دانلود کتاب صوتی ماهی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماهی اثر استفان سی. لاندین

دانلود و خرید کتاب صوتی ماهی

معرفی کتاب صوتی ماهی

کتاب صوتی ماهی! نوشته استفان سی لاندین و هری پل و جان کریستنسن است. این کتاب راه یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج؛ تجدید نظر کردن و کسب نیرویی دوباره! را به شما می‌آموزد.

درباره کتاب ماهی!

فلسفه‌ی ماهی، به میلیون‌ها انسان در ده‌ها هزار سازمان در سراسر دنیا از شرکت‌های تجاری و مدارس گرفته تا بیمارستان‌ها کمک کرده تا خدمات شگفت‌انگیزی ارائه دهند؛ اعتماد و کار گروهی را تقویت کنند و شوق و انرژی به کارشان بیاورند.

زیبایی فلسفه‌ی ماهی! این است که شما می‌توانید آن را در تمام بخش‌های زندگی‌تان به کار ببندید. این فلسفه به شما کمک می‌کند تا بهتر متوجه شوید که تصمیم‌هایتان بر دیگران چه تاثیری می‌گذارد و زبان مشترکی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود همه با هم اتفاق‌نظر داشته باشند و مکالمات را در راستای دستیابی به نتیجه‌ای مثبت، تغییر جهت دهند.

کتاب ماهی درباره‌ی تبدیل کارتان به چیزی است که دوستش دارید. از زمانی که اولین نسخه‌ی کتاب ماهی! در سال ۲۰۰۰ به چاپ رسیده است، تاکنون بیش از ۵میلیون نسخه به ۳۵ زبان به فروش رفته است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین کتب تجاری دوران تبدیل کرده است. علت این موضوع کاملاً مشخص است. با داستان‌پردازی جذاب، توصیه‌های بدون محدودیت زمانی، رویکردی با اجرای آسان و شوقی الهام‌بخش، کتاب فلسفه‌ی ماهی! بهترین پیام برای زمانه‌ی ماست.

ایده‌ی اصلی داستان کتاب ماهی!”درباره‌ی زنی است که رفتارش را در مورد کار عوض می‌کند و محیط کار بی‌روحش را، به مکانی پر از تفریح و انرژی تبدیل می‌کند.

شنیدن کتاب ماهی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ماهی!

دَن عاشق کارش در شرکت میکرُورول بود. وقتی شب به خانه می‌آمد، پر از انرژی بود و ماجراهای زیادی دربارهٔ مزایای این شرکت و کار بزرگی که انجام می‌دهند، تعریف می‌کرد. دَن و ماری‌جِین هر شب بچه‌ها را می‌خواباندند و باهم حرف می‌زدند. با این که دَن راجع به شرکت جدیدش هیجان‌زده بود، اما همیشه به شنیدن ماجراهای ماری هم علاقه‌مند بود و می‌خواست که در مورد همکاران جدید او و چالش‌هایی که در زندگی کاری با آنها روبه‌روست، بداند. هرکس که آنها را می‌دید می‌توانست به راحتی متوجه شود که آنها دوستان خوبی برای هم هستند. انگار یک روح در دو بدن‌اند.

آنها مهاجرتشان به سیاتل را با دقتی بالا برنامه‌ریزی کردند و تمام احتمالات به جز یک مورد را پیش‌بینی کرده بودند. دوازده ماه بعد از نقل مکان، دَن به دلیل ابتلای ناگهانی به آنوریسم۴ به بیمارستان منتقل شد و پزشکان بیماری او را «یک مورد نادر ژنتیکی» خواندند و او درنهایت، از خونریزی داخلی فوت کرد و هرگز به هوش نیامد. هیچ هشدار قبلی و هیچ زمانی برای خداحافظی کردن وجود نداشت.

ماری‌جِین با خود گفت:

- «با این ماه، دو سال از اون اتفاق می‌گذره. ما حتی یک سال کامل هم توی سیاتل نبودیم.»

نظرات کاربران

golibook
۱۴۰۰/۰۳/۲۶

این کتاب برای افرادی که شغل‌شان را دوست ندارند و از محیط بی روح محل کار خسته شده‌اند و می‌خواهند این احساس را تغییر دهند نوشته شده. ماهی یک مَثَل در مورد پیدا کردن انرژی و خلاقیت درونیِ خود، است. کتاب کم

- بیشتر
Negin
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

کتاب خیلی خوبی بود

کاربر ۲۷۸۷۲۱۵
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

کتاب بااینکه کتاب روانشناسی وانکیزشی بود ولی اصلاخسته کننده نبود چون درقالب روایت ها وداستان های واقعی وملموس نوشته شده بود.به همه ی کسانی که شاغلن این کتاب روتوصیه میکنم

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان