دانلود کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان اثر اندی سرنویتز

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان

معرفی کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان

کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان نوشته اندی سرنویتز است. اندی سِرنوویتز، استادی ماهر در زمینه آموزش فنون بازاریابی دهان به دهان است که به بزرگ‌ترین نام‌های تجاری و هزاران کارآفرین تکنیک‌های این بازاریابی را یاد داده است.

او در کتاب پرفروش و معتبر بازاریابی دهان به دهان در پی این است که به ما نشان دهد چگونه می‌توانیم به آسانی پیام خود را از طریق مردم انتقال دهیم.

درباره کتاب صوتی بازاریابی دهان به دهان

حتما لازم نیست که صاحب یک کسب‌وکار بزرگ یا شرکت تجاری چندمنظوره‌ای باشید که بخواهید برای بازاریابی و شناخته‌شدن برندتان تلاش کنید. شما اگر هر چیزی برای فروش داشته باشید، لازم است از فنون بازاریابی دهان به دهان اطلاع داشته باشید.

بازاریابی شفاهی یا دهان به دهان به بازاریابی مردم به مردم نیز شهرت دارد. یعنی در اصل مردم به‌واسطه علاقه و رضایت کامل از محصول یا خدمات شما، از شما و برندتان حرف خواهند زد. شاید در نگاه اول موضوع بازاریابی شفاهی مسئله‌ای ساده به‌نظر بیاید، اما در اصل شما باید به مردم دلیل خاصی بدهید که درباره کالا یا خدمات شما صحبت کنند. شما باید به مخاطب و مصرف‌کنندگان محصولات‌تان حس ارزشمندی بدهید. این احساس ارزشمندی باعث می‌شود که آن‌ها در هر جمعی از شما سخن بگویند.

اندی سرنویتز در این کتاب صوتی از ایده‌های ارزان و امور کم‌خرجی می‌گوید که می‌توانید برای بازاریابی دهان به دهان از انجام آن‌ها شروع کنید. این کتاب به ظاهر درباره یک تکنیک خاص بازاریابی است، ولی در واقع فلسفه‌ای جدید در تجارت است. این فلسفه جدید، چیزی جز صداقت و قدردانی و چگونگی خوشحال کردن مردم نیست. این فسلفه به شما می‌آموزد که احترام مشتریان‌تان را به‌دست آورید، باقی کار را آن‌ها انجام خواهند داد. با مردم به‌خوبی رفتار کنید، آن‌ها به رایگان برای شما بازاریابی خواهند کرد.

در پیشگفتار کتاب صوتی «بازاریابی دهان به دهان» آمده است: «این کتاب مناسب هر کسی است که چیزی برای فروش دارد. در اصل، بازاریابی دهان به دهان یا بازاریابی شفاهی فقط متعلق به شرکت‌های بزرگ چندملیتی یا بودجه‌های کلان تبلیغاتی نیست.»

شما بعد از شنیدن این کتاب به‌راحتی می‌توانید با بهره‌گیری از تکنیک‌های آموزش‌داده شده، آن‌ها را بدون صرف هزینه هنگفت، امتحان و آزمایش کنید.

 شنیدن کتاب بازاریابی دهان به دهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به یادگیری ایده‌های خلاقانه بازاریابی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.


نظرات کاربران

Mah(D)
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

این کتاب در سال 97 ترجمه شده و کتاب اصلی در سال 2006 میلادی چاپ شده، امروز که کتاب رو میخونیم حدود 15 سال از زمان تالیف گذشته. خودتون یه فکری بکنید که با سرعت وحشتناک تکنولوژی این کتاب عملا

- بیشتر
DrBeigi
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

ایده جالبی هست ولی نیازه آموزش ها و مثال هاش به روز بشه

رها ایرانی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

کسی ک این کتابو به فارسی ترجمه کرده یه آشپزه که فاقد تحصیلات دانشگاهی مربوطه هست!!! پس طبیعیه که یه اشپز اطلاعات خیلی کلی داره و لغات تخصصی بازاریابیو بلد نیست! متاسفانه هیچ دانشی از تخصص بازاریابی و علم روز

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۳۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۳۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان