دانلود کتاب صوتی خارج از هزارتو با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خارج از هزارتو اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی خارج از هزارتو

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خارج از هزارتو

کتاب صوتی خارج از هزارتو نوشته اسپنسر جانسون در ادامه کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ نوشته شده است. کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ پس از یک سال به فروش به بیش از ۲۱ میلیون جلد رسید. با این وجود، اسپنسر احساس می‌کرد هنوز سوال‌های دیگری نیز وجود دارند که باید پاسخ داده شود.

درباره کتاب صوتی خارج از هزارتو

برای جواب دادن به این سؤالات ، چرا و چگونه. چرا گاهی اوقات خودمان را با تغییر زمان وفق می‌دهیم و گاهی اوقات این کار را نمی‌کنیم؟ و چگونه خودمان را با تغییرات زمان در جهت ایجاد زندگی مطلوب و سرشار از شادی، وفق دهیم؟؛ که پس از مطالعه کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ ایجاد می‌شد، اسپنسر جانسون احساس کرد که باید قدمی حیاتی و فراتر از داستان پنیر بردارد و کتاب خارج از هزارتو را در جواب به سوالات پیش آمده منتشر کرد.

داستان چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟، به خوانندگانش راهی برای سازگاری با تغییر شرایط کار و زندگی‌شان نشان می‌دهد. حال آنکه داستان خارج از هزارتو به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها خودتان را با شرایط وفق دهید، بلکه سرنوشت خود را نیز تغییر دهید.

شنیدن کتاب خارج از هزارتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را در جهت مثبت تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

Motahar Shaker
۱۴۰۰/۰۲/۲۵

کتاب خارج از هزار تو ادامه کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد است . کتابی بسیار عالی برای تغیر باورها و افکاری که ما را در خود زندانی کردن به نظرم همه ما هم باید باورهای مان

- بیشتر
Mohadese hp
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

کوتاه و جالب بود ارزش گوش دادن داشت

☆ mah☆
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

کتاب خارج از هزار تو ادامه کتاب چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد هست .. لازمه همه ی ما محدودیت ها استفاده کنیم و بگردیم دنبال یک پنیر جدید! .. وقتی ما تغییرات رو بپذیریم و خودمون رو با

- بیشتر
کاربر 1555711
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

فوق العاده بود👌🏻

پرنیا اسد
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

جلد دوم چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد هست اونو گوش کردم الان اومدم واسه جلد دومش😍

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان