دانلود کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه با صدای مریم بنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه

کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه اثر دیوید کاکس یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه موفقیت و خودیاری است. این کتاب را با ترجمه فیرزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی و با صدای مریم بنایی می‌شنوید.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه دامیز به شما خواهد گفت چگونه باید در بازی با کودکان خلاقیت را اساس قرار دهید تا بتوانید تفکر خلاق را در کودکان پرورش دهید. خلاقیت راه رسیدن به موفقیت و شکوفایی است.

شنیدن کتاب بازی کردن خلاقانه دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره دیوید کاکس

دیوید کاکس یک مشاور کسب و کار خلاق است. او از دهه ۱۹۷۰ آغاز به کار کرده است و در این مسیر موفق شده است تا به کسب و کارهای بسیاری کمک کند و در ایجادشان نقش داشته باشد. دیوید کاکس در دانشگاه در رشته هنرهای زیبا تحصیل کرد و متوجه گرایشش به خلاقیت شد و آن را پرورش داد. علاوه بر این با گذراندن دوره‌های NLP و داشتن مجوز به کار روانشناسی بالینی مشغول بود. کتاب «تفکر خلاق» یکی از آثار مهم و شناخته شده دیوید کاکس است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۷۰۰
۱۶,۰۲۰
۴۰%
تومان