دانلود کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید

معرفی کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید

کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا از طریق فکرتان، به ایمنی، آرامش و خوشنودی برسید. 

نسخه صوتی این اثر را با صدای حدیثه حیدری می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید

تفکر و تعادل ذهنی می‌تواند بر انسان تاثیر مستقیم بگذارد. در حقیقت اگر تمرکز فکری و روانی داشته باشیم، علاوه بر رابطه سالمی که با خود داریم، می‌توانیم با دیگران نیز روابطی سالم برقرار کنیم. اما المان‌های بسیار دیگری نیز وجود دارند که به ما کمک می‌کنند به آرامش ذهنی برسیم و در نهایت کارهایمان و روزهایمان را با کیفیت سپری کنیم. داشتن انگیزه‌ای قوی، عشق به زندگی و همچنین صداقت در عمل از جمله این موارد هستند. موارد دیگری را که به ما کمک می‌کنند زندگی عالی سرشار از آرامش بسازیم، در کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید، می‌شنوید. 

کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید برای تمام کسانی که به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارند، جذاب و شنیدنی است.

بخشی از کتاب صوتی با این کتاب به ذهن خود آرامش دهید

از مهمترین عواملی که می‌تواند بر تفکر و تعادل ذهن یک انسان تاثیر مستقیم بگذارد تمرکز فکری و روحی و روانی می‌باشد که همین عامل می‌تواند بر روابط سالم خود و دیگران نیز تاثیر بگذارد، از دیگر نکات مهم دیگری که بر کمیت و کیفیت کار می‌تواند مفید واقع شود، انگیزه می‌باشد، ناگفته نماند که عشق و صداقت نیز از دیگر عواملی است که همراه با عزت نفس و صبر و سکوت به موقع، موقعیت زندگی هر کس را می‌تواند به اوج خود نزدیک و نزدیکتر کند و آن زمان است که زندگی شیرین تر از عسل خود را نشان خواهد داد.

« زندگی خالی نیست

مهربانی هست

سیب هست

ایمان هست

آری

تا شقایق هست زندگ باید کرد »

سپهری، هشت کتاب، در گلستانه، ص ۳۵۶

چندی پیش مردی را ملاقات کردم که نسبت به خود عمیقا افسرده و ناامید بود. با چندین انتخاب نادرست، کار و کسب خود، خانواده، خانه و هرآنچه داشت از دست داد.

بعد از این‌که با او صحبت کردم، به او گفتم: اگر می‌خواهی همه چیز به حالت اول بازگردد باید تمرکز خودت را تغییر دهی و بیرون بروی و به کسی که نیاز دارد کمک کنی.

او گفت: من همه زندگیم‌ام فقط صرف خودم می‌کردم، کار و کسب خودم را بسازم و آنچه فکر می‌کنم انجام دهم تا برای من شادی و خوشحالی همراه بیاورد، اما حالا می‌بینم که معنای زندگی واقعی‌ام چیست؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان