دانلود کتاب صوتی فنگشویی ذهن با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی فنگشویی ذهن

کتاب صوتی فنگشویی ذهن نوشته نازنین آذرسا است که با صدای گرم مولف منتشر شده است. این کتاب به شما توضیح می‌دهد چگونه با استفاده از دانش چهار هزار ساله چین به آرامش ذهن و موفقیت برسیم.

درباره کتاب فنگشویی ذهن

این کتاب به یکی دیگر از ابعاد علم باستانی فنگشویی می‌پردازد. این بعد به فنگشویی ذهن می‌پردازد. در واقع این روش فنگشویی، ذهن را از پراکندگی و شلوغی‌های اشتباه نجات می‌دهد و باعث موفقیت و حضور در دنیای ثروت می شود.

ذهن وسیله‌ ارتباط با خود درونی ماست این ذهن است که افکار ما را ساخته و افکار ما دنیای اطراف ما را می‌سازد. این دنیا می‌تواند سرشار از موفقیت باشد یا سرشار از آشوب و بهم ریختگی و بلاتکلیفی. اصول این کتاب بر مبنای خالی کردن ذهن پایه ریزی شده تا تشعشات مثبت را از کائنات دریافت کرده و زندگی سرشار از آرامشی را برای ما بسازد.

ریشه فنگ‌شویی در فرهنگ چینی است اما فراموش نکنید لازم نیست شما سراسر خانه را از نماد‌های چینی پر کنید. فقط فلسفه‌ی آن را بدانید و درک کنید چه چیزهایی برای شما معنای خاصی دارند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این موضوع در شرق شروع شد و رشد کرد که چیدمان اتاق در احساسات و حالات روحی فرد تاثیر مستقیم دارد هرچند غرب این را خرافه می‌داند اما روان‌شناسان هم تایید می‌کنند که رنگ‌ها در احساسات تاثیر مستقیم دارند. در اداره‌های پلیس اتاقی به رنگ صورتی وجود دارد که متهم را در آن می‌گذارند چون به افراد حس انفعال می‌دهد و جلوی خشونت را می‌گیرد. آبی و سبز هم حس آرامش می‌دهد برای همین در بیمارستان‌ها و اتاق‌های جراحی از آن استفاده می‌شود.

شنیدن کتاب فنگشویی ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر خواهان رهاسازی ذهن خود و رسیدن به موفقیت هستید و از آشوب های ذهنی خود خسته شدید حتما این کتاب را بشنوید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۳۹۶۸۰
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

گویندگی افتضاحه

کاربر ۱۲۰۲۹۱۸
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

صدای گوینده افتصاحه ادم رعبت نمیکنه گوش بده

چگف
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

کلاهبرداری و شیّادی!

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان