دانلود کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید (خلاصه کتاب) اثر مارکوس باکینگهام

دانلود و خرید کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید اثری از مارکوس باکینگهام و کورت کافمن است که با صدای دادبه دادمهر می‌شنوید. این کتاب به ما کمک می‌کند تا دریابیم بزرگترین رهبران جهان چه کاریی را متفاوت انجام می‌دهند و تفاوت‌های یک مدیر خوب با یک مدیر عالی در چیست؟

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

درباره کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید

نویسندگان کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید قرار است به چند سوال خیلی مهم در رابطه با کار مدیریت پاسخ دهند: بزرگترین رهبران جهان چه کارهایی را متفاوت انجام می‌دهند؟

در حقیقت نقش یک مدیر در تیم خود این است که علمکرد کارمندانش را بسنجد و به آن‌ها کمک کند تا به بهترین سطح عملکرد برسند. او باید مانند یک نیروی محرکه و منبع قوی انگیزه عمل کند تا تمام افرادی که در یک تیم با او همکاری می‌کنند، بتوانند مهارت‌های خود را بهبود ببخشند و بالاترین سطح بازدهی خود را به نمایش بگذارند. اما یک مدیر چگونه می‌تواند در این کار موفق شود؟ 

درباره نقش مدیر موفق مطالب بسیار زیادی وجود دارد. اما اگر همین حالا بشنوید که بسیاری از این مطالب، ضرب‌المثل‌ها و ... کلیشه و اشتباه هستند، چطور؟ 

مارکوس باکینگهام و کورت کافمن در کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید به شما کمک می‌کنند تا ابتدا تمام مطالب اشتباه و کلیشه‌ای را که کارآیی چندانی هم ندارند، دور بریزید. علاوه بر این، راهکارهای جدیدی به شما ارائه می‌کنند که به واسطه آن‌ها بتواند کارمندان و اعضای تیم خود را به بالاترین سطح پیشرفت برسانید و نقشتان را درست و صحیح انجام دهید. 

کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید را به تمام مدیران تیم‌ها و کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره کارها، وظایف و نقش یک مدیر عالی و رهبر توانمند بیشتر بدانید، این کتاب صوتی یک گزینه عالی برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید

کتاب صوتی ابتدا تمام قوانین را زیر پا بگذارید نشان می‌دهد که مدیریت عالی چه تفاوتی با مدیریت‌های معمولی دارد. نویسندگان این کتاب نشان می‌دهند چگونه برخی از باورهای رایج در مورد حرفه و مدیریت در واقع گمراه‌کننده هستند. براساس مصاحبه‌های انجام شده با مدیران موفق (تحقیقاتی که نویسندگان این کتاب برای گالوپ انجام دادند)، این کتاب مفاهیم اصلی که مدیران بزرگ (مدیرانی که کارکنانشان را در رسیدن به تعالی در عملکرد، ترغیب می‌کنند) در کارشان استفاده می‌کنند را به خوانندگان معرفی می‌کند.

مارکوس باکینگهام (Marcus Buckingham) و کورت کافمن (Curt Coffman) هر دو در زمینه‌ مشاوره‌ کسب‌وکار و تحقیقات تجاری سابقه خوبی دارند. زمانی که این کتاب چاپ شد، آن‌ها برای سازمان گالوپ، شرکتی جهانی در زمینه مشاوره مدیریت عملکرد، کار می‌کردند. باکینگهام و کافمن شرکت‌های شخصی‌شان را در زمینه‌ آموزش مشاوره و مدیریت راه‌اندازی کرده‌اند و کتاب‌های تجاری پرفروش‌ دیگری هم نوشته‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۴۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۴۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان