دانلود کتاب صوتی قصر نه پنجره با صدای لیلا اسدیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصر نه پنجره اثر آرزو شاطاهری

دانلود و خرید کتاب صوتی قصر نه پنجره

انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قصر نه پنجره

کتاب صوتی قصر نه پنجره داستانی از آرزو شاطاهری است که با صدای لیلا اسدیان می‌شنوید. داستان درباره صاحب مرموز قصری در شهر بیا و ببین است. کسی که تا به حال کسی او را ندیده است، اما اختراعات عجیب او، باعث شده تا همه دلشان بخواهد از کارش سر دربیاورند.

درباره کتاب صوتی قصر نه پنجره

قصر نه پنجره جای عجیب و غریبی است و صاحب قصر از خود قصرش عجیب‌تر. حالا به شما می‌گویم چرا این قصر آنقدر عجیب و غریب است. شما را به خدا، قصری دیده بودید که جای پنجره‌هایش مدام عوض شود؟ قصری دیده بودید که صاحبی مرموز داشته باشد، اما هیچکسی تا به حال آن را ندیده باشد؟ 

البته هیچکس هیچکس که درست نیست. یک نفر او را دیده است: ساقی کوچولو! دختر حسابدار قصر.

جریان از این قرار است که ساقی کوچولو، دختری با موهای فرفری و باهوش است. او دختر خانم حسابدار قصر است. کارش هم این است که هر روز با یک لیوان شیر در دستش، از راه صورتی روی تپه به سوی قصر نه پنجره می‌رود. در مسیر از کنار جالیز قلی و ممدی می‌گذرد. قلی و ممدی دوتا از بچه‌های شهر بیا و ببین هستند. حسابی کنجکاو! دوست دارند از همه چیز سر دربیاورند و راز صاحب قصر را هم بفهمند. آخر می‌دانید، خانه‌های رویایی شهر را صاحب قصر می‌سازد. هر چیز بامزه و جذابی که توی شهر وجود دارد، از اختراعات او است. شهری با ساختمان‌ها و آپارتمان‌هایی مثل پشمک، زمین طالبی وسط شهر، نان سنگک‌هایی مثل کیک، خیابان‌هایی مثل سرسره و زمین فوتبالی به نرمی بالش! اما یک کار مهم ‌دیگر او این است که یک دستگاه رویاخوان درست کرده است. 

اگر خواب بدی دیدید، اصلا نگران نشوید، رویای بد را بیاورید، به دستگاه رویاخوان تحویل بدهید و در عوض رویای خوب بگیرید! حالا باورتان شد صاحب قصر چه قدر عجیب غریب است؟ شما باشید دلتان نمی‌خواهد با او آشنا شوید و بفهمید چطور اینهمه کار عجیب غریب می‌کند؟ 

آرزو شاطاهری در کتاب قصر نه پنجره، مفاهیمی را مانند کتابخوانی، عشق به زندگی، هوشمندی و سرعت عمل به کودکان آموزش می‌دهد. 

کتاب صوتی قصر نه پنجره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکانی که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذرانند و نوجوانان از شنیدن کتاب صوتی قصر نه پنجره لذت می‌برند. اگر از داستان‌های فانتزی خوشتان می‌آید، این کتاب می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. 

درباره آرزو شاطاهری 

آرزو شاطاهری در سال ۱۳۵۶ به دنیا آمد. در رشته‌ زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده است و اولین کتابش را برای کودکان نوشت؛ آهنگ دوستی که در سال ۱۳۹۰ در نشر کارگاه کودک وابسته به مؤسسه‌ پژوهشی کودکان دنیا منتشر شد. آرزو شاطاهری همچنین در زمینه ادبیات بزرگسال، نقد و تحلیل آثار داستانی نیز فعالیت می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان