خرافات و روح خفته‌ی وجود انسان‌ها اشاره می‌کند و بیان می‌کند هرچقدر در ذهن و افکار خویش به دنبال موقعیت‌های منفی و شکست‌ها باشید همان برای شما اتفاق می‌افتد و هر چقدر خرافات را از خود دور ساخته و از قانون کاذب شر فاصله بگیرید روزگار شیرین‌تر و دلنشین‌تر می‌شود. فلورانس اسکاول شین در این باره می‌گوید در برابر شر مقاومت نکنید و مغلوب بدی‌ها نشوید، با نیکویی است که بدی از بین رفته و مغلوب آن می‌شوید.

در بخش قانون کارما و بخشایش نویسنده به برداشت هرآنچه کاشته‌ای اشاره می‌کند و قانون عمل و عکس‌العمل را به گونه‌ای واضح و بدون پرده باز کرده و می‌گوید قانون همواره حامی کسانی است که بی‌باکانه، منتها خردمندانه خرج می‌کنند. فلورانس اسکاول شین به نداشتن هراس و ترس اشاره می‌کند و می‌گوید گاهی ایستادن و نگاه کردن بسیار دشوار است اما در نهایت راهکار نهایی است که انسان را به خواسته‌اش می‌رساند. با قانون جذب است که انسان نیکی و شر را به سوی خود فرا می‌خواند اما با آگاهی به این جریان که با بخشایش می‌توان هر شری را به سوی آدمی رهسپار می‌شود رهانید و از آن دوری جست. در جمله‌ای زیبا نویسنده به روشنی بیان می‌کند که با ترس بر زندگی است که زندگی بر انسان غلبه کرده و انسان را مغلوب خویش می‌سازد. انسان باید هر لحظه در خود جست‌وجوگری کند و علت انگیزه اصلی خود را کشف کند که این انگیزه از ترس است یا ایمان.

در بخش دوم این مجموعه با نام کلام تو عصای معجزه‌گر تو است نویسنده با اشاره به سخن عیسی مسیح بیان می‌کند که زندگی و مرگ در قدرت زبان است و با حرکت عصای کلام می‌توان وضعیت ناخوشایند را از میان برداشت و به جای اندوه شادمانی را، به جای فقر فراوانی و به جای بیماری تندرستی را جایگزین کرد. با قوه خیال می‌توان نیروی عجیب آفرید و با بیان واژه‌هایی درست در ذهن و زبان به هر‌آنچه خواهی رسید. با نفرت و انزجار است که انسان ریشه‌های ضعف و بیماری را درون خود کاشته و تنها راه رهایی و رسیدن به شادمانی بخشایش و گذشت است. با گذشت می‌توان درهای امید و شادکامی را به سوی خود گشود و راهی زندگی جدید شد و با اعجاب و شگفتی به روزهای پیش رو نگریست. نویسنده عشق را با ترسی مهیب همراه می‌خواند و تا زمانی که این ترس در وجود آدمی باشد به آن عشق معنوی و غایی نمی‌رسد. بخشودن مردم و بخشوده شدن از دیگر نکته‌های این بخش است.

در بخش سوم کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، نویسنده به در مخفی توفیق اشاره می‌کند و توفیق و موفقیت را همانند شهری می‌داند که هر انسانی حصاری به دور این شهر کشیده است و با ورود به این شهر به گنج و توفیق دست می‌یابد. تنها راه رهایی از این حصار شکستن نفرت و کینه‌هاست. هر زمان که به خود و دیگری نفرت بورزید خود را شکست‌خورده و غمگین یافته‌اید و با گذشت است که شادی و لذت وصف‌ناشدنی سرتا پای وجود انسان را فرا‌می‌گیرد.

در بخش چهارم کتاب نویسنده به راه‌هایی اسرارآمیز اشاره می‌کند و دلیل اصلی رسیدن به این راه را رهایی از دانستن همه چیز و درگیر جزئیات نشدن می‌داند. مشکل اصلی مردم این است که به دنبال دانستن تمام راه‌ها و چاره‌ها هستند و با دانستن این راه‌ها در تلاش برای تعیین تکلیف برای خود و دیگری بر‌می‌آیند. این در حالی است که ایمان قلبی به خدا داشتن و خود را به وی سپردن حلال بسیاری از مشکلات است. این دخل و تصرف خود اهانت به یگانگی خداوند است.

مشهورترین ترجمه‌های این کتاب به فارسی

ترجمه‌ای که در اختیار دارید از گیتی خوشدل است. از دیگر ترجمه‌های این کتاب می‌توان به ترجمه نشمیل مشتاق که در انتشارات نقش و نگار به چاپ رسیده است، اشاره کرد. همچنین آقای اسماعیل قاسم‌پور با کمک نشر سرچشمه ترجمه دیگری را به چاپ رسانیده است. انتشارات طاهریان هم با ترجمه خانم سمانه فلاح این کتاب را به صورت خلاصه ترجمه و چاپ کرده است.

درباره عاطفه رضوی، گوینده این کتاب صوتی

شما همراهان گرامی این اثر را با صدای آشنای خانم عاطفه رضوی می‌شنوید.

ایشان فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۵ با حضور در فیلم آنسوی آتش ساخته‌ی کیانوش عیاری آغاز کردند و طی بیش از سه دهه فعالیت مستمر با کارگردانان صاحب‌نام کار کردند و طی این مدت چهار مرتبه نامزده بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر شدند. همچنین سه مرتبه برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول از سوی منتقدان سینمایی و یکبار موفق به دریافت جایزه نقش اول زن از خانه سینما شدند.

طی این مدت بخاطر طراحی و اجرای گریم سه مرتبه نامزد و یک بار سیمرغ بلورین دریافت کردند.

همچنین در مجموعه‌های تلوزیونی بسیاری مثل کاکتوس، همسایه‌ها، سفر به چزابه و چندین اثر خاطره‌انگیز دیگر به ایفای نقش پرداخت. عاطفه رضوی در چندین نمایش موفق ایفای نقش کرد. در تئاتر نیز دومرتبه نامزد بهترین بازیگر شد و یک‌بار جایزه نقش اول زن در بخش بین‌المللی تئاتر فجر را به خود اختصاص داد.

خود او می‌گوید خواندن کتاب به‌ویژه این اثر برایش در حکم به اشتراک گذاشتن تجربه‌ای دلچسب و شخصی‌ با شما علاقه‌مندان کتاب برای کشف توانایی‌های نهفته انسان است.

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

pardis
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

این کتاب در ابتدا ممکنه خیلی ناملموس و غیر واقعی به نظر بیاد اما وقتی باش زندگی کنین تازه متوجه میشین اونی که غیر واقعی بود، زندگی ای بوده که تا قبل از خوندن این کتاب داشتین. باورهاتونو زیرو رو

- بیشتر
Mahdavi
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

چرا کتاب اینقدر گرونه

eli nasiri
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

چرا نگرانی ؟ شاید هرگز اتفاق نیوفتد....

کاربر ۳۲۰۴۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

کتاب بسیار خودمونیه جواب سوالایی که توی دل هممون بوده و پیگیرش نبودیم هست . آدم رو از ریشه میسازه و تبدیل به بنای اصیل و ثروتمند میکنه انرژی امیدوار کننده اش کاملا بالا و حقیقیه . و من قبلا

- بیشتر
کاربر ۲۰۰۲۷۷۲
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

اگر زندگی خوب و شادی می خواهید حتما این کتاب رو بخونید

کاربر ۳۳۵۰۴۷۳
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

سلام این کتاب رامطالعه کردم البته یکبارهمه کتاب رامطالعه کردم البته ترجمه گیتی خوشدل فوقعالاده بودبسیاربهم کمک کرد اینکه زندگی یه بازی وخداوندیک قانون

H0D@s
۱۴۰۰/۰۴/۲۸

عالی کتابی که خوندنش واسه همه واجبه😊

کاربر 2890917
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

کتاب فوق العاده ی هست.

amin
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عالی واقعا من حس خوب گرفتم ازش🌟

آفتاب صبح🌤
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

زیباست🦋

زمان

۱۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۷۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۷۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۴۰۰
۹۸,۲۸۰
۳۰%
تومان