دانلود کتاب صوتی خطای وقایع‌نگار با صدای فرنگیس احمدجو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خطای وقایع‌نگار اثر پاوائو پاولیچیچ

دانلود و خرید کتاب صوتی خطای وقایع‌نگار

معرفی کتاب صوتی خطای وقایع‌نگار

کتاب صوتی خطای وقایع‌نگار نوشته پاوائو پاولیچیچ است که با ترجمه سحر مرعشی و صدای فرانگیس احمدجو منتشر شده است. 

درباره کتاب خطای وقایع‌نگار

این کتاب داستان شهری است که اسیر یک بلای وحشتناک شده است، مردم دسته دسته زندانی می‌شوند بدون اینکه دلیلش را بدانند و حتی بدانند چه کسی مسوول است. این داستان در دنیایی خیالی روایت می‌شود و مخاطب را به دنیایی تازه می‌برد تا تجربیات تازه‌ای را ببیند و او را با هیجان و ترس همراه می‌کند. 

شنیدن کتاب خطای وقایع‌نگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خطای وقایع‌نگار

جمعیت شهر هر روز کمتر و کمتر می‌شد. تمام شب صدای مأموران گشت و تلق‌وپلق شمشیرهایشان به گوش می‌رسید که دسته دسته مردم را از خانه‌ها بیرون می‌کنند و در خیابان‌ها به جلو می‌رانند. رفته‌رفته تعداد بیشتری از افراد انگار که منتظر دستگیرشدن باشند، شب‌ها دیگر لباس از تن نمی‌کندند و چون مسافری با بقچه‌ای زیر سرشان چرت می‌زدند. مردم از اینکه هنوز هم زندان‌ها جا دارند شگفت‌زده بودند اما طولی نکشید که خانه‌ای پس از خانه‌ای دیگر به زندان تبدیل شد. حالا افراد از این زجر می‌کشیدند که ناچارند در خانه‌ی فردی دیگر زندگی کنند: ثروتمندان در آلونک‌های‌ محقر تهی‌دستان و بالعکس، سربازها در مدرسه، کشیش‌ها در سربازخانه، پزشک‌ها و بیماران در فاحشه‌خانه، دار و دسته‌ی اوباش در صومعه.

روز به روز از تعداد نیروی کار کم‌تر می‌شد و زندانی‌ها خودشان بیشتر امور را به عهده می‌گرفتند. از آنجا که زندانیان نیز چون مردمان عادی لباس می‌پوشیدند و تعدادشان مخفی نگه داشته می‌شد، تشخیص اینکه چه کسی زندانی و چه کسی آزاد بود، دشوار به نظر می‌رسید. حتی خود زندانیان استخدام می‌شدند تا دیگران را دستگیر کنند.

تعداد بازداشت‌ها هر روز بیشتر می‌شد و در میان دستگیرشدگان نام مقامات بدنام شهر نیز به چشم می‌خورد. کشیشان، بازرگانان، رؤسای ستاد، نگهبانان، فروشندگان و دیگرانی که کت‌بسته تحویل زندان می‌شدند. در نهایت تمام اعضای شهر به زندانی بدل شدند، حتی خود اعضای حکومت. تمام اعضای شهر شروع کردند به جاسوسی از یکدیگر، همه زندانی بودند و هیچ‌کس نمی‌دانست در حقیقت چه کسی مسئول این ماجراها است، چی کسی دستور می‌دهد و چه کسی جواز دستگیری‌ها را صادر می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان