دانلود کتاب صوتی هنر گفتگو با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر گفتگو اثر کاترین بلیث

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر گفتگو

معرفی کتاب صوتی هنر گفتگو

کتاب صوتی هنر گفتگو نوشته کاترین بلیث، میکروبوک صوتی است که شش نکته کلیدی را درباره گفتگو به مخاطبان یادآوری می‌کند. این اثر را با ترجمه هاجر بیگدلی و صدای زیبای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی هنر گفتگو

کتاب صوتی هنر گفتگو قرار است شش نکته کلیدی را درباره گفتگو کردن به مخاطبانش بیاموزد. اما چرا گفتگو کردن و روش صحیح آن اینقدر اهمیت دارد؟

گفتگو یکی از رایج‌ترین مدل‌های ارتباطی است. همه ما زمانی که می‌خواهیم کاری را انجام دهیم، با طرف مقابل و افراد دیگری که در این مسیر همراه ما هستند گفتگو می‌کنیم. هرجند بسیاری از گفتگوهای ما بدون اینکه جنبه رسمی داشته باشند، انجام می‌شوند. بسیاری دیگر هم با حالت رسمی اتفاق می‌افتند. بهرحال بسته به موقعیتی که در آن قرار داریم و کاری که تصمیم گرفتیم انجام دهیم، نوع گفتگوی ما متفاوت می‌شود.

برای بسیاری از افراد، آغاز گفتگو بسیار راحت است و ادامه دادن آن مشکل. برای برخی دیگر کاملا برعکس است. یعنی در شروع گفتگو مشکل دارند اما زمانی که این اتفاق افتاد، می‌توانند گفتگو را بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای ادامه دهند. بسیاری از اوقات ما به صورت خودکار و بدون اینکه فکر یا برنامه‌ریزی کنیم گفتگو می‌کنیم. اما بسیاری مواقع، مثلا در یک مهمانی رسمی، در محیط کاری یا زمانی که در مکانی ناآشنا هستیم، برای گفتگو کردن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

هدف از گفتگو چیست؟ ما با گفتگو کردن می‌توانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. نیازهای خودمان را برطرف کنیم و نیازهای افراد دیگر را هم بشنویم و به آن‌ها در رفع آن کمک کنیم. ما با گفتگو کردن دوست پیدا می‌کنیم. درباره خود و توانایی‌هایمان صحبت می‌کنیم و می‌توانیم خودمان را اثبات کنیم. علاوه بر این، رد و بدل کردن اطلاعات، لذت بردن از تعاملات اجتماعی، شوخی کردن و ... همه و همه از اهداف یک گپ و گفت به شمار می‌روند.

آیا تمام گفتگوها این مزیت را دارند؟ البته که نه! همه ما تجربیات بد در گفتگو کردن را تجربه کردیم و می‌دانیم یک مکالمه عمیق چقدر می‌تواند لذت‌بخش و حتی موثر باشد. اما ما چگونه می‌توانیم هنر گفتگو را فرا بگیریم؟ 

کاترین بلیث در کتاب صوتی هنر گفتگو شش نکته کلیدی را به ما یادآوری می‌کند. این نکات به ما کمک می‌کنند تا یک مکالمه عمیق، پرمحتوا و دوستانه را با دیگران رقم بزنیم و عقاید، اطلاعات و ... را با موفقیت به دیگران انتقال دهیم.

کتاب صوتی هنر گفتگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب، اثری ارزشمند برای تمام افرادی است که درباره ارزش و اهمیت یک گفتگوی خوب می‌دانند و در تلاشند تا مهارت‌های خودشان را در برقراری ارتباط با دیگران بالا ببرند. 

درباره ندا پوریان

ندا پوریان در سال ۱۳۵۷ متولد شد. او دانش آموخته علوم ارتباطات و خبرنگاری است. فعالیتش را در زمینه گویندگی و دوبلوری در سال ۱۳۸۰ در رادیو مرکز استان آغاز کرد و از نفرات برگزیده آزمون صدای رادیوی ایران است.

ندا پوریان کار دوبله را با همراهی اساتید بنام و برجسته ایرانی فراگرفت و در حال حاضر در زمینه تولید کتاب صوتی، تیزر، تبلیغات، موشن گرافیک و نریشن فعالیت می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان