دانلود کتاب صوتی آن خردمند دیگر با صدای پویان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آن خردمند دیگر اثر هنری ون‌دایک

دانلود و خرید کتاب صوتی آن خردمند دیگر

گوینده:پویان مقدم
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آن خردمند دیگر

کتاب صوتی آن خردمند دیگر، نوشته کشیش آمریکایی، هنری وین دایک است. این داستان خیالی از سرگذشت یک مغ (روحانی) زرتشتی ایرانی می‌گوید که سی و سه سال در جستجوی حضرت مسیح بود.

این اثر را دکتر حسین الهی قمشه‌ای به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را می‌توانید با صدای پویان مقدم بشنوید. 

درباره کتاب صوتی آن خردمند دیگر

ستاره‌ها و طالع‌بینی‌هایی که سه خردمند روحانی ایرانی قادر به خواندن آن هستند، نوید ظهور شهریاری عظیم از میان بنی اسرائیل می‌دهد. این شهریار که همان حضرت مسیح (ع) است در تاریخ مقرر ظهور می‌کند و ملکوتش جهان را دربر می‌گیرد. این سه خردمند به دیدار آن نوزاد که از آغاز تولد پادشاه بود شتافتند و برای او هدیه‌هایی از طلا، مورد و کندر بردند. این داستان در فرهنگ مسیحی بسیار معروف است.

هنری وین دایک هنگام نوشتن داستان زیبای آن خردمند دیگر، داستان شاهزاده‌ای به نام اردوان را تعریف می‌کند که دارایی‌هایش را به گوهر تبدیل می‌کند تا همراه با آن سه مغ به دیدار آن پادشاه برود و بتواند هدایایش را به نوزاد تقدیم کند. سه گوهری که او آماده کرده است مانند رنگ پرچم ایران می‌شوند چرا که یکی از آن‌ها زمردی سبز است و یکی مروارید سپید و دیگری یاقوتی سرخ.

اما اردوان در راهش به ماجراهای برمی‌خورد. ماجراهایی که باعث می‌شود تا او تمام دارایی‌اش را خرج کند...

کتاب صوتی آن خردمند دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن داستان‌هایی که آمیزه‌ای از خیال و تاریخ هستند، لذت می‌برید، این کتاب صوتی یک انتخاب خوب برای شما است.

درباره هنری وین دایک 

هنری جکسن وین دایک ۱۰ نوامبر ۱۸۵۲ در پنسیلوانیا متولد شد. او نویسنده، تعلیم دهنده و روحانی آمریکایی بود. او در دانشگاه پرینستون درس خواند و از مدرسه الهیات پرینستون فارغ التحصیل شد. از سال ۱۸۹۹ تا ۱۹۲۳ استاد ادبیات انگلیسی پرینستون بود و در سال ۱۹۰۸ تا ۱۹۰۹ در دانشگاه پاریس درس دارد. در سال ۱۹۱۳ ویلسون رئیس جمهور آمریکا او را به عنوان سفیر در هلند و لوکزامبورگ منصوب کرد. 

هنری وین دایک آثار بسیاری را آفرید که جوایز و افتخاراتی را هم برایش به ارمغان آوردند. درونمایه مذهبی در تمام آثار او به چشم می‌خورد. دو کتاب مشهور او که از عید میلاد مسیح صحبت می‌کنند، آن خردمند دیگر و «نخستین درخت کریسمس» نام دارند. «بخت ماهیگیری» و «رودخانه‌های کوچک» نیز آثار دیگر او هستند. 

هنری وین دایک یکی از اعضای آکادمی هنر و ادب آمریکا بود و در ۱۰ آوریل ۱۹۳۳ از دنیا رفت.

درباره‌ حسین الهی قمشه‌ای

دکتر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای ۱۴ دی ۱۳۱۸ در تهران متولد شد. او فیلسوف، عارف، حکیم، متأله، مدرس دانشگاه، مترجم، نویسنده، مفسر قرآن و سخنران ایرانی در زمینه‌های عرفان، ادبیات، هنر و فلسفه است. وی در نقاشی و خوش‌نویسی نیز آثاری دارد و به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی مسلط است. پدر او مهدی محی‌الدین الهی قمشه‌ای از فقیهان به نام ایرانی است. 

دکتر حسین الهی قمشه‌ای در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران تا درجه دکتری به تحصیل پرداخت و تحصیلات حوزوی را نزد پدر و استادان دیگر دنبال کرد؛ تحصیلات حوزوی او شامل دوره کامل دروس و مباحث اسلامی از جمله اخلاق، منطق، فلسفه و کلام، فقه اسلامی، زبان و ادبیات عرب، ادبیات فارسی با تمرکز بر شعرای عرفانی همچون نظامی، مولانا، سعدی، حافظ و شیخ محمود شبستری است. 

دکتر حسین الهی قمشه‌ای در دانشگاه و سایر موسسات آموزشی به تدریس پرداخت و در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا سخنرانی‌هایی ایراد کرده است. او همچنین آثار بسیاری در زمینه آشنایی با قرآن، ادبیات ایران و جهان و ... تالیف کرده است.

درباره پویان مقدم

پویان مقدم روانشناس و مشاور خانواده است. او از اعضای انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم نیز هست و به کار دوبلوری، گویندگی در رادیو و تلویزیون و همچنین تولید کتاب صوتی مشغول است. 

پویان مقدم در حال حاضر به تدریس کارگردانی، تصویربرداری و عکاسی در مجتمع فنی تهران اشتغال دارد. 

نظرات کاربران

نجمه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

داستانی درباره یک مُغ پاکزاد ایرانی به نام "اَردَوان" که در شهود و خیال نویسنده آمریکایی "هنری ون دایک" زاده می شود...اردوان سی و سه سال در جست و جوی حضرت مسیح بود و در نهایت نرسید اما پذیرفته شد... اگر

- بیشتر
Nazanin
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

یک سفر کوتاه و در عین حال طولانی، یک داستان شهودی سرشار از حکمت که با ترجمه فرزانه دانشمند و متأله ادیب، دکتر حسین الهی قمشه‌ای، نفس را در سینه حبس می‌کند و سپس فضای سینه را گشاده و آرام

- بیشتر
کاربر ۶۹۶۰۳۶۳
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

سلام دوستان، بصورت متنی ،،،،،،،،، اضافه بفرمایید،سپاسگزار،،،،

raha
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

دوستش داشتم، روان و دلنشین با صدای گرم گوینده

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۵۰۰
۳۲,۵۵۰
۳۰%
تومان