دانلود کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم با صدای محمد امرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم اثر ترانه حبیب

دانلود و خرید کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم

نویسنده:ترانه حبیب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم

کتاب نگاه می‌کنم و نمی‌بینم نوشته ترانه حبیب است. این کتاب که با صدای محمد امرایی منتشر شده است مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و سرشار از احساسات است که شما را از زندگی روزمره دور می‌کند و فرصت درک تازه‌ای از زندگی‌ را برایتان می‌سازد. کتاب نگاه می‌کنم و نمی‌بینم مجموعه‌ای از عواطف و احساسات خالص است.

درباره‌ی کتاب نگاه می‌کنم و نمی‌بینم

کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم، مجموعه‌ای از داستان‌های‌‌‌ کوتاه با موضوعات آفرینش و خلقت، عشق و محبت، هنجارهای منطقی و عرف جامعه است. احساسات حلقه‌ گم‌شده‌ انسان امروز است که با غرق شدن در دنیای مجازی و صنعت و مدرنیته از آن دور شده است. کتاب نگاه می‌کنم و نمی‌بینم کمک می‌کند تا شنونده دوباره خودش را پیدا کند.

ترانه حبیب در کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم ما را دوباره به خودمان برمی‌گرداند و کمک می‌کند جهان را با نگاهی دیگر ببینیم و سعی کنیم درک بهتری از اتفاقات اطرافمان داشته باشیم. کتاب نگاه می‌کنم و نمی‌بینم زبانی ادبی دارد و با نثری خوش‌آهنگ و خوش‌ساخت کلمات و تعبیرات تازه‌ای را می‌سازد. 

شنیدن کتاب نگاه می‌کنم و نمی‌بینم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی نگاه می‌کنم و نمی‌بینم را به تمام علاقه‌مندان به داستان و نثر ادبی پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب اگرچه در نگاه اول نثر ادبی به چشم می‌آید اما روایت‌های داستانی جذابی است که با موضوعش ما را با خود همراه می‌کند.

نظرات کاربران

minoo
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

داستان و صدای گوینده دلنشین هست

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان