دانلود کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟ با صدای علی خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟ اثر علی خسروی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟

کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟ نوشته آرنولد بنت و ترجمه هومن کریمی ایمنی، یک راهنمای کامل و عالی برای یادگیری مدیریت زمان است. نسخه صوتی این اثر را با صدای علی خسروی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟

ما همیشه شنیده‌ایم که می‌گویند زمان طلا است. اما زمان بسیار ارزشمندتر از طلا است. چراکه اگر زمان داشته باشید می‌توانید طلا تهیه کنید اما در صورتی که تمام ثروت عالم را هم داشته باشید، نمی‌توانید برای خود زمان بخرید. حتی شده برای یک دقیقه! بهرحال نیازی هم به این کار نیست. ما در هر روز بیست و چهارساعت زمان داریم و این انتخاب ما است که آن را به بهترین صورت ممکن استفاده کنیم یا تمامش را صرف کارهای بیهوده نماییم. 

آرنولد بنت در این کتاب با زبانی ساده و روان یک گفتگوی دوستانه با ما دارد. گفتگویی که در آن رمز و رازهای مختلف را در اختیارمان قرار می‌دهد. رمز و راز اینکه چطور بهترین استفاده را از زمانمان داشته باشیم.

کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید بهترین روش مدیریت زمان را یاد بگیرید کتاب صوتی چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم؟ به شما کمک می‌کند. 

نظرات کاربران

fatemehkhanjari
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

این کتاب راهکارهای صریحی نداره و با مثال سعی کرده برای کارهای روزمره پیشنهاد بده کتاب ساده ای هست و در عین اینکه مفیده اما زیاد قوی نیست.

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان