دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده با صدای محمدرضا علی‌اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده اثر اولریک امیل دوپری

دانلود و خرید کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده

معرفی کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده

کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده نوشته‌ی اولریک امیل دوپری شما را به دنیای روانشناسی، فلسفه و متافیزیک می‌برد.

درباره‌ی کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده

شاد زندگی کردن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های انسا‌ن‌ها است که برای دستیابی به آن بسیار تلاش می‌کنند. اما  رسیدن به شادی کاری ساده نیست و مشکلات و غصه‌ها و اندوه‌ها بخشی جدانشدنی زندگی‌‌‌اند.

عشق‌های یک طرفه و ناکام، اندوه، یأس و مشاجره بر سر موضوعات خُرد و بی‌ارزش و غیره. لحظاتی که واقعاً نمی‌دانستید با شرایط فعلی چطور کنار بیایید و چگونه به زندگی ادامه بدهید، یا لحظاتی احساس ناامیدی محض کردید.

با چینش خانوادگی یا سیستمی و هواوپونوپونو (سنت بخشش‌ هاواییایی) به ابزاری مجهز می‌شوید که می‌توانید تمامی این مشکلات و موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و به اهدافتان یک گام نزدیک‌تر شوید.

اولریک امیل دوپری به عنوان یک روان درمانگر و سخنران نمونه در کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده به شما نشان خواهد داد که چطور می‌توانید: از شر تمام چیزهایی که در مسیر زندگی و هدف سد راهتان می‌شود، خلاص شوید و روابطتان را بهبود ببخشید.

در حقیقت مطالب اصلی این کتاب صوتی به استثناء گریزهایی به دنیای روانشناسی اجتماعی-رفتاری، دستورالعمل‌هایی برای چینش خانوادگی یا سیستمی و به دنبال آن توصیف هواوپونوپونو (کنفرانس خانوادگی به روش هاوایی) است.

محدودیت صفر برای خانواده شما را به فکر فرومی‌برد. پس اگر به فلسفه، راز آفرینش، هدف آفرینش و حیات انسان علاقه‌مند هستید، اگر کنجکاو سردرآوردن از راز انرژی‌ها و لایه‌های درونی هستید، اگر از غرق شدن در دریای مفاهیم و افکار عمیق لذت می‌برید، اگر در سطح ماندن را نمی‌پسندید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

شنیدن کتاب صوتی محدودیت صفر برای خانواده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و شاد زیستن.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۳۷,۸۰۰
۳۰%
تومان