دانلود کتاب صوتی چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم با صدای محسن پاک‌پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم

معرفی کتاب صوتی چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم

کتاب صوتی چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای محسن پاک‌پناه می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم

برای همه ما اتفاق افتاده است که هنگام آشنایی با افراد جدید، وقتی مکالمه بینمان متوقف می‌شود، نمی‌دانیم چگونه سر حرف را بازکنیم و مکالمه جدیدی شروع کنیم و آن را ادامه دهیم. در این حالت سکوتی که حاکم می‌شود، احساس ناخوشایندی را به وجود می‌آورد، زیرا در این شرایط زمان کش‌دار و فضا سنگین می‌شود. اگرچه در یک نگاه کلی، این لحظات ممکن است بی‌معنی به نظر برسد، اما وقتی در این شرایط قرار می‌گیرید، متوجه می‌شوید که در معضل بزرگی گیر افتاده‌اید و هر چه تلاش می‌کنید چیزی برای ادامه مکالمه به ذهنتان خطور نمی‌کند.

کتاب صوتی چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل یک گفتوگو را شروع کنید و به سمت دل‌خواه پیش ببرید.

شنیدن کتاب چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه صحبت را شروع کنیم و آن را ادامه دهیم

خودسانسوری را کنار بگذارید

گاهی اوقات می‌بینیم که ادامه دادن به مکالمه سخت است، اما نه به خاطر اینکه چیزی برای گفتن نداریم، بلکه می‌ترسیم طرف مقابل، از موضوع، واقعیت و یا عقیده خاصی که در ذهن داریم، لذت نبرد. بااین‌حال، بیشتر اوقات، این ترس بی‌دلیل است و در واقعیت چنین نیست. اینجاست که گفتن آن چیزی که در ذهن دارید، اهمیت پیدا می‌کند. این کار یک تکنیک مکالمه است و به معنای این است که در لحظه به‌جای اینکه خودسانسوری کنید، همان چیزی که در ذهن دارید را به زبان بیاورید. وقتی این تکنیک را امتحان کنید، متوجه می‌شوید که افراد آن‌قدر هم خشک نیستند و هنگام مکالمه از موضوعات زیادی لذت می‌برند.

اجازه دهید دیگران به سکوت خاتمه دهند

سکوت در مکالمه برای بسیاری از افراد آزاردهنده است و هنگامی‌که در این موقعیت قرار می‌گیرند، فوراً سعی می‌کنند چیزی برای گفتن پیدا کنند. شما می‌توانید از این موقعیت برای ادامه دادن به گفتگو استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، وقتی با فرد جدیدی در مهمانی آشنا شده‌اید، وقتی سکوت بینتان حکم‌فرما شد، آن شخص را ترک نکنید و به سراغ کار دیگری بروید. در عوض، همان‌جا بمانید صبر کنید سکوت به نفعتان اقدام کند. بیشتر اوقات، طرف مقابل موضوعی را برای صحبت انتخاب می‌کند و به سکوت پایان می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد