دانلود کتاب صوتی پاکسازی چاکرا‌ها با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاکسازی چاکرا‌ها اثر درین ویرچو

دانلود و خرید کتاب صوتی پاکسازی چاکرا‌ها

نویسنده:درین ویرچو
گوینده:نسترن حسنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۵۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پاکسازی چاکرا‌ها

کتاب صوتی پاکسازی چاکراها اثری از درین ویرچو نویسنده‌ی آمریکایی است. ویرچو سال‌ها روی روش‌های معنوی درمان و حفظ سلامت و آرامش ذهنی کار کرده و تالیفات زیادی نیز در این زمینه‌ دارد. پاکسازی چاکراها که ریشه در آیین‌های هندو دارد، روشی برای ارتقای سلامت روحی و جسمی است. ویرچو در این کتاب صوتی الگویی مشخص و عملی ارائه داده است که مخاطب می‌تواند بشنود و همزمان تمرین‌هایش را انجام دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی پاکسازی چاکراها

کتاب صوتی پاکسازی چاکراها اثری از دورین ویرچو نویسنده، روان‌شناس و سخنران آمریکایی است. پاکسازی چاکراها روشی تجربی برای بازکردن و متعادل کردن چاکراها است. اعتقاد به چاکراها ریشه در عقاید هندو دارد، که در دوران جدید نیز گروهی از درمان‌گران و مردم، برای درمان و یا حفظ سلامتی روحی و جسمی به آن بازگشته‌اند. چاکرا در زبان سانسکریت به معنای «دیسک» یا «چرخ» است و به آن‌چه مرکز انرژی در بدن خوانده می‌شود اشاره دارد. بر اساس این عقیده، هفت چاکرای اصلی در بدن وجود دارد که انرژی حیاتی را وارد بدن می‌کند. چاکراها باید متعادل باقی بمانند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند؛ مسدود شدن یا عدم تعادل آن‌ها باعث ایجاد مشکلات روحی و جسمی می‌شود.

شنیدن این کتاب صوتی مخاطب را یاری می‌دهد تا همزمان با آشنایی با عملکرد هر چاکرا، مراحل پاکسازی آن را انجام دهد. آموزش عملی ارائه‌شده در این کتاب، این روشن‌بینی را در مخاطب ایجاد می‌کند که دیدی شهودی نسبت به عملکرد چاکراها پیدا کند و در پاکسازی و متعادل نگه‌داشتن آن‌ها توانا شود. این پاکسازی در نهایت به زدودن افکار و انرژی‌های منفی از ذهن منجر می‌شود و ذهن و بدن انسان را به نقطه‌ی تعادل می‌رساند. اساس این روش بر مدیتیشن و تجسم بوده و راهنمای بیدار شدن «قدرت معنوی انسان»، به کمک برداشتن موانع ذهنی و روحی است؛ این موانع یا همان انرژی‌های منفی در واقع انسان را از استفاده ظرفیت‌های ذاتی و توانایی‌هایش بازمی‌دارد. موانعی که به گفته‌ی ویرچو چاکراها را تیره می‌کنند و عملکردشان را مختل می‌سازند. بر اساس این عقیده، انسان هر چه نیاز هست، درون خود دارد و با بیدار کردن قدرت‌های ذاتی خود می‌تواند زندگی مادی و معنوی خود را آن‌گونه که می‌خواهد ارتقا بخشد.

ویرچو در مقدمه‌ی کتاب صوتی پاکسازی چاکراها از وجود انسان سخن گفته که به عقیده‌ی او از نور است. در بخش اول به معرفی چاکراها و کارکرد آن‌ها پرداخته است. بخش دوم کتاب به توضیح مراقبه‌هایی برای پاکسازی چاکراها اختصاص دارد. بخش سوم شرح تجسم‌هایی برای پاکسازی چاکراهاست و بخش چهارم به توضیح روشی به نام «فرشته‌درمانی» اختصاص یافته که ویرچو خود مبدع آن است. ویرچو در بخش‌های پنجم، ششم و هفتم کتابش نیز روش‌هایی را برای پاکسازی و مشاهده‌ی چاکراها شرح داده است.

کتاب صوتی پاکسازی چاکراها با ترجمه‌ی شهرزاد فتوحی و خوانش نسترن حسنی به همت نشر موج آرام منتشر شده است.

درباره درین ویرچو

درین ویرچو، نویسنده، روان‌شناس و سخنران انگیزشی در زمینه‌ی روانشناسی و اهل آمریکا است. ورچو در ۲۹ آوریل سال ۱۹۵۸ در کالیفرنیا به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته‌ی هنرهای لیبرال کالج «آنتلوپ ولی» در لنکستر کالیفرنیا آغاز و مدرکش را از این مرکز دریافت کرد. ویرچو مدرک لیسانس خود را در سال ۱۹۸۶ و فوق‌لیسانسش را در سال ۱۹۸۸ از دانشگاه «چپمن» در اورنج‌کانتی گرفت. موضوع پایان‌نامه‌ی ویرچو، «بررسی مشکلاتی مانند اختلالات خوردن در بزرگسالانی که در کودکی مورد سوءاستفاده‌ی جنسی قرار گرفته‌اند»، بوده است. ویرچو پس از این نیز مقالات مختلفی در این زمینه منتشر کرد. او کار نوشتن خود را با همکاری شرکت انتشاراتی Hay House آغاز کرد. ویرچو کتاب‌های خود را در زمینه‌های متنوع روان‌شناسی همچون خودیاری، کودکان و اختلالات خوردن نوشته است. از او در کنار کتاب‌های چاپی، مطالبی در قالب کتاب صوتی و فلش کارت منتشر شده است. ویرچو همکاری‌اش با Hay House را در تولید برنامه‌ی رادیویی نیز گسترش داد. او همچنین کنفرانس‌های متعددی در زمینه‌های کاری خود برگزار کرده است.

درین ویرچو اعتقادی ویژه به معنویت و روش‌های معنوی در شفابخشی و درمان دردهای روحی و جسمی دارد. او بنیان‌گذار روشی است که خود آن را «فرشته‌درمانی» (Angel Therapy) خوانده است. ویرچو در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد تمرکز خود را کاملا به کتاب مقدس برگردانده و آموزه‌های آن را اساس کار مشاوره و درمان‌گری خود قرار داده است. او در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفت گیاه‌خوار شود. ویرچو در بیست‌سالگی با لری شنک ازدواج کرد. حاصل ازدواج آن‌ها دو پسر به‌نام‌ گرانت و چارلز بود. ویرچو از شوهر اولش جدا شد و پس از او با دوایت ویرچو ازدواج کرد. سرانجام این ازدواج نیز جدایی بود. ویرچو پس از آن نیز دو بار ازدواج کرد و جدا شد.

از درین ویرچو بیش از پنجاه عنوان کتاب منتشر شده است که از آن میان باید به «کودکانم دیگر با من زندگی نمی‌کنند»، «رژیم رویایی شکلاتی»، «احساسات تو، خودت»، «فرشته‌درمانی»، «صبح با خداوند»، «کلمات عاشقانه از کارت‌های عیسی»، «پیام‌هایی از فرشتگانت»، « خوردن در نور»، «فرشتگان و استادان معراج»، «راهنمایی روزانه از فرشتگان نگهبان شما»، «شجاعت خلاق بودن»، «من درخشان»، «در آغوش فرشتگان»، «کاستن از بار رنج»، «قلمروهای فرشتگان زمین»، «کلمات شفابخش از فرشتگان»، «نسخه‌های الهی»، «ولع مدام» و «چگونه قلب‌ عزادار را درمان کنیم» اشاره کرد.

شنیدن کتاب صوتی پاکسازی چاکراها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی پاکسازی چاکراها را به کسانی که در پی یک زندگی سالم و شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب صوتی برای کسانی که به مدیتیشن، یوگا و روش‌های عرفانی درمان جسم و روان علاقه و اعتقاد دارند، لذت‌بخش و سودمند خواهد بود. نسخه‌ی صوتی کتاب به مخاطب این امکان را می‌دهد که همزمان با شنیدن، مراحل ذکر شده در آن را انجام دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد