دانلود و خرید کتاب خارج از هزارتو اسپنسر جانسون ترجمه علیرضا سلطان‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خارج از هزارتو اثر اسپنسر جانسون

کتاب خارج از هزارتو

معرفی کتاب خارج از هزارتو

کتاب خارج از هزارتو نوشته اسپنسر جانسون در ادامه کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ نوشته شده است. کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟  پس از یک سال به فروش به بیش از ۲۱ میلیون جلد رسید. با این وجود، اسپنسر احساس می‌کرد هنوز سوال‌های دیگری نیز وجود دارند که باید پاسخ داده شود.

درباره کتاب خارج از هزارتو 

برای جواب دادن به این سؤالات ، چرا و چگونه. چرا گاهی اوقات خودمان را با تغییر زمان وفق می‌دهیم و گاهی اوقات این کار را نمی‌کنیم؟ و چگونه خودمان را با تغییرات زمان در جهت ایجاد زندگی مطلوب و سرشار از شادی، وفق دهیم؟؛ که پس از مطالعه کتاب چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ ایجاد می‌شد، اسپنسر جانسون احساس کرد که باید قدمی حیاتی و فراتر از داستان پنیر بردارد و کتاب خارج از هزارتو را در جواب به سوالات پیش آمده منتشر کرد.

داستان چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟، به خوانندگانش راهی برای سازگاری با تغییر شرایط کار و زندگی‌شان نشان می‌دهد. حال آنکه داستان خارج از هزارتو به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها خودتان را با شرایط وفق دهید، بلکه سرنوشت خود را نیز تغییر دهید.

خواندن کتاب خارج از هزارتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را در جهت مثبت تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خارج از هزارتو

اینکه چرا دیگر پنیری در کار نیست. عصبی از اینکه چرا هرکار می‌کند نمی‌تواند شرایط را تغییر دهد. سرانجام متوقف شد و فریاد زد:

"این منصفانه نیست."

خسته از قدم زدن و آکنده از ناراحتی، هِم روی صندلی مورد علاقه‌اش نشست و شروع به فکر کردن کرد.

اگر هاو گمشده باشد چه؟ اگر صدمه دیده باشد یا بدتر چه؟

هِم عصبانی بودن را فراموش کرده، و به فکر کردن دربارهٔ هاو و اینکه چه بلایی ممکن است سرش آمده باشد، پرداخت.

پس از مدتی، چندین سؤال گوناگون به جای سؤال "چرا هاو بازنگشته؟" ذهن هِم را به خود مشغول کرد. به عنوان مثال سؤال: "چرا من با او نرفتم؟"یکی از آن‌ها بود.

فکر کرد، که اگر با هاو می‌رفت شاید اوضاع به گونهٔ دیگری تغییر می‌کرد. شاید هاو گم نمی‌شد، و اتفاق بدی برایش نمی‌افتاد و یا شاید آن‌ها می‌توانستند، پنیر جدید پیدا کنند.

چرا مانند دوستش با پنیر حرکت نکرد؟

چرا با هاو نرفت؟

به مانند موشی که به پنیر حمله می‌کند، سؤال‌های متعددی بر ذهنش یورش بردند، و در این هنگام او گرسنه و گرسنه‌تر می‌شد.

از جایش برخاست تا کمی قدم بزند. ناگهان پایش به چیزی روی زمین گیر کرد. کج شد و آن را برداشت و رویش را که پر از گرد و غبار شده بود، فوت کرد. آن چیز، ابزار مخصوص برش پنیر بود. 

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

غزاله
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

کتاب جالب و کوتاهی هست پیشنهاد میکنم یکبار هم شده مطالعه کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
"فقط دلم می‌خواهد اوضاع مانند سابق باشد." هوپ کنار هِم نشست و به دیوار تکیه داد و گفت: " می‌دانم، اما گمان نمی‌کنم این طرز فکر چاره ساز باشد." هِم با ظاهری ناراحت پرسید: "منظورت چیست؟" هوپ گفت:"احساس نمی‌کنم که اوضاع دقیقاً به همان شرایط قبلی بازگردد، اما ممکن است خیلی بهتر از آن زمان شود."
☆...○●arty🎓☆

حجم

۲۵۱٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۲۵۱٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان