دانلود کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب)

همه چیز به فنا رفته کتابی انگیزشی با موضوع امید نوشته مارک منسن، مربی مشهور زندگی است که با صدای دادبه دادمهر می‌شنوید.

شما هم فکر می‌کنید که زندگی بدون امیدواری بی‌معنا خواهد بود؟ و امید لازمه زندگی ماست؟ خب در این میکروکتاب، مارک منسن به شما می‌گوید که اشتباه می‌کنید. حتی شاید بسیاری از مشکلات و نگرانی‌هایی که بابت آینده دارید هم به خاطر همین امید است. کلا امید چیز عجیبی است.

درباره میکروکتاب صوتی همه‌ چیز به فنا رفته

میکروکتاب صوتی همه چیز به فنا رفته که خلاصه‌ای مفید از کتاب اصلی منسن است، شما را با واقعیت‌هایی درباره امیدواری، رنج و هرگز نرسیدن‌ها آشنا می‌کند که متعجب‌تان خواهد کرد. منسن در این میکروکتاب با استناد به افلاطون و علم فلسفه به شما نشان می‌دهد که نباید امیدوار باشید، کافی است در هر لحظه‌ای که هستید، ‌بهترین باشید.

شنیدن میکروکتاب همه چیز به فنا رفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره مارک منسن

مارک منسن (منسون)، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.


معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

سعید محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

من با این کتاب اصلا نتونستم ارتباط برقرار کنم به هیچ وجه هدف و مقصدی ازش مشخص نبود و واقعا معلوم نبود حرف حساب نویسنده چی میتونه باشه بجز چندتا جمله درست و حسابی هیچ چیز دیگه بدرد بخوری ازش

- بیشتر
رز سپید
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

برخلاف معرفیش، انگیزشی نیست. پر از ابهام و پراکنده گویی و استدلالهای ضعیف.

Ali CH
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

من فک میکنم خلاصه نویس نتونسته پیوستگی بین مطالب رو ایجاد کنه ، مثلا فصل چهار کاملا نا مرتبطه طوری که آخرش میگی الان چه ربطی به مسائل قبل داشت.

تکتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

کتاب در مورد امید داشتن توضیح میده.. در مورد اضطراب های ما از اتفاقات مختلف زندگی.. یک کتاب خیلی معمولی بود.. بیشتر از یک بار ارزش خوندن نداره.اما همون یک بار هم می ارزه

کاربر ۲۵۲۶۶۹۱
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

بخونید خوبه عالی

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۸۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان